Leoni Jansen bedenkt en regisseert nieuwe African Mama’s show
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Leoni Jansen maakt op dit moment in Zuid-Afrika, samen met de prachtige vrouwen van The African Mama’s, een volledig nieuwe hartverwarmende en ontroerende show. Via soul, gospel, jazz, township jive, ballads en traditionele a-capella liederen nemen de Mama’s ons mee naar het continent waar men niet bang is zijn gevoel te uiten. Door middel van spectaculaire en energieke dans maken zij ons deelgenoot van een cultuur waarin beweging onderdeel is van alledag. The African Mama’s zijn van 2 oktober 2007 tot en met 24 februari 2008 in de Nederlandse theaters te zien met een volledig nieuwe en unieke theateravond.

Unieke theateravond
Bij The African Mama’s maakt het niet uit of je dun of dik bent, groot of klein. Het lijf wordt gebruikt om emoties te tonen op zowel droevige als vrolijke momenten, als krijgsdans, initiatie of als religieuze uiting. In de songs die vaak zeer persoonlijk zijn en een deel van hun eigen geschiedenis of opvattingen weerspiegelen leggen zij hun ziel bloot. In een Afrikaans decor met prachtige lichtwisselingen, met Afrikaanse Haute Couture en met een band van top instrumentalisten wordt The African Mama’s een unieke theateravond waar het publiek niet genoeg van kan krijgen.  The African Mama’s geven in een volledig nieuwe hartverwarmende en ontroerende show een nieuwe kijk op het “andere” Afrika. Het continent van de hoop, de vitaliteit en levensdrift, de enorme veerkracht en energie maar bovenal het continent van de sterke vrouwen, de mama’s die het drijvend houden

Gastenboek
“..ik was vandaag voor de tweede keer en had mijn zus meegenomen. Binnenkort kom ik voor de 3e keer en dan breng ik de hele straat mee!!” is een van de reacties in het gastenboek op de website van http://www.africanmamas.com.
Dat hele gastenboek staat trouwens vol persoonlijke, soms intieme en ontroerende reacties op de voorstellingen.
“..please African Mamas, come back soon..” schrijft een van de bezoekers op de site. Nu krijgt iedereen de kans.

Speellijst
The African Mama’s zijn van 2 oktober 2007 t/m 24 februari 2008 in de Nederlandse theaters te zien.

  [ # 1 ] 17 August 2007 09:32 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  128
Geregistreerd  2007-08-12

klinkt goed

   Handtekening   

Cccccc,Aaaaaa mineur,Ffffff, Gggg7