1 of 3 |  1 2 3 > 
TopTictketline kan ik wel vermoorden….
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

JOEPIE dacht ik, kaarte voor de een-na-laatse BATB (13-jan, middag voorstelling) Rij 2 in het midden. Ik helemaal blij. Maar de kaarjtes hadden er al moeten zijn. Ik bellen naar top-ticet. Wat blijkt? Ze hadden een foutje gemaakt. De kaarjes waren al aaan iemand anders verkocht. Ik helemaal woest, een een flinke telefoon rekening latet had ik dan kaartjes voor de Fortis-Loge. Ook goed, maar ja toch minder…..
Wie heeft er nog meer zulke SLECHTE ervaring met Top-Ticket?

  [ # 1 ] 28 December 2006 05:23 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

:shock: lekker dan :shock:

  [ # 2 ] 28 December 2006 05:50 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

genoeg..

Ik had kaarten besteld via internet en via acceptgiro laten overmaken..

maar op een of andere manier is dat niet binnen 2 weken gebeurt.. dus verviel mijn reservering :?

Dus ik boos opbellen, wat blijkt.. werkt dat acceptgiro systeem niet.. en daarom gaan ze het afschaffen vanaf volgende maand (die was een jaar geleden)

ja hallo.. als het niet werkt en ze weten dat het niet werk.. waarom pas na een maand afschaffen.. ik had mooi geen kaartjes :?

  [ # 3 ] 28 December 2006 06:16 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

[quote author=“dokter_P”]genoeg..

Ik had kaarten besteld via internet en via acceptgiro laten overmaken..

maar op een of andere manier is dat niet binnen 2 weken gebeurt.. dus verviel mijn reservering :?

Dus ik boos opbellen, wat blijkt.. werkt dat acceptgiro systeem niet.. en daarom gaan ze het afschaffen vanaf volgende maand (die was een jaar geleden)

ja hallo.. als het niet werkt en ze weten dat het niet werk.. waarom pas na een maand afschaffen.. ik had mooi geen kaartjes :?

Was dat niet die keer dat jij naar MM wilde, zondag 25 september matinnee? 😛 Ik ging ook toevallig heen die dag! Ja dat was echt een streek toen ja!  :?

  [ # 4 ] 28 December 2006 06:17 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

[quote author=“dokter_P”]genoeg..

Ik had kaarten besteld via internet en via acceptgiro laten overmaken..

maar op een of andere manier is dat niet binnen 2 weken gebeurt.. dus verviel mijn reservering :?

Dus ik boos opbellen, wat blijkt.. werkt dat acceptgiro systeem niet.. en daarom gaan ze het afschaffen vanaf volgende maand (die was een jaar geleden)

ja hallo.. als het niet werkt en ze weten dat het niet werk.. waarom pas na een maand afschaffen.. ik had mooi geen kaartjes :?

Ik ken het:p heel erg iri. vooral als je super plaatsen hebt geboekt

  [ # 5 ] 29 December 2006 04:35 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

Ik ook hoor , ik ga naar Tarzan en vroeg kaartjes onder in de zaal geen probleem zei ze !

Vandaag kwamen de kaartjes en wat blijft gewoon ring kaartjes.

  [ # 6 ] 29 December 2006 05:38 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Heb eigenlijk nog nooit zulke slechte ervaringen gehad…..

  [ # 7 ] 29 December 2006 10:44 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ik had ook een kaartje besteld voor deze show, voor rij 1, stoel 18.
Krijg ik even later een brief, dat t geld niet kon worden afgeschreven (ik heb toch écht genoeg geld op m’n rekening! En ze hebben dit al meer geflikt hoor!).
Nou goed, dus ik gebeld weer, was nogal boos, heel verhaal afgestoken tegen die vent, maar hij wilde t maar niet snappen :?
Maar goed, nu heb ik ditzelfde kaartje GELUKKIG overnieuw kunnen boeken, maar nu via de rekening van m’n ouders (dus ik moet ze binnenkort betalen).
Maar ik heb dus echt geluk gehad 😊
Maar jij dus niet, echt zonde :-(
TTL maakt wel heel veel fouten hoor, vind ik!
Soms heb je hele aardige en/of goede medewerkers aan de lijn, maar soms ook chaggerijnige of slechte of domme ofzo.
Die dan bijvoorbeeld bijna kaartjes inboekt voor een avondshow ipv een middagshow.
Ik heb daar echt al heel veel mee gemaakt 😉
En vaak hang je OOK nog is 10 minuten (of langer) aan de telefoon *zucht*
Goed, ik ga stoppen over mijn klaagzang over TTL, anders zit ik hier morgen nog 😛

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 8 ] 29 December 2006 11:03 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Ik heb eigenlijk nooit last van topticketline! Mensen boeken altijd voor mij 😉
Beetje lui, maar wel handig!

  [ # 9 ] 29 December 2006 11:14 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

[quote author=“dokter_P”]genoeg..

Ik had kaarten besteld via internet en via acceptgiro laten overmaken..

maar op een of andere manier is dat niet binnen 2 weken gebeurt.. dus verviel mijn reservering :?

Dus ik boos opbellen, wat blijkt.. werkt dat acceptgiro systeem niet.. en daarom gaan ze het afschaffen vanaf volgende maand (die was een jaar geleden)

ja hallo.. als het niet werkt en ze weten dat het niet werk.. waarom pas na een maand afschaffen.. ik had mooi geen kaartjes :?

Ik heb iets soortgelijks gehad. Volgens mij was het bij mij voor de kaartjes van de laatste Mamma Mia!
Uiteindelijk was het op het nippertje toch nog goed gekomen.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 10 ] 02 January 2007 07:19 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

je merkt wel goed dat ze je echt aan de lijn proberen te houden… :D
ze herhalen 20x je reservering :D
dus rij 1 drie plaatsen?
dat kost dan dus….....
rij 1 drie plaatsen?
jullie bellen wel laat hoor, wat een geluk hebben jullie met rij 1.
dus rij 1 drie plaatsen?
Donderdag moet ik weer bestellen via ttl, ben nu al aant bidden dat het goed gaat :D

  [ # 11 ] 03 January 2007 03:21 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Zit je bij de laatste show op rij 1????? :shock:
Ze hadden toen ik eindelijk door kwam, geen 1e rang meer.
Ik zit nu op de 5e rang :-(
Maar ja, met de ena-laatste BatB zit ik wel op rij 1 😊

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 12 ] 03 January 2007 03:48 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ik heb nog nooit problemen gehad met TTL…
Ik bestel dan ook meestal via het desbetreffende theater waar ik naartoe wil. Die enkele keren dat ik via TTL bestelde is het altijd goed gegaan.

Ik heb wél een keer (2x eigenlijk) problemen gehad met Sherpa (de Belgische tegenhanger), maar dat hebben ze beide keren perfect (lees: beter dan wat ik eerst had gereserveerd) opgelost!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 13 ] 03 January 2007 04:48 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

[quote author=“Veertje”]Zit je bij de laatste show op rij 1????? :shock:
Ze hadden toen ik eindelijk door kwam, geen 1e rang meer.
Ik zit nu op de 5e rang :-(
Maar ja, met de ena-laatste BatB zit ik wel op rij 1 😊

ik heb het niet over Batb ik heb het over een andere musical

  [ # 14 ] 03 January 2007 09:21 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2006-07-25

ik her er vorig jaar gewerkt, en probeer nu zoveel mogelijk ttl te mijden..lukt me aardig hahah! :D

  [ # 15 ] 03 January 2007 10:48 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nooit problemen heb gehad met ttl

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

 1 2 3 > 
1 of 3