Oscars: Dringend Nederlandse hulp gevraagd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2006-05-12

Hallo,

  ik plaats hier eigenlijk nooit iets, maar ik heb een dringende vraag. Vanavond vinden de Oscars plaats. Dit jaar worden die opgefleurd met optredens uit Dreamgirls.

Tot vorig jaar waren de Oscars te zien op de Vlaamse zender Kanaal 2. Deze heeft nu besloten dit niet meer uit te zenden. Dit betekent dat het niet meer te zien is in Vlaanderen. Ik heb gezien dat in Nederland de Oscars wel worden uitgezonden op Film1. Is er iemand die dit voor mij zou kunnen opnemen?

Ik zal dan later de kosten voor de video en het versturen naar Belgïe vergoeden. Om dit te regelen, kun je me mailen op .(JavaScript must be enabled to view this email address) of me toevoegen op MSN.

Alvast bedankt.


  Vriendelijke groeten,


  Sven Vanrietvelde

  [ # 1 ] 25 February 2007 12:35 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Hoi Svenneke,

Film 1 is een betaalkanaal, dus je moet net geluk hebben dat iemand het heeft denk ik :?

http://www.film1.nl/ is de site van Film 1 waar je wel abonnementen kunt afsluiten; misschien is er - tegen betaling - wel een stuk online terug te zien.

Hoop voor je dat het lukt;
Succes!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 2 ] 25 February 2007 02:40 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  27
Geregistreerd  2005-05-05

[quote author=“Luna24”]Hoi Svenneke,

Film 1 is een betaalkanaal, dus je moet net geluk hebben dat iemand het heeft denk ik :?

http://www.film1.nl/ is de site van Film 1 waar je wel abonnementen kunt afsluiten; misschien is er - tegen betaling - wel een stuk online terug te zien.

Hoop voor je dat het lukt;
Succes!

Als je digitale tv hebt dan kun je film 1 ontvangen vannacht, om de oscars te kunnen zien. Het zou eerst 10 dagen zijn, maar nu alleen vannacht.

Maar sorry ik kan het niet voor je opnemen…