2 of 3 |  < 1 2 3 > 
TopTictketline kan ik wel vermoorden….
  [ # 16 ] 04 January 2007 01:01 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

ik krijg nu echt neigingen om ttl te vermoorden,
zeggen ze dat er geen plaatsen meer vrij zijn bij the wiz (kom op zeg er zijn daar altijd plaatsen vrij)
en op de site (die net weer geupdatet is) staat dat er nog wel plaatsen vrij zijn :?

  [ # 17 ] 04 January 2007 01:19 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Problemen genoeg, ik probeer de TTL ook zoveel mogelijk te vermijden. Laatst weer toen we naar Cats wilden, zelden zo’n onvriendelijke tutmuts aan de lijn gehad. Klacht via mail gestuurd, nog een schriftelijke achteraan. En aangezien het om problemen met CJP ging, ook nog een naar de CJP-organisatie. Ik had mazzel dat ik de naam van die griet goed verstaan had, kan je ten minste specifiek iemand de schuld geven.

Kreeg verontschuldigen van CJP terug, dat zij de samenwerking met TTL gingen aanpakken, van TTL zelf nog niets gehoord.

Ik ben een paar jaar geleden bij de toen nog Reserveerlijn geweest. Er waren zoveel klachten over MIA, MIC en het MAG dat ik op een forum geplaatst had: Jongens, alle klachten naar mij, ik bundel ze en stuur het naar de Consumentenbond. Binnen 10 minuten had ik een mailtje gekregen of ik dat alsjeblieft niet wilde doen en of ik wilde komen praten.  :twisted:

(Zelden zoveel afkortingen in 1 bericht gekregen 😉 )

  [ # 18 ] 04 January 2007 02:11 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

haha
okeej dit is het hele verhaal :D
wij bellen naar ttl vandaag, krijgen een buitenlands vrouwtje aan de telefoon (ik heb niks tegen buitenlanders, maar wel tegen deze :D ) die zegt dat alles is uitverkocht bij the wiz. Wij geloven het niet, dus we bellen nog een keer, we krijgen weer hetzelfde vrouwtje die een beetje geirriteerd raakt omdat we nog een keer bellen en haar niet geloven, ze zegt dat alles is uitverkocht. Wij kijken op de site van ttl, daar staat 1ste, 2de, 4de en 5de rang nog kaartjes over. Wij bellen naar het bea thea, daar zeggen ze dat er nog genoeg plaatsen over zijn en dat er een stroring is bij ttl.
Wij bellen dus nog een keer naar ttl, dit keer een ander vrouwtje aan de telefoon, wij vragen of er plaatsen vrij zijn, en ja hoor, 1 plaats op de 1ste rang en eentje op de 2de.
Gelukkig maar, de eerste vrouw kan ik wel schieten, maar de tweede vond ik erg vriendelijk en had zich ook nog verontschuldigd, niet iedereen is erg bij ttl dus.
En dadelijk lekker naar the wiz!!
jeeeeh!! :D 8)

  [ # 19 ] 04 January 2007 04:20 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

[quote author=“Klaske”]................

Ik ben een paar jaar geleden bij de toen nog Reserveerlijn geweest. Er waren zoveel klachten over MIA, MIC en het MAG dat ik op een forum geplaatst had: Jongens, alle klachten naar mij, ik bundel ze en stuur het naar de Consumentenbond. Binnen 10 minuten had ik een mailtje gekregen of ik dat alsjeblieft niet wilde doen en of ik wilde komen praten.  :twisted:

(Zelden zoveel afkortingen in 1 bericht gekregen 😉 )

Oke handig om te onthouden! Dus de mensen van TTL kijken hier wel eens?? :twisted:

  [ # 20 ] 04 January 2007 07:39 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2006-09-12

Rij 27 in het beatrix theater is toch al lang 2e rang? Als ik op de plattegrondjes kijk volgens mij wel, maar vaak wordt deze rij wel dezelfde dag verkocht als 1e rang als ik op internet kijk.

  [ # 21 ] 04 January 2007 08:10 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

rij 33 in het bea thea is zelfs al 3e rang en dat is de allerlaatste rij in de zaal

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 22 ] 04 January 2007 09:20 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  28
Geregistreerd  2005-06-15

Ik heb er gelukkig nog nooit problemen mee gehad, de laatste keren had ik ook erg vriendelijke dames aan de tel, dat kon ik in het begin niet zeggen!....ik boek bijna altijd last minute en heb er nooit last van gehad!

  [ # 23 ] 19 March 2007 08:56 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik krijg nu toch ook echt moordneigingen van ttl
Ik had twee weken geleden via de appie-actie kaartjes besteld voor the wiz via de site
nog steeds geen kaarten gehad (inmiddels wel ruim 80 euri armer (dus gebeld waar de tickets bleven, maar mw heeft u wel via deze postcode besteld (ja duh via mijn eigen pc en in mijn woning woont echt maar 1 ivon verhaegh hoor)
na lang zoeken in de pc eindelijk de bestelling gevonden en kon ze ook zien dat ik zaal boven zit (ben ik het niet mee eens dus moeten de kaarten terug (nu moet ik eerst het telefoontje van de klantenservice afwachten (bellen op mijn werk) die tuthola vraagt of ze nog een tweede nummer mogen hebben ik geef een tweede nummer (ook van mijn werk) is er nog een nummer ja zeg ben overdag echt wel op werk te bereiken hoor (mobiel mag niet aan) en ik wil perse in de zaal beneden zitten


die tuthola zei ook nog dat ik voor taan maar beter telefonisch kon boeken ja zeg heb maar 1 telefoon daar belde mijn zus op en ik ga echt niet met een gsm een 0900 nummer bellen :evil:  :twisted:
zoo dat lucht op

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 24 ] 20 March 2007 06:55 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Dus ff een algemene tip wat TTL zelf zegt:

BOEK ALTIJD TELEFONISCH! :mrgreen:

Gr. Yves

  [ # 25 ] 20 March 2007 10:52 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Dan heb ik een andere tip: Als het enigszins kan, niet bellen naar TTL, maar naar desbetreffende theater.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 26 ] 20 March 2007 10:54 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ja dat doe ik ook altijd liever, maar voor het CT of het BT moet je helaas altijd TTL bellen :-(

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 27 ] 20 March 2007 02:58 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  34
Geregistreerd  2004-02-28

Ik heb er nog geen problemen mee gehad, maar ik begin me nu wel wat te frustreren dat ik met die AH actie er nu al 3 dagen niet doorheen kom. Zondag had ik eindelijk contact, zeggen ze dat ze me zullen terugbellen….

Hoeveel medewerkers hebben ze daar opgezet? 1? :?

   Handtekening   

http://www.musicalvibes.net

  [ # 28 ] 20 March 2007 07:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Heb één keer een probleem gehad met TTL; toen ook een gemaakte reservering kwam te vervallen omdat de betaling niet was uitgevoerd.
Kan me niet herinneren dat de Reserveerlijn ooit problemen gaf; TTL is ook een callcenter he, en mss wel een beetje te groot gegroeid.

Maar goed; als we TTL gehad hebben, kunnen we ook altijd nog gaan klagen over Sherpa 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 29 ] 20 March 2007 09:58 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

[quote author=“Luna24”]Maar goed; als we TTL gehad hebben, kunnen we ook altijd nog gaan klagen over Sherpa 😉

Volgens mij was ik daar al aan begonnen ergens op de vorige pagina… 😉

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 30 ] 20 March 2007 11:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Nou, ik mag nu ook even snotteren over TTL: wij wilden dus naar Cavalia compleet met arrangement en kijkje in de stallen. Reserveren geboden via TTL.
NIET EEN TICKET BESCHIKBAAR!!!  :evil:
ALLES ROOD!!
Alleen nog cat. 1/2/3 al dan niet met beperkt zicht.
Check ik de sitelink: kom ik op een evenementensite die arrangementen voor bedrijven opkoopt. Jaaah.. kassa!
Al die bedrijfsuitjes (waarvan je god mag hopen dat ze het leuk vinden!) zitten nu dus op plekken waar je als gewone sterveling maar wat graag zou zitten.
Maar helaas… je bent een gewone sterveling…
Het zou verboden moeten worden :x

Maar goed, ik ben dus nog niet klaar; een mail gestuurd naar de organisatie en hopen dat het via die weg lukt. Wishful thinking!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

 < 1 2 3 > 
2 of 3