14 of 19 | ‹ First  < 12 13 14 15 16 >  Last ›
Musicalworld meeting naar ‘Wat Zien Ik?!’
  [ # 196 ] 28 December 2006 03:09 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  26
Geregistreerd  2006-09-20

haha jah niels is de entertainer 😛

   Handtekening   

Liefde luistert niet naar Soort of Ras..

  [ # 197 ] 28 December 2006 04:38 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

[quote author=“Xenor”]haha jah niels is de entertainer 😛

Absoluut, maar ik niet alleen hoor 😉

  [ # 198 ] 28 December 2006 04:54 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  26
Geregistreerd  2006-09-20

nee dat weet ik. omdat ik Alleen Ivon ken zal ik ok druk zijn

   Handtekening   

Liefde luistert niet naar Soort of Ras..

  [ # 199 ] 28 December 2006 10:57 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

[quote author=“Nieluhs”][quote author=“Xenor”]haha jah niels is de entertainer 😛

Absoluut, maar ik niet alleen hoor 😉

wie dan nog meer, volgens mij gaan er verder enkel zeer rustige en gestructureerde mensen mee… 😉

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 200 ] 29 December 2006 09:15 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2006-12-25

[quote author=“marijn_7”][quote author=“Nieluhs”][quote author=“marijn_7”]Het is nog niet zeker, vandaar dat ik het alvast vraag om te kijken of er iemand interesse zou hebben. Ik ben al langdurig ziek en wanneer ik een ‘slechte’ dag (om het zo maar even te noemen) heb ik kan niet afreizen naar Breda en is zo’n dag allemaal teveel. Ik bekijk per dag hoe ik me voel, maar realiseer ook dat ik de laatste dag niet meer kan komen aanzetten met een kaartje. Ik weet gewoon niet hoe de komende tijd er uit gaat zien. Maar geloof me, het is met pijn in mijn hart om te weten dat ik misschien niet mee kan.
De 2de is van Mark-Ster.

Dat is zeker vervelend. Maar mark-ster kan ook zonder jou gaan toch.. Ik snap het wel hoor, maar het is zo leuke groep, daar vind die vast wel een gezellig iemand in

Daar twijfel ik niet aan 😊 Maar dat is zijn eigen keuze. Die beslissing kan ik niet voor hem maken.


Ik weet nog wel mensen die graag mee zouden willen maar dan moet ik het wel op tijd weten, om het te vragen en zodat die mensen geld kunnen storten, aangezien ik veel liefhebbers ken gun ik die het ook wel en het zou zonde zijn als de kaartjes verloren gaan, dus als jullie zeker weten dat jullie niet heen gaan dan vraag ik het wel even aan twee mensen die ik ken :lol:

  [ # 201 ] 29 December 2006 12:56 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

Is goed Leeuwtje vraag maar !!
Ik was graag gegaan maar zoals Marijn al haar verhaal vertelde is de situatie altijdo nzeker tot het laatste moment dus mocht je 2 vervangers hebben let me know !

[/i]

  [ # 202 ] 29 December 2006 02:40 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2006-09-17

[quote author=“Leeuwtje”][quote author=“marijn_7”][quote author=“Nieluhs”][quote author=“marijn_7”]Het is nog niet zeker, vandaar dat ik het alvast vraag om te kijken of er iemand interesse zou hebben. Ik ben al langdurig ziek en wanneer ik een ‘slechte’ dag (om het zo maar even te noemen) heb ik kan niet afreizen naar Breda en is zo’n dag allemaal teveel. Ik bekijk per dag hoe ik me voel, maar realiseer ook dat ik de laatste dag niet meer kan komen aanzetten met een kaartje. Ik weet gewoon niet hoe de komende tijd er uit gaat zien. Maar geloof me, het is met pijn in mijn hart om te weten dat ik misschien niet mee kan.
De 2de is van Mark-Ster.

Dat is zeker vervelend. Maar mark-ster kan ook zonder jou gaan toch.. Ik snap het wel hoor, maar het is zo leuke groep, daar vind die vast wel een gezellig iemand in

Daar twijfel ik niet aan 😊 Maar dat is zijn eigen keuze. Die beslissing kan ik niet voor hem maken.


Ik weet nog wel mensen die graag mee zouden willen maar dan moet ik het wel op tijd weten, om het te vragen en zodat die mensen geld kunnen storten, aangezien ik veel liefhebbers ken gun ik die het ook wel en het zou zonde zijn als de kaartjes verloren gaan, dus als jullie zeker weten dat jullie niet heen gaan dan vraag ik het wel even aan twee mensen die ik ken :lol:

Dat zou heel erg fijn zijn! Alvast bedankt voor je moeite! En we wachten het rustig af ...

  [ # 203 ] 29 December 2006 10:23 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

[quote author=“Xenor”]nee dat weet ik. omdat ik Alleen Ivon ken zal ik ok druk zijn

Alleen Ivon?? :o
Ben je mij vergeten! 😛
(van bij de laatste BatB van Mariska).

Mensen ik heb er nog steeds zin in!!!
Gaat er nog iemand vanaf Rotterdam centraal reizen???

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 204 ] 29 December 2006 10:56 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  26
Geregistreerd  2006-09-20

oooh Sorry veer!

Whihi schaamt zich heel diep 😛

   Handtekening   

Liefde luistert niet naar Soort of Ras..

  [ # 205 ] 05 January 2007 04:06 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2006-09-17

[quote author=“Leeuwtje”][quote author=“marijn_7”][quote author=“Nieluhs”][quote author=“marijn_7”]Het is nog niet zeker, vandaar dat ik het alvast vraag om te kijken of er iemand interesse zou hebben. Ik ben al langdurig ziek en wanneer ik een ‘slechte’ dag (om het zo maar even te noemen) heb ik kan niet afreizen naar Breda en is zo’n dag allemaal teveel. Ik bekijk per dag hoe ik me voel, maar realiseer ook dat ik de laatste dag niet meer kan komen aanzetten met een kaartje. Ik weet gewoon niet hoe de komende tijd er uit gaat zien. Maar geloof me, het is met pijn in mijn hart om te weten dat ik misschien niet mee kan.
De 2de is van Mark-Ster.

Dat is zeker vervelend. Maar mark-ster kan ook zonder jou gaan toch.. Ik snap het wel hoor, maar het is zo leuke groep, daar vind die vast wel een gezellig iemand in

Daar twijfel ik niet aan 😊 Maar dat is zijn eigen keuze. Die beslissing kan ik niet voor hem maken.


Ik weet nog wel mensen die graag mee zouden willen maar dan moet ik het wel op tijd weten, om het te vragen en zodat die mensen geld kunnen storten, aangezien ik veel liefhebbers ken gun ik die het ook wel en het zou zonde zijn als de kaartjes verloren gaan, dus als jullie zeker weten dat jullie niet heen gaan dan vraag ik het wel even aan twee mensen die ik ken :lol:

Hoi Leeuwtje, weet je inmiddels misschien al meer?

  [ # 206 ] 06 January 2007 04:04 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2006-12-25

[quote author=“marijn_7”][quote author=“Leeuwtje”][quote author=“marijn_7”][quote author=“Nieluhs”][quote author=“marijn_7”]Het is nog niet zeker, vandaar dat ik het alvast vraag om te kijken of er iemand interesse zou hebben. Ik ben al langdurig ziek en wanneer ik een ‘slechte’ dag (om het zo maar even te noemen) heb ik kan niet afreizen naar Breda en is zo’n dag allemaal teveel. Ik bekijk per dag hoe ik me voel, maar realiseer ook dat ik de laatste dag niet meer kan komen aanzetten met een kaartje. Ik weet gewoon niet hoe de komende tijd er uit gaat zien. Maar geloof me, het is met pijn in mijn hart om te weten dat ik misschien niet mee kan.
De 2de is van Mark-Ster.

Dat is zeker vervelend. Maar mark-ster kan ook zonder jou gaan toch.. Ik snap het wel hoor, maar het is zo leuke groep, daar vind die vast wel een gezellig iemand in

Daar twijfel ik niet aan 😊 Maar dat is zijn eigen keuze. Die beslissing kan ik niet voor hem maken.


Ik weet nog wel mensen die graag mee zouden willen maar dan moet ik het wel op tijd weten, om het te vragen en zodat die mensen geld kunnen storten, aangezien ik veel liefhebbers ken gun ik die het ook wel en het zou zonde zijn als de kaartjes verloren gaan, dus als jullie zeker weten dat jullie niet heen gaan dan vraag ik het wel even aan twee mensen die ik ken :lol:

Hoi Leeuwtje, weet je inmiddels misschien al meer?

Ik heb twee mensen gevraagd , maar beide konden die dag niet… verder nog geen mensen gezien die ik kon vragen, dus als andere miss mensen weten dan gewoon vragen…. wie het eerste is die krijgt de kaarten gewoon toch?! Ik probeer nog wel twee mensen, die zie ik maandag weer…. als ik het aan hun heb gevraagd zal ik het even zeggen of die interesse hebben….
Maar zijn er nou nog twee kaarten over?

  [ # 207 ] 06 January 2007 04:06 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

Ja leeuwtje !

  [ # 208 ] 06 January 2007 04:43 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Ik hoorde iets over een dresscode…

  [ # 209 ] 06 January 2007 04:46 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

[quote author=“StephanieMangano”]Ik hoorde iets over een dresscode…

Dresscode:D Leuk! :D
Marly is bv dol op Dresscode 😉

  [ # 210 ] 06 January 2007 04:52 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

[quote author=“StephanieMangano”]Ik hoorde iets over een dresscode…

Nou ik weet van niks haha, maar als er mensen zijn die een dresscode willen afspreken, be my guest 😉

Oh ja, de kaarten zijn binnen! Mooie plaatsen, recht voor het podium, rij 16 en 17. Stoelnummers weet ik even niet uit mijn hoofd, maar goed het zijn altijd plaatsen bij elkaar.

Binnenkort hier meer info over hoelaat we verzamelen, waar, hoe het zit met de extra’s etc.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

‹ First  < 12 13 14 15 16 >  Last ›
14 of 19