Robin Hood de musical
change_status
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  18
Geregistreerd  2006-12-14

Hallo,

Ik ben de schijver van Robin Hood de musical en wil reageren op de recensie die geschreven is voor Robin Hood de musical.

Uiteraard heel erg bedankt voor jullie komst en aandacht die jullie er aan besteden. Alleen klopt er 1 ding niet in de recensie. Er staat dat het niet klopt dat Marianne verlieft is op een andere Robin Hood tijdens de boogschietwedstrijd. Tijdens de scene in de kasteeltuin speelt Samuel namelijk dat hij Robin Hood is, omdat het zijn grote voorbeeld is. Babbette (de hofdame) speelt op dat moment namelijk ook Marianne. Het is geinig intermezzo tussen iemand die Robin Hood wil zijn en iemand die Marianne “speelt”. Het klopt dus wel degelijk en het is zeker geen schoonheidsfoutje van de schrijver.

Ik wilde hier toch even op reageren en hoop dat het op deze manier duidelijk is.

Met vriendelijke groet,

Wouter Blijleven.

  [ # 1 ] 19 August 2007 07:24 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Blijkbaar heeft de recensent het dan toch zo ervaren, dat is dan niet de fout van de recensent, maar van het creatieve team.

Het is dan simpelweg niet duidelijk genoeg.

  [ # 2 ] 19 August 2007 08:28 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

beste Wouter

ik heb jouw uitleg 3x moeten doorlezen maar snap het nu nog niet helemaal. kortom beetje vaag dus

toch succes er mee