[quote author=”*-*Saskia*-*”][quote author=“Luna24”]..Kan me niet herinneren dat de Reserveerlijn ooit problemen gaf; TTL is ook een callcenter he, en mss wel een beetje te groot gegroeid…
De Reserveerlijn was de Topticketline… Er is alleen een naamsverandering geweest en inderdaad, ze zijn gegroeid. Maar dat was ook wel nodig met de steeds grotere vraag naar kaartjes voor theater
Dat weet ik en dat bedoelde ik ook; allereerst was er The PhantomPhone, bedoeld voor het alleen reserveren van kaarten voor The Phantom; dat werd daarna al snel de Reserveerlijn, meer musicals en nu is het dan de TTL, bedoeld voor vrijwel elk groot evenement en lang niet alleen meer musical.
Maar het is net als in een supermarkt; verbreding is nog geen verdieping en de “zaterdagkrachten” weten niets…
Nu even terzijde dat ik ook ooit nog zaterdaghulp ben geweest, dat ik dat niet op m’n dak krijg 😉
Het is ook niet eens zozeer een verwijt, maar wel in vele gevallen een feit.