Problemen genoeg, ik probeer de TTL ook zoveel mogelijk te vermijden. Laatst weer toen we naar Cats wilden, zelden zo’n onvriendelijke tutmuts aan de lijn gehad. Klacht via mail gestuurd, nog een schriftelijke achteraan. En aangezien het om problemen met CJP ging, ook nog een naar de CJP-organisatie. Ik had mazzel dat ik de naam van die griet goed verstaan had, kan je ten minste specifiek iemand de schuld geven.
Kreeg verontschuldigen van CJP terug, dat zij de samenwerking met TTL gingen aanpakken, van TTL zelf nog niets gehoord.
Ik ben een paar jaar geleden bij de toen nog Reserveerlijn geweest. Er waren zoveel klachten over MIA, MIC en het MAG dat ik op een forum geplaatst had: Jongens, alle klachten naar mij, ik bundel ze en stuur het naar de Consumentenbond. Binnen 10 minuten had ik een mailtje gekregen of ik dat alsjeblieft niet wilde doen en of ik wilde komen praten. :twisted:
(Zelden zoveel afkortingen in 1 bericht gekregen 😉 )