Apart nieuws
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1165
Geregistreerd  2003-09-13

Af en toe kom je op internet nieuws tegen wat je niet alle dagen hoort. Dit kan leuk nieuws, triest nieuws, of gewoon echt apart nieuws zijn… post het hier 😊

Hond voorkomt vliegramp

ROME (ANP) - Op het vliegveld Fiumicino van Rome heeft een hond een dreigende vliegramp op het nipppertje voorkomen. Een Boeing 737 dreigde met open laadklep te starten, toen een hondje dat in de laadruimte werd vervoerd, zich uit zijn kooi wist te bevrijden.
 

VORIGE STARTSTOPVOLGENDE
De hond sprong uit het vliegtuig en liep over de landingsbaan achter het toestel aan waarin zijn baasje zat. De hondenbezitter zag zijn huisdier buiten lopen en wees de bemanning van het toestel erop dat er iets mis was. Zo werd de open laadklep nog net op tijd ontdekt, aldus de krant la Repubblica vrijdag.
Vliegen met een open laadklep kan leiden tot zware problemen met de cabinedruk en tot het neerstorten van het vliegtuig.

Bron: De stentor

  [ # 1 ] 11 August 2007 03:59 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Ik las dit bericht vanochtend ook in de krant!

Echt bijzonder!

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 2 ] 11 August 2007 09:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Moet denken aan hoe trouw zo’n hondje is: gewoon ontsnappen en op weg naar vrijheid toch nog achter het baasje aanlopen… vertederend 😄

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 3 ] 18 August 2007 10:15 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Ik vind het best apart nieuws dat ik vandaag niet uit ben… Normaal ben ik elke zaterdag in de kroeg, nu gewoon niet :denk: Misschien omdat ik gisteren ook in de kroeg was dat het nu zo raar lijkt.

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 4 ] 18 August 2007 10:21 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

In de categorie “Apart nieuws”: het is nu wel komkommertijd, dit stond in de krant van donderdag:

“Ik heb m’n wagen volgeladen vol met… elf mensen”
Surveillerende agenten keken raar op toen zij maandag in Hoofddorp een auto zagen met daarin maar liefst elf mensen. In de auto zaten een vader en moeder met negen kinderen uit Barneveld die een dagje uit waren. In de Chrysler Voyager zijn normaal zeven zitplaatsen beschikbaar. Het gezin kreeg een boete.

PUNT.

Verder staat de krant vol met nutteloze nieuwtjes in de categorie van “er is geen nieuws”. Zo is staat op de volgende pagina een foto van een jacksurfer; fietser die met omhooggeheven jack fietst om de harde wind te vangen en daarmee snel vooruit te komen.

Tenslotte heeft onze vooruitstrevende bisschop Muskens bedacht dat we God in het vervolg maar Allah moeten noemen, dat zal eensgezindheid in de hand werken. Dat denk ik niet, maar goed; ik ben niet echt gelovig. De discussies op de ingezonden briefpagina gaan hevig. Iemand bedacht dat we dan “alle sprookjes maar moeten vermengen” en begon een verhaal over Ali Baba en de 7 dwergen.

Ik moest wel lachen toen ik dat las 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 5 ] 19 August 2007 09:24 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Luna24 - 18 August 2007 10:21 PM

Tenslotte heeft onze vooruitstrevende bisschop Muskens bedacht dat we God in het vervolg maar Allah moeten noemen, dat zal eensgezindheid in de hand werken. Dat denk ik niet, maar goed; ik ben niet echt gelovig. De discussies op de ingezonden briefpagina gaan hevig. Iemand bedacht dat we dan “alle sprookjes maar moeten vermengen” en begon een verhaal over Ali Baba en de 7 dwergen.

Ik moest wel lachen toen ik dat las 😉


Hahaha LOL!! Maar ik had dat ook gelezen dat we God maar Allah moesten gaan noemen. In de Spits (of zo’n ander gratis krantje) stonden allerlei alternatieven voor de naam ‘God’ of ‘Allah’, met telkens erg grappig commentaar. O.a. ABBA, <de naam vd God vd Rastafari’s dan zou ‘t iig overal vrede zijn 😉>, en ook het Vliegende Spaghettimonster haha. Dat is de God van een of andere internetgroepering die protesteert tegen het feit dat op Amerikaanse scholen de evolutieleer vanuit God wordt uitgelegd ofzo en dus een soort van ‘anti-God’ heeft gemaakt.
Dat vond ik ook allemaal heel grappig 😉