Das Phantom
change_status
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  211
Geregistreerd  2004-02-14

Woei, die heeft zonder masker al meteen een geweldige mystieke uitstraling, wie iemand hoe hij als Phantom speelt en zingt?

  [ # 1 ] 09 November 2006 11:11 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  211
Geregistreerd  2004-02-14

Enig idee wie er in deze periode Phantom speelt???

  [ # 2 ] 10 November 2006 12:40 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2006-09-12

In Essen doel je op? Zie:

http://www.stage-entertainment.de/31035.htm

  [ # 3 ] 10 November 2006 12:42 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2005-01-26

[quote author=“Debby”]Enig idee wie er in deze periode Phantom speelt???

In Essen is dat op dit moment Christian Müller als 1e bezetting (met z’n 25 jaar de jongste Phantom ooit!), Fernand Delosch als Alternate en Roy Wessensteiner als Cover.

   Handtekening   

” ‘t Is maar goed dat ze een vrouw is, want een vrouw opgeven… och!
Van roken kwam je ook wel af - uiteindelijk- “

  [ # 4 ] 10 November 2006 04:37 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2005-01-26

Christian bedoel je?? Christian is een fantastische Phantom! Ik heb ze in Essen allemaal gezien, en Christian sprong er in de repetities al bovenuit. Als-ie eenmaal op het toneel staat zie je helemaal niet meer aan ‘m af dat-ie nog zo jong is. Hij heeft een hele mooie klassieke stem, warm, wollig. Ik vond Thomas Borchert destijds speltechnisch net iets sterker, maar Christian is ‘m inmiddels wel ingehaald.

Op z’n site kun je wat stukjes beluisteren. Niet uit Phantom, maar toch:
www.christian-alexander-mueller.de

[quote author=“Judaz”]Woei, die heeft zonder masker al meteen een geweldige mystieke uitstraling, wie iemand hoe hij als Phantom speelt en zingt?

   Handtekening   

” ‘t Is maar goed dat ze een vrouw is, want een vrouw opgeven… och!
Van roken kwam je ook wel af - uiteindelijk- “

  [ # 5 ] 11 November 2006 10:25 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  211
Geregistreerd  2004-02-14

[quote author=”.:Elise:.”]Christian is een fantastische Phantom!

Helemaal mee eens!! Vond hem als Radames niet zo geslaagd maar heeft me als Phantom volledig overtuigd…....
Vond Anne Görner als Christine niet zo geslaagd, weet niet precies waar het aan lag.. Laurie Anne als La Carlotta mag meer overdrijven. De rest van goed maar sprong er niet bovenuit….

  [ # 6 ] 02 February 2007 05:29 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Hey hey,

Ik heb toevallig 2 mooie kaarten te pakken gekregen voor de avondvoorstelling van zondag 27 februari. Kan iemand mij vertellen of de zondag een dag is met alternates en covers in Essen of heb ik de eerste cast?
En eh misschien een stomme vraag maar eh qua merchandise…hebben ze nog wat bijzonders en wat kosten de programma’s/souvenir brochures :D

Hoop dat iemand antwoord kan geven :D

Greetz Peter!

  [ # 7 ] 02 February 2007 06:23 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2005-01-26

Essen heeft geen vaste dagen voor understudies & alternates. Met dubbele shows wil de matinee wel eens gespeeld worden door Fernand Delosch als Phantom, maar das ook geen vaste prik. Aangezien de productie ten einde loopt, neemt iedereen nu z’n vrije dagen op, dus er zullen vast wel wat understudies op gaan. Qua merchandise hebben ze niks, buiten de dvd (film), souvenirbroche en programma. Met wat dat kost kan ik je niet verder helpen. Mij staat iets bij van 6,- voor een programma, maar dat kan ook 9,- zijn geweest…

[quote author=“palex”]Hey hey,

Ik heb toevallig 2 mooie kaarten te pakken gekregen voor de avondvoorstelling van zondag 27 februari. Kan iemand mij vertellen of de zondag een dag is met alternates en covers in Essen of heb ik de eerste cast?
En eh misschien een stomme vraag maar eh qua merchandise…hebben ze nog wat bijzonders en wat kosten de programma’s/souvenir brochures :D

Hoop dat iemand antwoord kan geven :D

Greetz Peter!

   Handtekening   

” ‘t Is maar goed dat ze een vrouw is, want een vrouw opgeven… och!
Van roken kwam je ook wel af - uiteindelijk- “

  [ # 8 ] 02 February 2007 06:24 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2005-01-26

Essen heeft geen vaste dagen voor understudies & alternates. Met dubbele shows wil de matinee wel eens gespeeld worden door Fernand Delosch als Phantom, maar das ook geen vaste prik. Aangezien de productie ten einde loopt, neemt iedereen nu z’n vrije dagen op, dus er zullen vast wel wat understudies op gaan. Qua merchandise hebben ze niks, buiten de dvd (film), souvenirbroche en programma. Met wat dat kost kan ik je niet verder helpen. Mij staat iets bij van 6,- voor een programma, maar dat kan ook 9,- zijn geweest…

[quote author=“palex”]Hey hey,

Ik heb toevallig 2 mooie kaarten te pakken gekregen voor de avondvoorstelling van zondag 27 februari. Kan iemand mij vertellen of de zondag een dag is met alternates en covers in Essen of heb ik de eerste cast?
En eh misschien een stomme vraag maar eh qua merchandise…hebben ze nog wat bijzonders en wat kosten de programma’s/souvenir brochures :D

Hoop dat iemand antwoord kan geven :D

Greetz Peter!

   Handtekening   

” ‘t Is maar goed dat ze een vrouw is, want een vrouw opgeven… och!
Van roken kwam je ook wel af - uiteindelijk- “

  [ # 9 ] 02 February 2007 10:11 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Hey thanks, das iig al wat info. Ben erg benieuwd naar deze versie. Het is alweer een jaar of 2 geleden dat ik de voorstelling in NY heb gezien dus het werd wel weer tijd. Toevallig kon ik nu 2 kaarten krijgen op rij 2 dus why not haha. Vooral na de pics van deze Phantom. Ben echt benieuwd :D
Greetz Peter!

     Dirty Dancing in Hamburg ››