Festspielhaus Neuschwanstein in Fùssen
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2007-03-18

Ook welkom op Musicalworld.

Dit is inderdaad een reactie op een nieuwsberichtje wat ik een paar weken geleden heb geplaats. Ik zal het even verplaatsen naar ‘Over Musicalworld’. Ik zal het nieuwsbericht staks eens opzoeken en kijken wat erin staat (kan ook niet alles onthouden) en of het aangepast moet worden.

  [ # 1 ] 18 March 2007 03:28 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2007-03-18

Musical LudwigII werd niet zoals op deze site aangegeven gespeeld in het kasteel Neuschwanstein echter in het aan de andere zijde van het meer gelegen Festspielhaus Neuschwanstein. De musical was
geweldig en de rollen werden vertolkt door zangers en zangeressen van een zeer hoog niveau. De musical zal dus zeker niet failliet zijn gegaan of failliet gaan door gebrek aan kwaliteit van de spelers maar eerder door een wanbeleid van de bedrijfleiding, het te weinig onder aandacht brengen van deze geweldige musical en vooral ook de ligging van de schouwburg.
De ligging is werkelijk fenominaal mooi en waarschijnlijk 1 van de mooiste plaatsen ter wereld voor een schouwburg echter qua bereikbaarheid minder gunstig omdat Fussen in het meeste zuidelijke puntje van Bayeren ligt en dus niet erg centraal. Als deze musical in Munchen, Stuttgart of in onze Nederlandse Musicalsteden zou spelen zo zou dit een tophit zijn.
Het Festspielhaus is dus niet ten onder gegaan door de Musical! Dit moet duidelijk zijn.

  [ # 2 ] 18 March 2007 05:04 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Welkom op dit forum! Maar ik kan je berichtje niet goed plaatsen en daardoor moeilijk begrijpen. Het is net of ik ergens los in val, wat mogelijk in een ander topic had moeten staan (of een reactie op een artikel is?) of heb ik iets gemist?

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?