9 of 12 | ‹ First  < 7 8 9 10 11 >  Last ›
Musicalworld meeting naar Honk!
  [ # 121 ] 02 February 2007 05:19 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

@ Marilena: had je misschien toch maar die 60 plekken moeten laten staan (;-)).
Maar ja, dit kon je van tevoren nooit weten! 😊
Ik hoop ook dat Ria nog mee kan, maar ik vrees van niet :-(

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 122 ] 02 February 2007 05:21 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Tja, het is jammer dat als een meeting er een aantal weken opstaat mensen niet reageren. Pas als besloten wordt om het aantal van 60 naar 40 te verlagen willen mensen ineens mee.
Maar goed, de afspraak is nu dat het 40 kaarten zijn geworden dus ik kan het helaas niet meer terugdraaien naar 50 of 60

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 123 ] 02 February 2007 05:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

[quote author=“Marilena”]Tja, het is jammer dat als een meeting er een aantal weken opstaat mensen niet reageren. Pas als besloten wordt om het aantal van 60 naar 40 te verlagen willen mensen ineens mee.
Maar goed, de afspraak is nu dat het 40 kaarten zijn geworden dus ik kan het helaas niet meer terugdraaien naar 50 of 60

Dat is ook weer waar Marilena 😊
T was ook niet bedoelt als verwijt of zoiets hè, dat snap je hoop ik 😊

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 124 ] 02 February 2007 06:20 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

[quote author=“Veertje”][quote author=“Marilena”]Tja, het is jammer dat als een meeting er een aantal weken opstaat mensen niet reageren. Pas als besloten wordt om het aantal van 60 naar 40 te verlagen willen mensen ineens mee.
Maar goed, de afspraak is nu dat het 40 kaarten zijn geworden dus ik kan het helaas niet meer terugdraaien naar 50 of 60

Dat is ook weer waar Marilena 😊
T was ook niet bedoelt als verwijt of zoiets hè, dat snap je hoop ik 😊

Tuurlijk snap ik dat, sorry als mijn antwoord als een verwijt overkwam… :oops:
dat was niet mijn bedoeling namelijk

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 125 ] 02 February 2007 06:25 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

betalingen van Brian en Inge waren binnen.
Ik ga ervan uit Niels dat jouw betaling morgen of maandag binnen is. Je zegt dat je het geld hebt overgemaakt dus ik wacht het nog tot maandag of dinsdag af, dan moet het er wel bij staan neem ik aan.

Ziet er dus naar uit dat iedereen op tijd heeft betaald, hartelijk dank daarvoor. Het is voor ons toch ook altijd een hoop gestress me die betalingen. Nu kan ik het in 1x afhandelen en dat is wel fijn.
Helaas zal ik de reservelijst hoogstwaarschijnlijk moeten teleurstellen…

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 126 ] 03 February 2007 12:01 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2006-12-25

Jammer zeg dat er niet wat meer mensen mee kunnen:(

  [ # 127 ] 03 February 2007 12:30 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

[quote author=“Marilena”]betalingen van Brian en Inge waren binnen.
Ik ga ervan uit Niels dat jouw betaling morgen of maandag binnen is. Je zegt dat je het geld hebt overgemaakt dus ik wacht het nog tot maandag of dinsdag af, dan moet het er wel bij staan neem ik aan.

Ziet er dus naar uit dat iedereen op tijd heeft betaald, hartelijk dank daarvoor. Het is voor ons toch ook altijd een hoop gestress me die betalingen. Nu kan ik het in 1x afhandelen en dat is wel fijn.
Helaas zal ik de reservelijst hoogstwaarschijnlijk moeten teleurstellen…

Ja, ik neem aan dat vandaag mijn geld wel binnenkomt! Het gaat altijd erg vlot met internetbankieren!

  [ # 128 ] 03 February 2007 12:35 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

[quote author=“Leeuwtje”]Jammer zeg dat er niet wat meer mensen mee kunnen:(

Er gaan nu al meer mensen mee dan normaal. Bij meetings hanteren we altijd 30 personen en het zijn er nu al 10 extra. Maar goed, op een gegeven moment moet ik ook keuzes maken. Ik zag dat de meeting niet vol zou komen en de sluitingsdatum van het betalingstermijn kwam steeds dichter bij. Er gaat heel veel tijd in zitten om zo’n meeting te organiseren en alles vooraf qua betalingen in goede banen te leiden. Ik heb natuurlijk ook een verplichting naar de productie en naar de kassa van het theater toe qua betaling. Vandaar dat besloten is om het aantal van 60 naar 40 te verlagen.

Maar goed, laten we er nou geen drama van maken haha. De meeting heeft er 3 weken op gestaan dus mensen hadden ook eerder kunnen reageren, toch.

verder vind ik dat er eigenlijk wel genoeg gezegd is over het aantal plaatsen. Ik zou het jammer vinden als de meeting daardoor een beetje een negatieve lading krijgt want dat begin ik een beetje te proeven omdat daar zo de nadruk op gelegd wordt.
Ik weet ook wel dat dit waarschijnlijk niet de bedoeling is van mensen maar toch.
Dus, genoeg erover haha.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 129 ] 03 February 2007 04:20 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Precies, we gaan er met zijn 40en een feestje van maken in Rotterdam 😉 :D
En Marilena, petje af! Wat jullie allemaal regelen voor ons!:D

  [ # 130 ] 03 February 2007 07:17 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2006-12-25

[quote author=“Nieluhs”]Precies, we gaan er met zijn 40en een feestje van maken in Rotterdam 😉 :D
En Marilena, petje af! Wat jullie allemaal regelen voor ons!:D


Ja hoor , komt helemaal goed!!!:D

  [ # 131 ] 03 February 2007 09:41 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Negatieve lading aan de meeting zal wel mee vallen… De mensen die mij kunnen zijn volgens mij allemaal razend enthousiast… Enne, anders ik wel… 😉

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 132 ] 03 February 2007 09:43 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

[quote author=“Nieluhs”]Precies, we gaan er met zijn 40en een feestje van maken in Rotterdam 😉 :D
En Marilena, petje af! Wat jullie allemaal regelen voor ons!:D

Ow zeker, jaja (haha, quote uit BatB 😉).
Ik en m’n mams vinden t ook heel tof hoe het geregeld is 😊

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 133 ] 05 February 2007 05:53 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  101
Geregistreerd  2007-01-23

Goeie morgen allemaal Pepe hier. Nu de betalingen zo goed als rond zijn, hoe gaat het nu verder in zijn werk? Ik ben nogal onbekend met dit soort dingen. Worden de tickets opgestuurd ofzo? Ik zie er enorm naar uit!

  [ # 134 ] 05 February 2007 10:21 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  298
Geregistreerd  2004-06-08

Dag Pepe,

Leuk dat je zo enthousiast bent!
Meestal verzamelen we zo’n 30-40 minuten voor aanvang bij de kassa’s/in de foyer (afhankelijk van het theater) alwaar Marilena ons opwacht (of als je heeel vroeg bent andersom) met de kaartjes en een mooie batch. (Na afloop inleveren :D )

Dan kan je nog wat drinken en/of even kennismaken met elkaar, voor je de zaal ingaat. Meestal hoor je ook waar je moet verzamelen voor de meet&greet;. Als je dit gemist hebt, dan hobbel je (zoals ik meestal) gewoon achter de rest aan na afloop van de voorstelling.

Mensen, verbeter me gerust wanneer ik het mis heb!  😛

Skye.

   Handtekening   

**********************************
Go as you please and please as you go

  [ # 135 ] 05 February 2007 10:24 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

[quote author=“pepe”]Goeie morgen allemaal Pepe hier. Nu de betalingen zo goed als rond zijn, hoe gaat het nu verder in zijn werk? Ik ben nogal onbekend met dit soort dingen. Worden de tickets opgestuurd ofzo? Ik zie er enorm naar uit!

Geld van Niels was ook binnen, iedereen heeft dus op tijd betaald, dank u daarvoor :D

Even over de vraag van Pepe: Binnenkort komt hier meer info te staan hoelaat we elkaar waar ontmoeten. Dat ontmoeten gebeurt altijd in het theater ongeveer 45 tot 15 minuten voor aanvang van de show.
Daar krijg je je kaartje en een badge waarop je je naam schrijft. Die badge is zodat we in 1 klap kunnen zien wie bij de meeting hoort en wie niet. Dit omdat de meet ‘n greet altijd exclusief voor Musicalworld is en mensen zonder badge dus niet aan kunnen schuiven (in het verleden is dat namelijk 1x mis gegaan bij Copacabana en iedereen schoof zomaar aan. Vandaar dat we ‘de badge’ in het leven hebben geroepen 😉 )

Ik ben op dit moment bezig om met de producent en PR te kijken waar we de meet ‘n greet in het theater kunnen houden, hoe het met Allard en zijn praatje zit (vooraf of na afloop van de show) etc.
Zodra alles vast staat komt hier de informatie te staan. Wijst zich dan allemaal van zelf.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

‹ First  < 7 8 9 10 11 >  Last ›
9 of 12