13 of 19 | ‹ First  < 11 12 13 14 15 >  Last ›
Musicalworld meeting naar ‘Wat Zien Ik?!’
  [ # 181 ] 26 December 2006 12:43 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Nou welkom op Musicalworld, meteen een goede ‘inwijding’ haha.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 182 ] 26 December 2006 05:05 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Welkom Loek!! Gezellig dat je mee gaat naar Wat Zien Ik :D Ik zie je dan wel in de trein ‘s ochtends 😛

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 183 ] 26 December 2006 05:24 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

[quote author=“bianca18”]Welkom Loek!! Gezellig dat je mee gaat naar Wat Zien Ik :D Ik zie je dan wel in de trein ‘s ochtends 😛

Tjoek Tjoek met de trein naar Zandvoort euh Breda met zijn 4en 😉

  [ # 184 ] 26 December 2006 05:27 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Van harte welkom op MW.
Leuk dat je mee gaat naar de meeting 😊

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 185 ] 27 December 2006 12:01 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2006-12-25

Ja gaat vast gezellig worden, teminste als het aan mij ligt wel! :D
Ben benieuwd, en het is altijd leuk om musicalfans te ontmoeten 8)

  [ # 186 ] 27 December 2006 01:39 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  26
Geregistreerd  2006-09-20

Hoe zit het eigenlijk met het krijgen van de kaartjes? Nog een maand en dan is het zover :D:D!
Ohjah nog een vraagje: Hoelang duurt het meeten met de Cast? Ben niet nieuwsgierig hoor whaha!
Ik ben nog nooit meegeweest op een meeting 😛

   Handtekening   

Liefde luistert niet naar Soort of Ras..

  [ # 187 ] 27 December 2006 02:27 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

[quote author=“Xenor”]Hoe zit het eigenlijk met het krijgen van de kaartjes? Nog een maand en dan is het zover :D:D!
Ohjah nog een vraagje: Hoelang duurt het meeten met de Cast? Ben niet nieuwsgierig hoor whaha!
Ik ben nog nooit meegeweest op een meeting 😛

De kaarten krijgen jullie op de dag zelf, als het goed is moet ik ze een dezer dagen zelf binnen krijgen. Ik had ze al binnen moeten hebben, maar omdat het om een grote boeking ging en vanwege de korting op de kaarten moest dat weer via iemand anders en dat was intern bij het chasse even mis gelopen. Maar goed, de kaarten neem ik mee en deel ze die dag gewoon uit als je je komt melden.

De meet ‘n greet zal ongeveer 15 minuten duren denk ik. We maken altijd eerst een groepsfoto (leuk voor op de site :D ) en daarna kunnen mensen individueel foto’s maken, handtekeningen halen, praatjes maken etc.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 188 ] 27 December 2006 07:33 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2006-12-25

De kaarten krijgen jullie op de dag zelf, als het goed is moet ik ze een dezer dagen zelf binnen krijgen. Ik had ze al binnen moeten hebben, maar omdat het om een grote boeking ging en vanwege de korting op de kaarten moest dat weer via iemand anders en dat was intern bij het chasse even mis gelopen. Maar goed, de kaarten neem ik mee en deel ze die dag gewoon uit als je je komt melden.

De meet ‘n greet zal ongeveer 15 minuten duren denk ik. We maken altijd eerst een groepsfoto (leuk voor op de site :D ) en daarna kunnen mensen individueel foto’s maken, handtekeningen halen, praatjes maken etc.

Ben zeer benieuwd, het lijkt me erg leuk om ook is achter de schermen te mogen :D
Leuk dat je dan ook even kan praten met de spelers 😊

  [ # 189 ] 27 December 2006 11:48 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

hartstikke welkom alvast vanuit het berlijnse
Ik ben er ook bij de 28 jan. ik zit helemaal remi (is alleen) in de trein vanuit het eindhovense en het wordt zeer zeker gezellie

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 190 ] 28 December 2006 10:47 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2006-09-17

Hoi. Zouden er eventueel nog 1 of 2 personen interesse hebben in een kaaartje van de meeting van Wat Zien Ik?

  [ # 191 ] 28 December 2006 11:21 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

[quote author=“marijn_7”]Hoi. Zouden er eventueel nog 1 of 2 personen interesse hebben in een kaaartje van de meeting van Wat Zien Ik?

Ga je niet meer mee? en wie is nr 2 die niet meer mee kan? Jammer zeg!

  [ # 192 ] 28 December 2006 12:05 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2006-09-17

Het is nog niet zeker, vandaar dat ik het alvast vraag om te kijken of er iemand interesse zou hebben. Ik ben al langdurig ziek en wanneer ik een ‘slechte’ dag (om het zo maar even te noemen) heb ik kan niet afreizen naar Breda en is zo’n dag allemaal teveel. Ik bekijk per dag hoe ik me voel, maar realiseer ook dat ik de laatste dag niet meer kan komen aanzetten met een kaartje. Ik weet gewoon niet hoe de komende tijd er uit gaat zien. Maar geloof me, het is met pijn in mijn hart om te weten dat ik misschien niet mee kan.
De 2de is van Mark-Ster.

  [ # 193 ] 28 December 2006 02:33 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

[quote author=“marijn_7”]Het is nog niet zeker, vandaar dat ik het alvast vraag om te kijken of er iemand interesse zou hebben. Ik ben al langdurig ziek en wanneer ik een ‘slechte’ dag (om het zo maar even te noemen) heb ik kan niet afreizen naar Breda en is zo’n dag allemaal teveel. Ik bekijk per dag hoe ik me voel, maar realiseer ook dat ik de laatste dag niet meer kan komen aanzetten met een kaartje. Ik weet gewoon niet hoe de komende tijd er uit gaat zien. Maar geloof me, het is met pijn in mijn hart om te weten dat ik misschien niet mee kan.
De 2de is van Mark-Ster.

Dat is zeker vervelend. Maar mark-ster kan ook zonder jou gaan toch.. Ik snap het wel hoor, maar het is zo leuke groep, daar vind die vast wel een gezellig iemand in

  [ # 194 ] 28 December 2006 02:34 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

niels offerd zich wel op 😉

  [ # 195 ] 28 December 2006 02:56 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2006-09-17

[quote author=“Nieluhs”][quote author=“marijn_7”]Het is nog niet zeker, vandaar dat ik het alvast vraag om te kijken of er iemand interesse zou hebben. Ik ben al langdurig ziek en wanneer ik een ‘slechte’ dag (om het zo maar even te noemen) heb ik kan niet afreizen naar Breda en is zo’n dag allemaal teveel. Ik bekijk per dag hoe ik me voel, maar realiseer ook dat ik de laatste dag niet meer kan komen aanzetten met een kaartje. Ik weet gewoon niet hoe de komende tijd er uit gaat zien. Maar geloof me, het is met pijn in mijn hart om te weten dat ik misschien niet mee kan.
De 2de is van Mark-Ster.

Dat is zeker vervelend. Maar mark-ster kan ook zonder jou gaan toch.. Ik snap het wel hoor, maar het is zo leuke groep, daar vind die vast wel een gezellig iemand in

Daar twijfel ik niet aan 😊 Maar dat is zijn eigen keuze. Die beslissing kan ik niet voor hem maken.

‹ First  < 11 12 13 14 15 >  Last ›
13 of 19