3 of 3 |  < 1 2 3
Mijlpaal
  [ # 31 ] 02 March 2007 09:42 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

[quote author=“richie”]Voor de mensen die dit een onnozel topic vinden… waarom post je dan in off topic, 9 van de 10 berichten zijn onnozel, dus of lees het niet of neem je niet de moeite om te posten want dan ben je net zo onnozel…

@N!iels, ik ben blij voor je dat musicalworld je zo goed bevalt dat je dit wilde delen, helaas voor jou wordt dit niet door iedereen gewaardeert en kappen ze dit topic af, zonder te kijken naar het merendeel dat iedereen in dit forumgedeelte post… mijn complimenten dames en heren :roll:

Het gaat om de ondertoon van Niels’ forumberichten. Die is spottend en hij vindt musicals blijkbaar minderwaardig. Wat doe je dan hier vraag ik me af???
Dan kan je erop wachten dat je zulke reacties krijgt!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 32 ] 02 March 2007 09:44 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

[quote author=“Scarletwoman”][quote author=“richie”]Voor de mensen die dit een onnozel topic vinden… waarom post je dan in off topic, 9 van de 10 berichten zijn onnozel, dus of lees het niet of neem je niet de moeite om te posten want dan ben je net zo onnozel…

@N!iels, ik ben blij voor je dat musicalworld je zo goed bevalt dat je dit wilde delen, helaas voor jou wordt dit niet door iedereen gewaardeert en kappen ze dit topic af, zonder te kijken naar het merendeel dat iedereen in dit forumgedeelte post… mijn complimenten dames en heren :roll:

Het gaat om de ondertoon van Niels’ forumberichten. Die is spottend en hij vindt musicals blijkbaar minderwaardig. Wat doe je dan hier vraag ik me af???
Dan kan je erop wachten dat je zulke reacties krijgt!

precies :? en zou je het nog zo grappig vinden als alle 2000 leden dit soort topics zouden openen? :roll:

  [ # 33 ] 02 March 2007 11:46 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Als iedereen die N!els op één of andere manier niet moet gewoon niet in dit topic kijkt en post, dan scheelt het je een hoop zorgen en verdwijnt dit topic topic voor je het weet vanzelf naar de laatste pagina van de offtopic :roll:

Kinderachtig gedoe

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 34 ] 02 March 2007 01:17 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

[quote author=“Rop”]Als iedereen die N!els op één of andere manier niet moet gewoon niet in dit topic kijkt en post, dan scheelt het je een hoop zorgen en verdwijnt dit topic topic voor je het weet vanzelf naar de laatste pagina van de offtopic :roll:

Kinderachtig gedoe

Rob heeft gesproken. 😉

Ik kon wel om N!els zijn post lachen, eigenlyk…... 😛

  [ # 35 ] 02 March 2007 04:00 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Het enige wat Niels hiermee probeerd te bereiken is aandacht trekken, en dat dat krijgt hij juist door alle reacties hier. Op een ander forum waar ik vroeger vaak kwam werd al een topic geopend als je 1000 posts had, dat is voor mij ook geen prestatie eigenlijk maar is toch leuk om iemand mee te feliciteren? Lees het topic gewoon niet als je er niks om geeft.

btw @ Rodermondje: Wat maakt het uit als iedereen zo’n topic zou openen? Ik heb er geen moeite mee hoor, eindelijk leven op het forum… Daar komt bij dat verjaardagen toch ook altijd een topic krijgen? Dat is toch leuk? En het is maar 1x in het jaar, daar lig ik niet wakker van hoor. En dan is het ook nog het geval dat niet iedereen het in de gaten heeft, en een heel groot aantal van de 2000 nooit posten. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je straks 2000 topic’s krijgt…

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 36 ] 02 March 2007 04:10 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Wat een commotie…

Ik dacht dat de mijlpaal was dat Musicalworld 2222 leden heeft… Da’s pas een mijlpaal!!! :D

  [ # 37 ] 02 March 2007 04:13 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

[quote author=“Lance”]Ik dacht dat de mijlpaal was dat Musicalworld 2222 leden heeft… Da’s pas een mijlpaal!!! :D

Dat is ook een leuke mijlpaal ja :D

Op naar de 3000 dan maar!

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 38 ] 02 March 2007 04:16 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

@ Rop: eigenlijk heb je ook helemaal gelijk…
Ik ben dan zo’n muts die het niet kan laten om te reageren :oops:
Maar in het vervolg, laat ik het wel…

@ Lance: dat is wel grappig zeg, 2222 leden!
Idd op naar de 3000! 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 39 ] 02 March 2007 07:23 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

[quote author=“Lance”]Wat een commotie…

Ik dacht dat de mijlpaal was dat Musicalworld 2222 leden heeft… Da’s pas een mijlpaal!!! :D

open er een topic voor zou ik zeggen 😉

  [ # 40 ] 03 March 2007 03:16 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

[quote author=“Rodermondje”][quote author=“Lance”]Wat een commotie…

Ik dacht dat de mijlpaal was dat Musicalworld 2222 leden heeft… Da’s pas een mijlpaal!!! :D

open er een topic voor zou ik zeggen 😉

Het was vals alarm 😛 we hebben nu weer 2221 leden 😉

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 41 ] 03 March 2007 07:52 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

[quote author=“Rop”][quote author=“Rodermondje”][quote author=“Lance”]Wat een commotie…

Ik dacht dat de mijlpaal was dat Musicalworld 2222 leden heeft… Da’s pas een mijlpaal!!! :D

open er een topic voor zou ik zeggen 😉

Het was vals alarm 😛 we hebben nu weer 2221 leden 😉

Geweldig dan kunnen we het straks nog een keer vieren!

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

 < 1 2 3
3 of 3
‹‹ Stelling      Liesbeth jarig! ››