de Gouden Kooi
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Zijn er nog mensen die de avonturen van Huub, Jaap, Samantha en Lieke volgen?

Ik moet zeggen dat ik de Gouden Kooi pas sinds een aantal weken toevallig heb ontdekt, en dan eigenlijk vooral op zondagochtend de herhalingen omdat dan toch niks op tv is. Maar de “treitershow” weet me eigenlijk wel te boeien. Net als bij Big Brother 1 gebeurt er eigenlijk niet zo veel, maar zijn er toch wel verhitte discussies en weet vooral Huub alles naar zich toe te draaien. Ik vind het maar een engerd, maar hij weet wel hoe hij het spel moet spelen.

Volg jij het? Wie denk je dat er zou kunnen winnen? En komt er ooit een winnaar?

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 1 ] 05 May 2007 12:37 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  362
Geregistreerd  2003-02-02

Haha, ben ik toch niet de enige die het weleens kijkt!
Ik vind het echt onwijs grappig om te zien, die mensen zijn allemaal zo zielig! Alleen Nicolaas valt wel mee, die houdt zich vaak afzijdig van de achterlijke ruzies. Maar het is net een soap, alleen dan in het echt.
Ik moet zeggen dat ik Huub wel behoorlijk irritant vind, hij vindt zichzelf zo geweldig met al de rare acties van hem…

Ik denk dat het heel erg lang zal duren voordat er een winnaar komt, en ik heb geen flauw idee wie dan in de villa mag blijven wonen…

  [ # 2 ] 05 May 2007 04:42 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Nou toen ik met Marly bij jullie was en we dat gekeken hadden is me wel wat meer duidelijk geworden, en vind het zo af en toe wel leuk om te kijken. Maar ik blijf er niet voor thuis 😉

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 3 ] 05 May 2007 04:56 PM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2007-05-01

Ik snap werkelijk helemaal niks van die mensen!
Waarom laat je nou in hemelsnaam opsluiten in een huis? En alles wat je zegt en doet is te zien op tv.

Ik heb er een keer een klein stukje van gezien, en vond dat die mensen zich zo aan het aanstellen waren, om maar op te vallen, en om maar in dat huis te blijven.

Ik heb zoiets van: Zoek een ander leven, maar doe dat niet op tv want je maakt jezelf alleen maar belachelijk.

  [ # 4 ] 05 May 2007 04:57 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Nee ik blijf er ook niet voor thuis, maar de zondagochtend is ideaal. Om de een of andere reden kan ik door de week beter uitslapen dan in het weekend. Dus de zondag is ideaal om de Gouden Kooi beter te volgen.

Ik ben vooral benieuwd waar het komende week naar toe gaat met Lieke… Ik moet ook zeggen dat ik de hele tijd kijk met een gevoel van “waar maken jullie je druk om”? Maar ja, misschien als je daarin zit dat je geestelijk zo verstomd dat dat het enige is waar je je nog druk om kunt maken.

Oh ja, en dan die poetsvrouw. Sylvia? Brrrrr wat een vreselijk mens 😊 Volgens mij is het de moeder van Big Brother Kelly…

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 5 ] 05 May 2007 05:11 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

bibi19 - 05 May 2007 04:56 PM

Ik snap werkelijk helemaal niks van die mensen!
Waarom laat je nou in hemelsnaam opsluiten in een huis? En alles wat je zegt en doet is te zien op tv.

Je leeft in luxe… je kunt de villa winnen, en het zijn stuk voor stuk kansloze mensen die toch niks beters met hun leven weten te doen. Opzich is dat wel een motivatie om jezelf op te sluiten 😉

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 6 ] 05 May 2007 05:24 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Het enige wat ik op Tien keek was ‘Lotte’.
Nu dat afgelopen is, kan ik die zender net zo goed van mijn tv halen.

Het enige wat ik ooit van DGK heb meegekregen was die trap van een meisje naar een andere bewoner.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 7 ] 05 May 2007 10:30 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  458
Geregistreerd  2005-02-19

Vrienden van mij blijven er voor thuis :geenidee: laatst was ik dus bij een van die vrienden en die was gewoon dat hele programma lang niet aanspreekbaar. Ik zat er met me duffe kop naast want ik begreep er niks van. Het enige wat ik zag was dat er weer eens ruzie was (zoals dat heel vaak schijnt te zijn daar). Maar hij was er helemaal gek van.

Tis mijn programma niet, zelfde als dat ik ook niet naar big brother kijk/keek.

‹‹ Zomervakantie!      Hoera Eva jarig ››