5 of 19 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Musicalworld meeting naar ‘Wat Zien Ik?!’
  [ # 61 ] 17 September 2006 11:27 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

[quote author=“monica-corvers”]Ook ik ga graag mee,(met mark-ster samen)

Gezellig, ik heb je meteen aan de lijst toegevoegd :D

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 62 ] 17 September 2006 01:03 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2004-02-28

Ik heb maandag overschrijving al gedaan maar blijkbaar is mijn belgische bank niet zo snel om naar Nerderland over te schrijven.

  [ # 63 ] 17 September 2006 08:19 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Overschrijven van Nederland naar Belgie duurt ongeveer 4 tot 5 dagen, dus ik denk andersom ook.
Ik ga er vanuit dat Marilena hier wel rekening mee houdt 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 64 ] 17 September 2006 09:08 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2006-09-17

Ook ik zou heel graag mee willen gaan naar ‘Wat zien ik’ (samen met monica-corvers & mark-ster). Is het dan ook mogelijk om naast elkaar te zitten? Ik ben nog nooit mee geweest naar een meeting, dus ik weet niet precies hoe het in z’n werk gaat ...

Groetjes Marijn

  [ # 65 ] 17 September 2006 09:20 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

[quote author=“marijn_7”]Ook ik zou heel graag mee willen gaan naar ‘Wat zien ik’ (samen met monica-corvers & mark-ster). Is het dan ook mogelijk om naast elkaar te zitten? Ik ben nog nooit mee geweest naar een meeting, dus ik weet niet precies hoe het in z’n werk gaat ...

Groetjes Marijn

Leuk dat je meegaat, ik zet je op de lijst. Ik weet nog niet precies welke plaatsen in welke rijen we hebben (alleen dat we 1e rangs kaarten hebben), maar we vragen altijd plaatsen bij elkaar. Dus dat naast elkaar zitten moet zeker gaan lukken.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 66 ] 17 September 2006 09:54 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

[quote author=“Marilena”][quote author=“marijn_7”]Ook ik zou heel graag mee willen gaan naar ‘Wat zien ik’ (samen met monica-corvers & mark-ster). Is het dan ook mogelijk om naast elkaar te zitten? Ik ben nog nooit mee geweest naar een meeting, dus ik weet niet precies hoe het in z’n werk gaat ...

Groetjes Marijn

Leuk dat je meegaat, ik zet je op de lijst. Ik weet nog niet precies welke plaatsen in welke rijen we hebben (alleen dat we 1e rangs kaarten hebben), maar we vragen altijd plaatsen bij elkaar. Dus dat naast elkaar zitten moet zeker gaan lukken.

Dat zou idd erg fijn zijn Marilena als Marijn, Moon & ik naast elkaar zouden mogen zitten

  [ # 67 ] 17 September 2006 10:32 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2006-09-17

[quote author=“Marilena”][quote author=“marijn_7”]Ook ik zou heel graag mee willen gaan naar ‘Wat zien ik’ (samen met monica-corvers & mark-ster). Is het dan ook mogelijk om naast elkaar te zitten? Ik ben nog nooit mee geweest naar een meeting, dus ik weet niet precies hoe het in z’n werk gaat ...

Groetjes Marijn

Leuk dat je meegaat, ik zet je op de lijst. Ik weet nog niet precies welke plaatsen in welke rijen we hebben (alleen dat we 1e rangs kaarten hebben), maar we vragen altijd plaatsen bij elkaar. Dus dat naast elkaar zitten moet zeker gaan lukken.

Super, dankjewel!  :D

  [ # 68 ] 18 September 2006 10:10 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

[quote author=“marijn_7”]Ook ik zou heel graag mee willen gaan naar ‘Wat zien ik’ (samen met monica-corvers & mark-ster). Is het dan ook mogelijk om naast elkaar te zitten? Ik ben nog nooit mee geweest naar een meeting, dus ik weet niet precies hoe het in z’n werk gaat ...

Groetjes Marijn

We bijten niet hoor 😉

  [ # 69 ] 18 September 2006 10:12 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

[quote author=“Nieluhs”][quote author=“marijn_7”]Ook ik zou heel graag mee willen gaan naar ‘Wat zien ik’ (samen met monica-corvers & mark-ster). Is het dan ook mogelijk om naast elkaar te zitten? Ik ben nog nooit mee geweest naar een meeting, dus ik weet niet precies hoe het in z’n werk gaat ...

Groetjes Marijn

We bijten niet hoor 😉

Hahaha, nee wij bijten inderdaad niet, maar ik kan me wel voorstellen als je net lid bent en nog niemand van MW kent, het wel fijn is als je naast bekenden kunt zitten. Daar houden wij dan ook netjes rekening mee :D

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 70 ] 18 September 2006 10:13 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Ja Tuurlijk is dat logisch! Ik zou het zelfde hebben. Was maar gekheid.
Is mijn geld nog niet binnen vreemd?!

  [ # 71 ] 18 September 2006 12:03 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

[quote author=“Nieluhs”]Ja Tuurlijk is dat logisch! Ik zou het zelfde hebben. Was maar gekheid.
Is mijn geld nog niet binnen vreemd?!

Geld is nog niet binnen, nou heeft de Postbank vrijdag met een landelijke storing te maken gehad, dus daar kan het ook aan liggen dat het wat later binnen is, maar je hebt nog even, het is nog geen 30 september 😉

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 72 ] 18 September 2006 04:31 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2006-09-17

[quote author=“Nieluhs”][quote author=“marijn_7”]Ook ik zou heel graag mee willen gaan naar ‘Wat zien ik’ (samen met monica-corvers & mark-ster). Is het dan ook mogelijk om naast elkaar te zitten? Ik ben nog nooit mee geweest naar een meeting, dus ik weet niet precies hoe het in z’n werk gaat ...

Groetjes Marijn

We bijten niet hoor 😉

Daar was ik idd ook niet vanuit gegaan, hoor 😊 Dat zou niet goed zijn, haha.

  [ # 73 ] 18 September 2006 05:21 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

*krijgt spontaan een liedje in d’r hoofd..  😛 *

NJA..
Heb er nu al zin in, hoelang nog?  :lol:
Gelukkig ken ik na de Efteling meeting alweer wat meer MW-tjes 😉

  [ # 74 ] 18 September 2006 06:21 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Vreemd, vreemd, vreemd… Mijn geld zweeft nu al een week tussen onze rekeningen in. bij mij is het allang afgeschreven, alleen lijkt het de weg kwijt te zijn geraakt onderweg, want het is blijkbaar nog niet bij jullie gearriveerd.

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 75 ] 18 September 2006 07:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Zelfs Marly’s geld is als Marly; dat komt ook moeilijk aan 😉

Postbank had een landelijke storing: ja, had net internetbankieren geopend. Altijd uw saldo; overal!

ik heb het gemerkt :?

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 19