Stelling
change_status
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1396
Geregistreerd  2005-03-08

   Handtekening   

:kus: moeke

  [ # 1 ] 26 February 2007 01:19 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1396
Geregistreerd  2005-03-08

hier ben ik weer eens :D

nieuwe stelling:

wat zou je doen als je afknapt op iemand’s lichaam, maar je hem/haar als persoon wel aardig vind?

ik zou subtiel proberen te zeggen dat vriendschap het enige is wat we zouden kunnen delen….

en dat ik het vreselijk zou vinden als de vriendschap zou stoppen om die reden, want hij/zij heeft veel meer te bieden dat dat stukje fysieke.

[edit:Ronny] Ik heb de titel even aangepast. Dat is iets duidelijker dan “Hallo”

   Handtekening   

:kus: moeke

  [ # 2 ] 26 February 2007 01:50 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik zou eens naar Honk! gaan kijken.  :roll:

  [ # 3 ] 26 February 2007 02:49 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Zeg schat, volgens mij zit je weer in het verkeerde topic 😉  :mrgreen:

En uiterlijk tja… Ik kan vrij snel bij mensen de mooie dingen boven de minder mooie dingen uit filteren, dus ik zou niet zo snel iemand afdanken om uiterlijk. Maar als iemand echt heel lelijk is zou ik niet eens over een relatie nadenken ben ik bang :oops: En vriendschap kan altijd toch? Gewoon zeggen dat je je niet aangetrokken voelt tot die persoon maar gewoon vrienden wilt zijn.

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 4 ] 27 February 2007 01:11 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  458
Geregistreerd  2005-02-19

Ik zou ook gewoon eerlijk zeggen dat een relatie er niet in zit, maar dat je wel vrienden zou willen blijven.

  [ # 5 ] 27 February 2007 01:33 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

[quote author=“Jeroen”]Ik zou eens naar Honk! gaan kijken.  :roll:

Mee eens 😉

Het probleem is, als je zegt dat je alleen vrienden wil zijn, is dat diegene toch wel verliefd blijft (ik spreek uit ervaring :roll:).
Dus dat is eigenlijk niet echt een optie.

Als ik diegene al een tijdje ken, en ik vind dat ze (ja in mijn geval wel) een leuk karakter heeft, zou ik misschien wel wat beginnen, misschien klikt het wel supergoed!

Mensen gaan ook zo vaak op uiterlijk af (vaak kun je toch niet anders, als je iemand niet kent bijvoorbeeld!), maar hele lelijke mensen kunnen wel de liefste mensen ter wereld zijn!
Maar dat weet je nooit als je niet verder kijkt dan je neus lang is…

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 6 ] 27 February 2007 02:01 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

In mijn geval bleek dat een relatie waarin je bent gevallen voor het karakter van de andere persoon, uiteindelijk toch niet werkt. Het oog wil tenslotte ook wat 😉  Niet dat mijn ex spuuglelijk is, maar hij is eigenlijk nooit mijn type geweest… Ik dacht daar wel overheen te kunnen stappen, maar ruim 6 jaar later ging dat tóch opbreken. En had hij ondertussen óók zijn ware gezicht laten zien! (Een wolf in schaapskleren dus!)

Dus IK zou niet opnieuw aan een relatie beginnen met iemand die wél héél lief is, maar waar ik me niet fysiek tot aangetrokken voel! Vriendschap kan natuurlijk altijd…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 7 ] 27 February 2007 05:15 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Ik zou die persoon wel laten merken dat ik diegene niet als mijn vriend zou kunnen zien, maar natuurlijk wel een vriendschap! Nu maar hopen dat die ander dat ook een goed idee vind 😉

  [ # 8 ] 14 March 2007 08:10 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1165
Geregistreerd  2003-09-13

Ik zit op dit moment dus met dat dillemma… mijn beste vriendin laat uit alles merken dat ze meer wil maar ik zie dat totaal niet zitten… het klikt geweldig, maar ik voel me niet op die manier tot haar aangetrokken… ik ben bang om haar te kwetsen en praat er dus meestal overheen… is niet helemaal netjes dat weet ik wel maar als ik iets rechtuit zeg op dat gebied wil het voor anderen nogal snel bot overkomen… nu kent ze mij wel goed en zal ze wel weten hoe ik het bedoel maar toch… ik omzeil het onderwerp liever… :roll:

  [ # 9 ] 14 March 2007 12:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ik denk dat je beter eerlijk kunt zijn als je haar echt niet op die manier ziet zitten. Hoe denk je dat ze zich zal voelen als véél later de aap uit de mouw komt, ze zal zich aan het lijntje gehouden voelen… En dat kwetst meer dan eerlijkheid (ik spreek uit ervaring) :!:

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

‹‹ Peking Express      Mijlpaal ››