Wie kan me helpen ik zoek me suf!
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2007-04-29


Wie o Wie kan mij helpen ik zoek een nummer uit naar mijn idee een amerikaanse musical.
Het is een nummer waar een aantal hoeren bij elkaar dromen van een beter leven, waarvan er een sceptisch is.
Het nummer begint met de zin: I’m sick and tired of working in this hellwhole of a place with broken glass and usedup rubbers on the ground.
Sick of all the drunks and all the horney freaks who follow me around.Sick of allways feeling like my back is broken, sick of getting slinters in my knees.

Ik dacht dat het nummer some day heete, maar ik weet het niet zeker en ook geen idee uit welke musical het komt, ik hoop dat iemand het herkend!
Ik had het nummer ooit op een bandje van een vroegere vriend, maar het bandje is stuk en die vriend spreek ik niet meer…dus…..HELP PLEASE
Bedankt groetjes Kamilla

  [ # 1 ] 29 April 2007 01:31 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Google zegt mij dat het uit The Life komt, maar daar ben ik zelf niet genoeg mee bekend om je een sluitend antwoord te geven…

Aan de andere kant is het een goed excuus om die oude vriend weer te spreken. :D

Maar het is misschien wel slim om je uitroeptekengebruik aan te passen en een heel bericht vet gedrukt is misschien wat overbodig… 😉

  [ # 2 ] 29 April 2007 01:40 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Voorstelling: “The Life”
Nummer dat je beschrijft: “Someday Is For Suckers”
Jaar: 1997

- te koop en te beluisteren bij Amazon

- Meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Life_(musical)
(even alles kopieren en plakken)

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 3 ] 29 April 2007 02:25 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

The Life was een bijzondere musical op Broadway. Een beetje een puinhoop van een script(VEEL te lang) en een matig cast album (doffe productie…), maar fantastische avond vol topvrouwen (Llias White!). Ging hier toen heen omdat Titanic uitverkocht was (na uren op rush tickets gewacht te hebben) en was meer dan aangenaam verrast.

Someday is for suckers was ��n van de vele hoogtepunten, maar wel keihard, als een steen op je maag…...

[ Gewijzigd: 29 April 2007 07:41 PM by Ronny ]
   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

‹‹ Ewbank’s Carmen      Een weekje New York ››