2 of 2 |  < 1 2
Rop jarig
  [ # 16 ] 24 April 2007 12:58 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

[quote author=“Ronny”]Woei gefeliciteerd Robbert !!

Veel plezier vandaag nog en drink er eentje op ons!

Hahaha geweldig! Ridder Rob ridder Rob [img]

[quote author=“__niX”][quote author=“Horst”]
Leuke cadeau’s gehad?

Ik denk dat mijn geparfumeerde Batmanbrief toch wel het hoogtepunt was dat hij kreeg vandaag 😛

Zeker weten dat dit het hoogtepunt was van mijn cadeautjes hahaha :lol:

Mja wat ik tot zo ver heb gekregen:
Van mijn ouders een feest en een verlenging van mijn jaarabbo op de Power Unlimited, ik vergeet deze steeds op te zeggen (stom) dus zit er weer een jaar aan vast 😛 maar mijn ouders waren zo lief om dit dan als cadeau te geven en gelijk op te zeggen voor het volgende jaar 😉. Een concertkaartje naar keuze van mijn zus en haar vriend die nu in Indonesië zitten, deze kwam over de post 😊 afgelopen vrijdag ben ik met Luuk naar concert van All That Remains (en ngo wat bands) geweest wat alvast een cadeau was, maar hij kwam vandaag ook nog met een DVD aanzetten :D wat altijd leuk is natuurlijk (ben even de naam van de film kwijt en hij ligt nog thuis dus dat volgt nog in het DVD topic :oops: ) van mijn opa geld wat ik natuurlijk altijd kan gebruiken :D en van mijn tante + nicht + mijn nicht’s man heb ik een groot schilder doek gekregen + grafitti spuitbusjes in 6 kleuren. Laatst had ik echt zin om grafitti te leren spuiten dus zo doende dit cadeau. Verder is het niet zo druk geweest, maar dat komt nog 😉 Ohja ik heb ook nog 2 kaarten gehad (waaronder en hele mooie en lekker ruikende van Nikki en Lotte 😉) en 17 smsjes wat ook leuk is hahaha, mn smsbox zit weer eens vol :D 😉

Het was erg gezellig vandaag, lekker even thuis wezen eten en bezoek was gezellig 😊

Bedankt voor jullie felicitaties!

@ Marilena: Geen idee 😛 vergeten denk ik 😉

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 17 ] 24 April 2007 01:04 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Hey, en ik heb mooi voor je gezongen op Hyves!!! 😛

Ik wou in mijn bericht hier ook al zingen van Ridder Rob, maar durfde niet, dacht dat je t misschien stom vond 😛

Wie rijd er op een paard, met een zwiebelstaart?
In galop, RIDDER ROP :-D
(bij deze dus ff met een P 😛).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 18 ] 24 April 2007 09:36 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2003-03-21

GEFELICITEERD!

  [ # 19 ] 27 April 2007 12:36 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

hey lekker ding,

gefeliciteerd (beetje laat… maar zoals je weet heb ik internet van mijn computer verwijderd) Heb je wel al gesproken en morgen kom ik met cadeautjes richting brabant in de hoop daar ergens jou huis te vinden…

kusje

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

 < 1 2
2 of 2
‹‹ Ria Jarig!      Nieuwig :D ››