3 of 3 |  < 1 2 3
Foto’s en verhalen Wat Zien ik?!
  [ # 31 ] 01 February 2007 12:56 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

[quote author=“dokter_P”][quote author=“jouke”]Hilke Bierman vond ik persoonlijk echt veel beter als Blonde Greet!

Iedereen mee eens?

Nee 😛

Hilke deed het erg goed.. maar ze speelde Blonde Greet.
Ellen IS Blonde Greet :!:

(ik heb de show twee keer gezien met de originele cast en 1 keer dus met Hilke)

Ben het helemaal met je eens Luuk! 😉
Vond Hilke super, maar Ellen is inderdaad Greet.
Net als Mariska echt Nel is :D

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 32 ] 01 February 2007 03:28 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

[quote author=“Ronny”]En speciaal voor Niels bij deze nog even een detailfoto van het lieve kado dat we hebben gekregen.

Erg mooi :D En absoluut door jullie inzet verdiend :D

  [ # 33 ] 03 February 2007 12:29 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  15
Geregistreerd  2003-09-20

Iedereen heel erg bedankt, het was een super dag !!
moet snel de foto’s online zetten !!

komt z.s.m.

-x- Ilse

  [ # 34 ] 03 February 2007 09:41 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2006-05-30

het heeft even geduurd, maar nu staat er dan eindelijk ook van mij een berichtje;)
ook ik wil nog even zeggen dat ik het een geweldige dag vond, echt super geregeld allemaal!! dank je wel, en vast en zeker tot de volgende keer!!

  [ # 35 ] 03 February 2007 09:42 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2006-05-30

[quote author=“vonn”]het heeft even geduurd, maar nu staat er dan eindelijk ook van mij een berichtje;)
ook ik wil nog even zeggen dat ik het een geweldige dag vond, echt super geregeld allemaal!! dank je wel, en vast en zeker tot de volgende keer!!


ooppsss..op ons ivon der naam;)
maar ik spreek ook zker voor haar..
groetjes van lian

  [ # 36 ] 03 February 2007 10:07 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  162
Geregistreerd  2003-05-11

Ook ik vond het een mooie voorstelling. Weer eens wat anders. originele liedjes en ook het decor vond ik erg goed gevonden. Ik ben nu wel erg benieuwd naar Ellen, als ik zo al die reacties lees. Hopelijk zie ik haar in de Schalm.
Het enige wat ik iets minder vond aan de voorstelling was Johnny Kraaijkamp. En vooral nu hij een dubbelrol speelt. Ik blijf Johnny zien, terwijl bij Mariska en Hilke ik wel het gevoel had dat Greet en Nel daar stonden.
De meet en Greet, het was de eerste keer dat ik dat meemaakte en ik ben er nu helemaal achter dat dat niet bij mij past. Ik voel me niet op mijn gemak, ik hoef niet perse op de foto met de spelers en een handtekening daar hecht ik verder ook geen waarde aan. Het is dan wel weer leuk om af te kijken hoe andere mensen hier wel helemaal van genieten.
Al met al een hele leuke middag, goed geregeld dus op naar de volgende!?

   Handtekening   

I’m looking the cat out of the tree 😊

  [ # 37 ] 04 February 2007 12:49 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“spriet”]. Ik blijf Johnny zien, terwijl bij Mariska en Hilke ik wel het gevoel had dat Greet en Nel daar stonden.

Waar dst heel erg is is waar hij bewust als Johnny leuk loopt te doen. Bij de krul (urinoir). Treuzelen, en dan hard rennen, zodat iedereen denkt, zal hij die kostuumwissel wel halen?? Typisch “komiek”, maar ten koste van de geloofwaardigheid.

  [ # 38 ] 04 February 2007 11:41 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik had dat “probleem” ook bij Johnny: waar hij als bad guy de kwal mocht uithangen, moest hij als good guy wel zo geloofwaardig zijn dat het te begrijpen was dat Nel op hem viel.
Maar ik bleef hoe dan ook het gevoel houden dat ze toch echt de verkeerde vent gekozen had…

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 39 ] 04 February 2007 09:53 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Alles wat er hier over Johnny gezegd word, daar ben ik het volkomen mee eens.

Toen dat urinoir opkwam wíst ik dat je ‘t ene moment Sjaak zou zien, en het andere moment Bert. En omdat hij geen 2 verschillende rollen kan spelen (niet in mijn ogen) in een musical vond ik die scène juist níet leuk! Terwijl ik zo’n scène bij een goede acteur heel leuk zou vinden (voorbeeld: Jon van Eerd in zijn klucht(en))

  [ # 40 ] 17 February 2007 06:07 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  832
Geregistreerd  2005-10-25

[quote author=“StephanieMangano”][quote author=“gordijntje”]ff off-topic reactie over de show: Kregen jullie bij bepaalde scènes ook een 3 musketiers en my fair lady flash back? Ik bedoel de scènes van ‘Hij heet Piet’ (3 musketiers - het decor van ‘Mannen’) en puntje taart, kopje thee (My fair lady - choreografie van de renbaan)

‘Mannen’ decor? Nee
Renbaan scène MFL; Ja, wel een beetje. En ik heb My Fair Lady niet eens gezien.. alleen foto’s gezien, en tóch moest ik er aan denken bij ‘Puntje taart, kopje thee’.

ja dacht ik ook gelijk aan hoor bij hij heet piet ook al heb ik hem donderdag gezien

 < 1 2 3
3 of 3