Vraagje….
change_status
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Hoeveel heb je er voor over? Hoeveel tijd heb je (de tekenaar dus)? Wat voor tekening moet het worden (houtskool?)? Welk formaat?

Een vriend van me kan erg goed tekenen:

Dit is natuurlijk maar een voorbeeldje, maar ik heb van hem realistische tekeningen gezien die echt heel goed leken. Dus als je met meer informatie komt dan kan ik wel vragen of hij intresse heeft, hij heeft toch geen werk op het moment dusss 😉

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 1 ] 17 March 2007 07:56 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Hallo allemaal,

Ik heb een beetje een rare vraag miss, maar wie weet is er hier iemand die mij kan helpen.
Dit jaar zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd, en nu heb ik een super leuk cadeau bedacht *vind ik zelf haha* maar mijn broertje en ik hebben een beetje een probleem met de uitvoering hiervan…
Wij hebben een aantal jaar terug in Parijs een houtskooltekening laten maken van mijn broertje en mij, maar helaas leek die niet super goed en is die dus nooit in de kamer komen te hangen, wat wel de bedoeling was.
Nu heb ik dus bedacht om voor ons pap en mam zo`n tekening te laten maken, als soort van herkansing dus.

Maar, en nu komt het probleem;) Wij hebben heel internet al afgezocht naar iemand die die tekening voor ons kan maken, maar hebben eigenlijk nog niemand kunnen vinden.
Heeft iemand van jullie miss een tip waar we zouden kunnen kijken, of ken iemand, iemand die zo`n tekeningen voor ons zou kunnen maken?

Bedankt alvast;)

Kus Monique

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 2 ] 17 March 2007 08:48 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Tip: vraag het ff hier: http://forum.evelijnart.nl/phpBB2/
En dan gewoon ff vragen of iemand dat voor je zou kunnen doen.
Ze maken daar de mooiste tekeningen, dus wie weet… 😉
Succes ermee!!!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 3 ] 17 March 2007 08:56 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik heb ooit het adres gehad van een site van iemand die prachtige tekeningen maakte, maar ik heb geen ervaring met bestellingen bij haar; wil wel kijken of ik het adres nog heb, maar geef hem je op eigen risico 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 4 ] 18 March 2007 02:21 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1165
Geregistreerd  2003-09-13

De moeder van een vriend van mij is erg goed in portretten, maar niet met houtskool… dus als je specifiek met houtskool iets wil kan ik je helaas niet helpen…

  [ # 5 ] 19 March 2007 06:05 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Thnx voor jullie reacties. Om even terug te komen op de vragen:

Het hoeft niet persee met houtskool, maar ik hou niet zo van allerlei kleurtjes, dus wil wel graag met zwart/wit zeg maar.

Formaat: ik zat te denken aan 30 x 40 ofzo *als dat tenminste past met 2 hoofden er op..heb dr niet zoveel verstand van :oops: *

HEt feest van mijn ouders is pas in december, maar ik begin er graag op tijd aan 😉

En wat ook wel handig is, is als het een beetje in de buurt is, zodat ik met de auto er heen kan rijden *als dit nodig is*

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 6 ] 19 March 2007 08:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Post waar je totaal niks aan hebt… Maar goed:

Vind het best een gaaf idee..  😊

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 7 ] 19 March 2007 09:01 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Als het dan geen houtskool hoeft te zijn, zijn er volgens mij heel veel mogelijkheden. Heb je er al eens naar gekeken om een mooie foto op Canvas te laten printen?

Misschien heb je nog een goede foto of kun je een leuke foto laten maken. En in plaats van deze op fotopapier uit te printen, kun je het ook op canvas laten doen. Je laat er een lijst om heen zetten en je hebt een unieke foto met het gevoel van een schilderij.

Hier kun je er genoeg informatie over terugvinden

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 8 ] 19 March 2007 09:27 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Als je nog ergens een mooie foto hebt van jou en je broertje kan er een schilderij van gemaakt worden

Ik heb zelf een keer van mij zelf een mooie tekening laten maken in kleur
maar dat is niet bepaald naast deur dat was namelijk in Albufeira in Portugal en daar heb ik ook 1.5 uur voor moeten stilzitten maar het is wel prachtig geworden

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 9 ] 19 March 2007 11:21 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Luna24”]Ik heb ooit het adres gehad van een site van iemand die prachtige tekeningen maakte, maar ik heb geen ervaring met bestellingen bij haar; wil wel kijken of ik het adres nog heb, maar geef hem je op eigen risico 😉

Ik dacht dat ik het adres nog ergens had, maar heb het niet meer kunnen vinden. Het was van een meisje die ook op musicalprikpagina postte, of een vriendin daarvan. Ik had het adres van haar website, maar kennelijk heb ik dat eens in de grote opruiming naar het ronde archief verplaatst :roll:

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 10 ] 20 March 2007 10:55 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ronny’s tip over op canvas laten drukken is erg leuk; mijn vriendin heeft dat laten doen met 2 babyfoto’s van haarzelf en de vader van haar kind, voor in de babykamer. Ziet er héél leuk uit! Denk dat ik zelf ook ooit eens zoiets laat doen.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 11 ] 20 March 2007 06:13 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Dat op canvas laten drukken lijkt me idd wel heel leuk, maar ik wil het toch liever laten tekenen. Ik bedacht me net dat een meisje met wie ik op de havo heb gezeten op de kunstacademie zit. Ik ga denk k ff kijken of ik nog ergens haar telefoonnummer heb en bel haar ff op of zij miss wil tekenen of iemand kent die dat kan.

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book