Laatste Show Willemijn Verkaik WWRY Keulen
change_status
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  275
Geregistreerd  2006-04-14

Gister heeft Willemijn haar laatste show gespeeld in Keulen (Killerqueen, WWRY).
Helaas heb ik alleen het laatste half uur van de show gezien. Kwam uit Wenen en was ‘s morgens om 07.00 uur vertrokken, maar hadden veel file. Toen we het theater binnen kwamen lopen was ze net bezig met het eind van ‘Another one bites to dust’, en toen moesten we nog regelen dat we de zaal in konden, dus we hebben helemaal Willemijn meer on stage gezien.
Aan het eind bij Bohemian Rapsody zong ze ook het couplet van Scaramouche, dat was wel erg leuk. Ook gingen er 4-5 bandleden voor haar op de knieen. Heel schattig.

Wel jammer dat we niet de hele show hebben kunnen zien, maar niets aan te doen.

Ohw ja, ik moest ook nog even reclame maken: http://www.willemijnverkaik.nl, nu nog onder constructie, maar binnenkort online. 😉

  [ # 1 ] 04 August 2007 09:57 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

ooooow wat zonde dat je zo laat pas naar binnen kon :(! Nouja, je kan in ieder geval zeggen dat je er bij geweest bent 😉. En die site ken ik, leuk al die foto’s ^^.

edit: ow wacht niet die site, ik bedoel haar fanpage. Maar je mag hier geloof ik geen reclame maken dus ik post maar geen link 😉.

[ Gewijzigd: 04 August 2007 09:59 PM by Marik ]
  [ # 2 ] 05 August 2007 09:46 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  275
Geregistreerd  2006-04-14

Ja, dat was inderdaad wel heel jammer, maar aan file is niets te doen.
D’r fansite bestaat inderdaad al langer en is ook zeker het bezoeken waard.

Ik weet niet hoe het zit met reclame maken, vandaar dat ik ook de fansite niet noem.
Maar het gaat hier om een officiele site van haarzelf, zou dat ook reclame zijn?