Opnieuw site tegen De Gouden Kooi
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Op internet is een nieuwe actie tegen het programma De Gouden Kooi begonnen. Op de site stopgoudenkooi.nl worden handtekeningen verzameld, die aangeboden zullen worden aan John de Mol, bedenker van het programma en eigenaar van de zender Tien, die het programma uitzendt.

De bewoners van de villa in Eemnes hebben onlangs met elkaar gevochten. Met zes man gingen ze de twee andere mensen in het huis te lijf. Een van de bewoners is ook aangerand. Kijkers belden de politie om aangifte te doen.

Eerder was op internet onder de naam stopdekooi.nl al een actie gestart om het programma van de buis te krijgen
bron: NOS teletekst

Ik vind het wel erg dat allemaal gebeurd in de Gouden Kooi. ik volg het totaal niet maar het klinkt nogal erg en ziekelijk

  [ # 1 ] 24 July 2007 10:48 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Het is ook een idioot programma als je het mij vraagt, ik volg het dus ook niet, maar het is pas breed uitgemeten in het nieuws: 6 deelnemers hadden een koppel belaagd en 1 van die 6 bleek in een soort “complot” te zitten en dit allemaal in opdracht van de programmamakers te doen.
Filmpjes hebben nog heel lang op you tube gestaan en zijn mogelijk nog steeds te bekijken.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 2 ] 24 July 2007 02:40 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2005-05-25

Luna24 - 24 July 2007 10:48 AM

Het is ook een idioot programma als je het mij vraagt, ik volg het dus ook niet, maar het is pas breed uitgemeten in het nieuws: 6 deelnemers hadden een koppel belaagd en 1 van die 6 bleek in een soort “complot” te zitten en dit allemaal in opdracht van de programmamakers te doen.
Filmpjes hebben nog heel lang op you tube gestaan en zijn mogelijk nog steeds te bekijken.

Het is inderdaad ook steeds erger aan het worden in de gouden kooi. Jaap heeft inderdaad bekend dat hij samen werkt met Tien. Hij schijnt dus gewoon een ingehuurde acteur te zijn. Ik heb het in het begin gevolgd maar nu met al die ruzies en dat ze bezig zijn met 6 tegen 2 vind ik nogal ver gaan. Dit programma mag van mij nu ook wel van de buis af, leuk is het namelijk niet meer.

   Handtekening   

kijk nu ook op: http://www.freewebs.com/shirley2701
📣