2 of 2 |  < 1 2
1 april…?
  [ # 16 ] 03 April 2007 01:53 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Er stond op 31 maart wel een leuke op de Carolina-fansite (waar ik even ingetrapt was ja… 😛).
Dit was m:

Hoi,

Zoals Peggy in haar bericht voor de verjaardag van Carolina heeft gezegd, is Carolina op haar verjaardag in New York, Amerika. Daar bezoekt ze een aantal shows maar met name gaat haar interesse uit naar de musical “The Lion King” en dan voornamelijk voor de rol van Nala. De reden is dat niemand anders dan Carolina is gevraagd voor deze rol.

Dat alleen Carolina gevraagd is, is op zich al een hele grote eer. Carolina heeft haar rol als Nala zo overtuigend neergezet in de Nederlandse versie dat het voor Disney de meest logische keuze was om haar ook voor deze rol in The Lion King Amerika te vragen. Carolina heeft veel zin om deze rol te gaan spelen in het Walhalla van de musical, Broadway in New York.

Vanzelfsprekend zullen wij haar heel erg missen, maar een dergelijke kans gunnen we haar heel erg en we gaan, als het even kan, haar zeker een keer bekijken. Ik vrees dat dat niet kan in de vorm van een fanuitje omdat misschien niet iedereen geld voor een ticket naar New York over heeft. Wij zullen Carolina blijven volgen. Ze heeft beloofd regelmatig van zich te laten horen al zal dat in het begin wat minder zijn omdat ze veel tijd moet steken in het opnieuw instuderen van haar rol.

De gevolgen voor de site zijn natuurlijk wel ingrijpend. Omdat Carolina in Amerika speelt, zullen we de site deels of misschien helemaal in het engels maken. Zoals jullie gezien hebben is de site kortgeleden al veranderd en moeten we hard werken aan de engelse versie. We zijn ook bezig met een carolinafansite.com die binnenkort ook online komt.

Morgen volgt meer informatie.

Wij hopen dat jullie Carolina maar ook de site zullen blijven steunen.

Groetjes,


Rob.

Iedereen vond t geweldig voor d’r, maar later zei iemand: is dit geen 1 april grap?
En toen ging er een lichtje :idea: bij me branden 😛
En geloofde ik er niks meer van!
En idd, t was een 1 april grap!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 17 ] 03 April 2007 04:45 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Bij ons stond vorige week in een plaatselijk krantje een bericht over de dierentuin in Emmen.
Een paar weken terug is bekend gemaakt dat de hele dierentuin uit het centrum verdwijnt en naar het al nieuwe gedeelte gaat (dit is echt waar) Nu om dit proces te versnellen, stond er in de krant, wordt er op 1 april om half 10 ‘s ochtends de olifanten, giraffen, struisvogels, neushoorns en noem ze allemaal maar verder op 😉 Lopend door het stadscentrum verhuist naar het nieuwe gedeelte. Voor deze actie is het leger ingezet en de politie. Verder werden er tribunes neergezet en werd het centrum afgezet met dranghekken. Zodat iedereen die wou kon komen kijken.

Hahahahahaha, dit was een zo duidelijke 1 april grap!
Had ook geen flauw idee waar ze de dieren neer wouden gaan zetten, want ze zijn nog niet eens met de nieuwe verblijven begonnen 😉

Ik hoorde gister van mijn vader dat de actie zeer geslaagd was 😉

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 18 ] 03 April 2007 08:30 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

das echt een goeie bianca
zie het zo voor me
al die dieren zo door de straten van emmen naar nieuwe gedeelten (en passant effe een drukke weg over) hahahahahahaha 😛

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 19 ] 04 April 2007 11:02 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Haha Bianca, je had m al verteld, maar vind t echt grappig!
Vooral dat er zoveel mensen dan ook intrappen, en dat terwijl de hokken nog niet eens af zijn :lol:

*edit* sorry, zag nu pas dat ik je naam fout had geschreven :oops:

[ Gewijzigd: 04 April 2007 01:57 PM by ]
   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 20 ] 04 April 2007 01:36 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

[quote author=“ivje”]das echt een goeie bianca
zie het zo voor me
al die dieren zo door de straten van emmen naar nieuwe gedeelten (en passant effe een drukke weg over) hahahahahahaha 😛

Ja inderdaad, dat zag ik dus ook al voor me 😉

*vraagt zich nu wel af, hoe het werkelijk gaat als het zover is 😉 *

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

 < 1 2
2 of 2
‹‹ Hans Peter jarig!      Jaccozoveel jarig! ››