2 of 2 |  < 1 2
Jamai gaat titelrol The Wiz spelen
  [ # 16 ] 31 January 2007 09:44 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ja, wat een gewissel he in The Wiz!
Lijkt wel een tovertruc (1 wapje met m’n waaier :lol:).
Maar idd jammer dat Roy de rol niet mag gaan spelen, ik vond m echt GEWELDIG als The Wiz!
Maar ze moeten natuurlijk tenminste 1 heel bekende naam hebben in een productie (lijkt iig de laatste tijd wel zo :roll:).
Ow en namens mij ook niks ten nadele van Jamai, ik vind t een goede zanger en ook als Simon in JCS vond ik m TOP!
Jammer dat ik m niet als vogelverschrikker heb gezien :-(

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 17 ] 31 January 2007 09:59 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  51
Geregistreerd  2006-02-19

Jamai als vogelverschrikker vond ik geweldig! Ik heb echt enorm van hem genoten. Nu ik de foto van hem als the Wiz zie heb ik zo m’n twijfels, maar goh wie weet. Ik zal het moeten zien denk ik…

  [ # 18 ] 31 January 2007 11:22 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

[quote author=“domi”]Jamai als vogelverschrikker vond ik geweldig! Ik heb echt enorm van hem genoten. Nu ik de foto van hem als the Wiz zie heb ik zo m’n twijfels, maar goh wie weet. Ik zal het moeten zien denk ik…

Ik denk dat het ook tegen hem kan werken als je hem als Vogelverschrikker heb gezien, maar ik denk wel dat hij goed uit de voeten kan met de rol van Wiz.

en van mij had Roy ook de kans mogen krijgen, wie weet warmt hij nu extra op tot Jamai richting Londen gaat, al zal ik Roy wel missen als Poortwachter dan, dat heb ik nog niemand hem na zien doen, hij doet dat meesterlijk qua timing!

En Mamma Mia heeft toch ook veel castwisselingen gekend, was dat veel later dan??

En als je het bekijkt, sommige zaken waren ook niet te voorzien, denk ik.

  [ # 19 ] 31 January 2007 11:40 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“Luna24”]“Breedsprakerig, maar inhoudelijk miezerig; dat past me wel..”

Ik zou het toch iets anders formuleren :lol:

Maar goed, ik neem aan dat je op een ander interview dan dat van de Gelderlander bedoelt, want ik heb het niet gelezen.

De omschrijving is zoals ik the Wiz zie. Een showmannetje naar buiten toe, maar van binnen stelt het niets voor. En het beruchte interview is natuurlijk een enorm “kijk mij eens patsen”.

  [ # 20 ] 01 February 2007 02:16 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  17
Geregistreerd  2006-02-01

[quote author=“Jeroen”][quote author=“Luna24”]“Breedsprakerig, maar inhoudelijk miezerig; dat past me wel..”

Ik zou het toch iets anders formuleren :lol:

Maar goed, ik neem aan dat je op een ander interview dan dat van de Gelderlander bedoelt, want ik heb het niet gelezen.

De omschrijving is zoals ik the Wiz zie. Een showmannetje naar buiten toe, maar van binnen stelt het niets voor. En het beruchte interview is natuurlijk een enorm “kijk mij eens patsen”.

Oftewel, zelfs in diepe dalen staan hoge torens waar je vanaf kan blazen. Maar je kan dr ook vanaf denderen. Het wordt nou toch wel enorm opvallend hoe Jamai gelift wordt door de pr-machine van vdEnde. Na de klaagzang na Idols, krijgen we binnenkort de klaagzang na vdEnde. Let maar op.

  [ # 21 ] 01 February 2007 06:22 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2004-12-04

[quote author=“Marilena”][quote author=“StephanieMangano”]Danny heeft inmiddels zijn laatste voorstelling gespeeld.

Jamai als Wiz, ja.. waarom ook niet hé.
Vind die foto alleen.. tsja.. niet echt. (ik hou het bescheiden vandaag :lol: )

Ik vind dat er echt heel veel castwisselingen binnen deze productie zijn. Jeroen Pfaff als Leeuw heeft de show misschien een maand in totaal gespeeld (naar mijn idee) maar zijn naam staat nog wel overal vermeld terwijl Peter op het podium staat. Bij Glina werd een paar weken na de premiere al alternates aangekondigd. Nu gaat Jamai weer deze rol doen. Wat is er mis met Charly Luske of Roy Kullick. Ik heb Roy een keer gezien en die deed het onwijs leuk dus laat hem lekker die rol doen.
Niks ten nadele van jamai hoor, maar ik vind het een hoop gedoe qua cast en dat al binnen een half jaar….

gisteren zag ik nog reclame van de Wiz op tv,,met in de hoofdrollen oa Nurlaila karim en Danny de Munk…terwijl Danny al zijn laatste heeft gespeeld :roll:
Ik vind ook teveel geschuif…nu al!!
Daarbij denk ik dat Jamai het erg goed zal doen!!
Maar sluit me bij jou aan,teveel gedoe

[ Gewijzigd: 01 February 2007 08:28 PM by ]
   Handtekening   

Voer eendjes, geen oorlog.

  [ # 22 ] 01 February 2007 10:57 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

[quote author=“Carin”]Nurlaila katom

Hihi, typfoutje? 😉

Ook Jeroen is nog in deze reclame te zien.
Ze moeten maar weer is een nieuwe maken.
Maar ja, dat duurt weer een tijd voor t is opgenomen en gemonteerd (schijnt allemaal moeilijk te zijn heeft iemand tijdens de rondleiding in het BT me uitgelegd).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 23 ] 01 February 2007 12:54 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  199
Geregistreerd  2003-02-03

Ik vind het leuk voor Jamai, maar had het Roy ook zeker gegund. Vond hem super in Love, Aida en SNF.

Jamai als vogelverschrikker is erg goed trouwens

  [ # 24 ] 01 February 2007 08:29 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2004-12-04

[quote author=“Veertje”][quote author=“Carin”]Nurlaila katom

Hihi, typfoutje? 😉

Ook Jeroen is nog in deze reclame te zien.
Ze moeten maar weer is een nieuwe maken.
Maar ja, dat duurt weer een tijd voor t is opgenomen en gemonteerd (schijnt allemaal moeilijk te zijn heeft iemand tijdens de rondleiding in het BT me uitgelegd).

typfoutje..megafout ahahah, heb het al veranderd :lol:  :lol:

   Handtekening   

Voer eendjes, geen oorlog.

  [ # 25 ] 07 February 2007 07:17 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

En nu weten we ook waar Charly Luske (waarschijnlijk) naar toe gaat: hij zou een aanbod hebben gekregen voor een hoofdrol in WWRY Duitsland…

Aldus gezegd door RTL Boulevard vandaag.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 26 ] 07 February 2007 07:54 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ik dacht dat Charlie wel gewoon in The Wiz bleef..

Danny is al weg..

  [ # 27 ] 07 February 2007 09:09 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2005-03-07

[quote author=“domi”]Jamai als vogelverschrikker vond ik geweldig! Ik heb echt enorm van hem genoten. Nu ik de foto van hem als the Wiz zie heb ik zo m’n twijfels, maar goh wie weet. Ik zal het moeten zien denk ik…

Ha! Ga je keer mee mij en rick mee he..keertje last-minute…kusjes sarina…xx..
Ben ook wel benieuwd hoe hij als the wiz is maar heb hem als vogelverschrikker ook niet gezien dus ja daar ben/was ik eigk ook wel benieuwd naar maar ja dat komt denk ik niet meer….

  [ # 28 ] 07 February 2007 09:23 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Dus… Jamai gaat naar Londen, Charly naar Duitsland?
Oe, hoop dat SE geen nieuwe BNer gaat nemen en Roy fijn laat doorschuiven, dan heb ik tenminste nog een béétje kans dat Ger op mag als Wiz 😉
Mja… SE he…

Jamai als Wiz is me overigens erg meegevallen, hij deed het érg leuk! *nee, Luuk, je hoeft geen 112 te bellen, I am feeling fine 😉*
Dit zal absoluut worden vervolgd 😉

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

 < 1 2
2 of 2