10 of 12 | ‹ First  < 8 9 10 11 12 > 
Musicalworld meeting naar Honk!
  [ # 136 ] 05 February 2007 12:09 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

[quote author=“Marilena”][quote author=“pepe”]Goeie morgen allemaal Pepe hier. Nu de betalingen zo goed als rond zijn, hoe gaat het nu verder in zijn werk? Ik ben nogal onbekend met dit soort dingen. Worden de tickets opgestuurd ofzo? Ik zie er enorm naar uit!

Geld van Niels was ook binnen, iedereen heeft dus op tijd betaald, dank u daarvoor :D

Even over de vraag van Pepe: Binnenkort komt hier meer info te staan hoelaat we elkaar waar ontmoeten. Dat ontmoeten gebeurt altijd in het theater ongeveer 45 tot 15 minuten voor aanvang van de show.
Daar krijg je je kaartje en een badge waarop je je naam schrijft. Die badge is zodat we in 1 klap kunnen zien wie bij de meeting hoort en wie niet. Dit omdat de meet ‘n greet altijd exclusief voor Musicalworld is en mensen zonder badge dus niet aan kunnen schuiven (in het verleden is dat namelijk 1x mis gegaan bij Copacabana en iedereen schoof zomaar aan. Vandaar dat we ‘de badge’ in het leven hebben geroepen 😉 )

Ik ben op dit moment bezig om met de producent en PR te kijken waar we de meet ‘n greet in het theater kunnen houden, hoe het met Allard en zijn praatje zit (vooraf of na afloop van de show) etc.
Zodra alles vast staat komt hier de informatie te staan. Wijst zich dan allemaal van zelf.

Hardstikke mooi, dat het geld binnen is :D! Wil niet de boeken ingaan als wanbetaler 😉
Op naar de 25ste zou ik zeggen :D

  [ # 137 ] 14 February 2007 01:59 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  298
Geregistreerd  2004-06-08

Dag Marilena,

Is het al bekend hoe laat we (ongeveer) aanwezig moeten zijn? Dit in verband met de dagplanning van mijn introduce.

Merci!
Skye.

   Handtekening   

**********************************
Go as you please and please as you go

  [ # 138 ] 14 February 2007 02:17 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik zit nu op mijn werk ‘illegaal’ te internetten haha. Ik zal vanavond de planning erop zetten.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 139 ] 14 February 2007 07:32 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Meeting info voor 25 februari:

De voorstelling begint om half 2. Ronny en ik zijn vanaf half 1 in het theater. Wij hebben dan even overleg waar de meet’n greet gaat plaatsvinden.

Ik stel voor dat we tussen 12.45 en 13.15 de ontvangst doen. Aangezien je nooit weet wat voor weer het in februari kan gaan zijn stel ik voor om elkaar in de hal tegenover de kassa’s te ontmoeten.
Daar kun je dan je kaartje en krijg je ook een badge.
Voor de mensen die al vaker mee zijn geweest weten waarvoor de badge dient. Deze is zodat we bij de meet ‘n greet weten dat je bij de meeting hoort. De meet ‘n greet is namelijk exclusief voor mensen die zich hebben opgegeven en zonder badge kun je dus niet bij de meet ‘n greet aanwezig zijn.

De meet ‘n greet zal na de voorstelling plaatsvinden. Waar precies in het theater hoor je de 25e als je je komt aanmelden.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 140 ] 14 February 2007 07:39 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Okay dan!
Mijn mams en ik zullen er rond die tijd zijn! :-D
Ik heb er zooo’n zin in!!!!!
Maar ja, dat weten we nog wel geloof ik :oops:

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 141 ] 15 February 2007 08:53 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  298
Geregistreerd  2004-06-08

Dank je Marilena. We hebben er zin in. Overigens is mijn introducee gewijzigd: Moniek is nu Jessica. Maar dat is waarschijnlijk geen probleem?

Skye.  😊

   Handtekening   

**********************************
Go as you please and please as you go

  [ # 142 ] 15 February 2007 11:20 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

zijn er mensen die vanuit het zuiden (lees eindhoven) met de trein richting rotterdam gaan)
zo nee
is het een idee om een tijd af te spreken op rotterdam centraal en dan met een stel richting het oude luxor te lopen?

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 143 ] 15 February 2007 02:20 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Ooooooh.. Ik heb er zin in….  😊  :D

Vraagje… Het praatje van Allard Blom, wordt dat voor of na?
Of word dat gewoon naderhand om de andere bezoekers er niet mee “lastig te vallen”?

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 144 ] 15 February 2007 05:08 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Mijn mam en ik zullen er zijn :D (en Niels en Loek waarschijnlijk ook, omdat we hoogstwaarschijnlijk wel samen zullen reizen 😉 )

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 145 ] 15 February 2007 05:17 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

[quote author=“ivje”]zijn er mensen die vanuit het zuiden (lees eindhoven) met de trein richting rotterdam gaan)
zo nee
is het een idee om een tijd af te spreken op rotterdam centraal en dan met een stel richting het oude luxor te lopen?

Ik denk dat wij (ik, mijn mam, Niels en Loek) rond half 12 in Rotterdam zijn. We nemen de eerste trein vanuit Emmen (Emmen is een dorp, dus om half 9 gaat de eerste trein 😛 ) En dan gaan we nog ff eten en dan naar het theater. Dus als jij rond die tijd in Rotterdam bent, dan kunnen we met elkaar lopen/ eten 😉

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 146 ] 15 February 2007 05:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

is goed dan ben ik er rond half 12 moet ff kijken hoelaat ik de trein uit eindhoven moet nemen

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 147 ] 15 February 2007 06:13 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

[quote author=“Puss”]Ooooooh.. Ik heb er zin in….  😊  :D

Vraagje… Het praatje van Allard Blom, wordt dat voor of na?
Of word dat gewoon naderhand om de andere bezoekers er niet mee “lastig te vallen”?

Ik ben sinds de meeting online staat druk heen en weer aan het mailen geweest over het praatje van Allard. Helaas kan ik nu nog niet officieel bevestigen of hij ook komt. De meet ‘n greet gaat uiteraard wel gewoon door. Ik ga echt mijn uiterste best doen om hem naar Rotterdam te krijgen en als dat gaat lukken dan is het praatje na afloop van de voorstelling.

Voor Skye, het is niet erg dat de naam van je introducee verandert is, zolang de betalingen onderling geregeld zijn vind ik het prima.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 148 ] 15 February 2007 07:23 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Naja.. Ik vind sowieso de aanbieding én de meet’n'greet al ontzettend gaaf…
Het praatje van Allard Blom leek me ook wel leuk om te horen… Maar ook zonder hem kan mijn dag al niet meer stuk…

Nog maar 10 dagen…

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 149 ] 16 February 2007 11:19 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

[quote author=“bianca18”][quote author=“ivje”]zijn er mensen die vanuit het zuiden (lees eindhoven) met de trein richting rotterdam gaan)
zo nee
is het een idee om een tijd af te spreken op rotterdam centraal en dan met een stel richting het oude luxor te lopen?

Ik denk dat wij (ik, mijn mam, Niels en Loek) rond half 12 in Rotterdam zijn. We nemen de eerste trein vanuit Emmen (Emmen is een dorp, dus om half 9 gaat de eerste trein 😛 ) En dan gaan we nog ff eten en dan naar het theater. Dus als jij rond die tijd in Rotterdam bent, dan kunnen we met elkaar lopen/ eten 😉

Ik ben er om 11.11 op spoor 9 kom ik aan anders is het een half uurtje later dus 11.41

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 150 ] 17 February 2007 10:35 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2007-01-21

beetje stomme vraag misschien. Maar zitten het oude en nieuwe luxor theater bij elkaar of niet?
Ik ben er nog nooit geweest.Ja alleen in het nieuwe luxor theater toendertijd met 3 musketiers. Heb er wel heel veel zin in. Hoop wel dat mijn vader meekan want hij zit nu thuis ivm zwaar gekneusde heup en arm, omdat hij op zijn werk is gevallen. Als hij niet meekan neem ik mijn zus mee denk ik. Maar erbij zijn zal ik in ieder geval wel. Ben zeer benieuwd.

‹ First  < 8 9 10 11 12 > 
10 of 12