PM en e-mail
change_status
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik probeer een forumlid te bereiken, maar als ik op het e-mailadres krijg ik een foutmelding (en kan nergens zien wat het e-mailadres is) en als ik een PM wil sturen dan herkent ie de ontvanger niet.

Wat kan ik nog meer proberen, zonder dat ik een topic erom moet verstoren.

  [ # 1 ] 20 May 2007 12:22 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Dat was mij ook laatst opgevallen. Wist ook al niet waar dat aan lag.

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 2 ] 20 May 2007 12:47 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

zal aan ronny vragen om er even naar te kijken maar we zijn net terug van een weekje wel verdiende vakantie en er liggen tig dingen nog te wachten. Wordt aangewerkt dus de komende dagen.  😉

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 3 ] 21 May 2007 10:55 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Kun je aangeven om welk lid het gaat? Het kunnen volgens mij namelijk 2 dingen zijn. Of er zitten hele vreemde leestekens in de gebruikersnaam wat wel eens voor problemen zorgt op internet. Of deze gebruiker heeft de instellingen zo staan dat je geen contact met hem/haar kunt opnemen.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 4 ] 21 May 2007 11:42 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Het ging om Eastwick, maar die heb ik nu al te pakken gekregen. Je kunt alleen als je via theaterpas.nl bent ingelogd je PM-berichten checken. Ik had alleen niet door dat je daarvoor je normale MW-gegevens voor kunt gebruiken, ik had me weer opnieuw aangemeld. Dus het nieuwe lid Klaske1984 mag je weer uit de ledenlijst halen.

  [ # 5 ] 21 May 2007 02:57 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Je kunt gewoon via het forum op Musicalworld én via Theaterpas privé berichten naar elkaar toe sturen. Ik doe het even uit mijn hoofd maar volgens mij word je zelfs vanuit Theaterpas naar MW doorgestuurd als je een prive bericht wil sturen. Maar het is het makkelijkst om als je het forum aan het lezen bent onder een avatar op “prive bericht” te klikken. Dan wordt automatisch de naam van de ontvanger en zo voor je ingevuld…

Verder zal ik binnenkort nog kijken of ik Theaterpas technisch wat beter in elkaar kan zetten, want dat is er in alle haast niet helemaal vlekkeloos uitgekomen op 1 mei.

En ik zal kijken of ik nog een duidelijke instructie kan opzetten wat het doel is van de Theaterpas en wat je er mee kunt. Maar dit wordt vooral belangrijk op het moment dat ook meer sites zich willen aansluiten bij de Theaterpas.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!