1 of 8 |  1 2 3 >  Last ›
Foto’s en verhalen van de meeting naar Honk!
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Hier zijn mijn foto’s.

Leuke herinnering aan een gezellige middag.

[ Gewijzigd: 14 June 2007 01:38 PM by Ronny ]
   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 1 ] 25 February 2007 10:52 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

In dit topic kun je al je verhalen, foto’s, quotes etc kwijt over de Honk! meeting van vanmiddag,

De eerste foto’s:

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 2 ] 25 February 2007 06:39 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2007-01-21

Hoi Marilena en de rest

De musical honk was echt Toppie en super dat jullie dit geregeld hebben. 😊  Ik was wel laat,wel op tijd vertrokken, samen met mijn vader (degene met de krukken), maar we waren net op tijd voor de show. Foto’s zijn ook leuk geworden. Die van ons samen Marilena was wel een beetje overbelicht.Je kwam mij wel heel bekend voor, alsof ik je al ergens van kende en toen ik de foto thuis liet zien zei mijn moeder dit ook meteen. Maar waarvan? Geen idee. Alles was erg goed geregeld.Als er nog eens iets wordt geregeld wil ik er wel weer bij zijn. Mijn complimenten voor iedereen die dit mogelijk hebben gemaakt. O ja en Angelique, ik heb ook nog een leuke foto van jou en Ara. Misschien dat ik deze kan doorsturen. Ik zal de foto’s hier nog wel plaatsen als ik weet hoe dit moet. Op naar de volgende keer.
Liefs Femke en ook dank namens mijn vader

  [ # 3 ] 25 February 2007 06:55 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ook wij zijn weer thuis. Ik vond het een zeer geslaagde middag. Bij deze wil ik 3 and a Crowd nogmaals onwijs bedanken voor de gratis t-shirts, posters en programmaboekjes (dit kwam voor mij ook geheel onverwachts!) en natuurlijk de medewerking aan deze meeting. Ronny zal straks wat foto’s online zetten.

Even nog voor musicalfan1982; ik zag dat je uit leiden komt, ik heb daar mijn opleiding gevolgd misschien daarvan? Ook heb ik jarenlang in Hillegom op de manege paardgereden en was ook erg actief in het begeleiden van de kids bij wedstrijden. Misschien daarvan? Anders weet ik het ook niet haha

Maar goed, iedereen bedankt voor de gezellige middag en tot een volgende meeting!

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 4 ] 25 February 2007 07:18 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  346
Geregistreerd  2003-03-28

Musicalworld, bedankt! Het was een hele leuke meeting. Mijn eerste.
De show is leuk, dat wist ik al. De meet&greet; daarna was ook heel gezellig. En inderdaad die kadootjes, een hele leuke verrassing! Ik had toevallig staan denken of ik een t-shirt zou gaan kopen en had besloten dat ik er nog over zou blijven denken tot ik de volgende keer zou gaan.Niet meer nodig om te twijfelen dus!

Foto’s komen straks, eerst een hapje eten.

  [ # 5 ] 25 February 2007 07:22 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  362
Geregistreerd  2003-02-02

Ronny en Marilena,
Ik wil jullie bedanken voor deze leuke middag!! Jullie hebben dit weer top weten te regelen! Ondanks dat we bijna te laat waren (Rotterdam is voor ons 1 groot doolhof en de o-zo-vriendelijke rotterdammers stuurdens ons steeds de verkeerde kant op) hebben mijn zusje en ik een super leuke dag gehad! De foto’s komen snel!

Groetjes Saskia en Angeliqe

  [ # 6 ] 25 February 2007 07:35 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Het is inderdaad een verrassende leuke dag geworden! Leuk om weer veel nieuwe gezichten te zien. Ik had bijvoorbeeld niet gedacht dat Puss ook een rock-liefhebber was.
En ik vind het knap dat Dr.P en Marly na een zware week in London toch nog op tijd waren voor de voorstelling :D

Maar goed, 3 and a Crowd en natuurlijk de cast enorm bedankt voor jullie medewerking. Dit soort dagen geeft ons dan ook weer een extra stimulans om vooral door te gaan!

Oh ja, de voorstelling had beter nog een half uurtje langer kunnen duren… Vlak bij het Oude Luxor is namelijk nog een erg leuk Disney-winkeltje. We zijn weer een Nightmare Before Christmas-item rijker 8)

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 7 ] 25 February 2007 07:41 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Even speciaal voor mij: wie op de foto’s is nu wie?  :D

Oké, de cast herken ik wel; wil even de fannamen weten 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 8 ] 25 February 2007 07:48 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Marilena en Ronny harstikke bedankt!
En Saskia als jij dit leest: natuurlijk ook harstikke bedankt!!
Het was een hele leuke ervaring voor mijzelf en voor m’n dochter. Toevallig stond ook ik voor de voorstelling te twijfelen of ik een t-shirt zou kopen, maar dacht dit na de voorstelling te gaan doen! Nu heb ik hem gratis!!! Super!!!
Nogmaals bedankt :D

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 9 ] 25 February 2007 07:54 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Wat een superleuke foto’s zeg!!  :D

Vind ‘t nog steeds erg jammer dat ik niet meekon, maarja, geld hé..

Herkende Sabine je nog, Niels? 😉

  [ # 10 ] 25 February 2007 08:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  362
Geregistreerd  2003-02-02

Hier dan een paar van mijn foto’s, met dank aan Ronny!

  [ # 11 ] 25 February 2007 08:33 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Hoi hoi!
Ik was alweer thuis omstreeks 17.15 uur (voordeel van dichtbij Rotterdam wonen 😉 ) maar nog weinig tijd gehad voor de pc!
Ik heb het Marilena en Ronny daar al gezegd maar ik vond het een erg leuke meeting! Nogmaals bedankt!
Ik heb weinig foto’s gemaakt, óf ik sta er niet zo leuk op… Ook op deze niet, maar die blik van Ara vind ik helemaal gewéldig! :lol: Het was dan ook érg moeilijk om mijn lachen in te houden 😛

Ik heb ook een paar foto’s van Ivon gemaakt maar ik heb ze eerst naar haar gemaild, dan mag ze zelf bepalen of ze ze online wil zetten!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 12 ] 25 February 2007 08:50 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik vond het ook een erg leuke meeting!!
De show was weer super, en de meet&greet; daarna ook erg leuk. De cadeautjes waren ook allemaal erg leuk ja! Echt super dat we dat zomaar allemaal kregen 😊

Nog sorry dat ik bijna te laat was, maar omdat mijn eerste trein een half uur vertraging had en de tweede gewoon niet reed (en ik dus nog een half uur moest wachten) was ik pas om 13:10 op Rotterdam CS ipv 12:10 zoals gepland, en toen moest ik ‘t theater nog gaan zoeken :?
Maar gelukkig nog net gehaald!

Jammer dat ik niet op de groepsfoto sta (stond er wel bij, bij de eerste foto links geloof ik, maar die groep was ook gewoon te groot om er helemaal op te zetten! 😊), maar sta nog wel op een andere foto.
Dus voor Luna: de 4e of 5e foto die Marilena heeft gepost, van Ivo met 3 meiden. Die rechtse met het grijze vest ben ik 😊

  [ # 13 ] 25 February 2007 09:14 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Die lenzen! Die ogen van Ara! Geweldig!! Dat zie ik nu pas! :D

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 14 ] 25 February 2007 09:15 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  298
Geregistreerd  2004-06-08

Dag allemaal,

Heel erg bedankt voor een hele gezellige middag. Leuk dat de cast zelfs wat extra tijd vrij maakte toen bleek dat nog niet iedereen had wat hij/zij zocht.
En de kadootjes waren inderdaad een geweldig leuke verrassing :D

Dus iedereen die heeft meegewerkt: heel heel heel erg bedankt!

Skye.

   Handtekening   

**********************************
Go as you please and please as you go

  [ # 15 ] 25 February 2007 09:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ronny, Marilena, 3 and a crowd, cast van Honk!: superbedankt voor ALLES!
Ik heb ook leuke foto’s, en die met Vannessa is zooo grappig!
Ik moet ze alleen nog ff laten uploaden 😊
Verslag komt DENK ik nog 😊
Ow, en ik vond t leuk om een hoop mensen (weer is) te zien!
En grappig dat Monique (schrijf ik t nou goed of is t Moniek? :oops:) voor mij zat! :-D

Goed, ik heb me in ieder geval weer prima vermaakt!
En ook mijn moeder vond t helemaal top!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

 1 2 3 >  Last ›
1 of 8