Thoroughly Modern Millie door Theaterwerkgroep Zpinazie
change_status
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  25
Geregistreerd  2007-07-06

Theaterwerkgroep Zpinazie speelt Thoroughly Modern Millie op 19 en 20 april 2008

In Thoroughly Modern Millie verruilt Millie Dillmount het kleine stadje Salina (in Kansas) voor de grote moderne stad New York. Ze is modern, op zoek naar werk en op zoek naar een baas om te trouwen.

Ze vind een kamer in een hotel maar de beheerder van het hotel de gemene Miss Meers houd er duistere zaken op na en er verdwijnt dan ook geregeld een meisje uit het hotel.

Millie vindt een baan bij een verzekeringsmaatschappij en vindt daar dan ook geschikte baas, meneer Graydon, om mee te trouwen.  Maar Graydon heeft geen oog voor haar.

Als een vriendin uit het hotel, mejuffrouw Dorothy, langskomt op haar werk is de baas wel gelijk tot over zijn oren verliefd op mejuffrouw Dorothy.

Als uiteindelijk ook mejuffrouw Dorothy “verdwijnt” komen Millie, Jimmy en meneer Graydon in actie om mevrouw Meers in de val te lokken.

Kijk voor kaarten of meer info op http://www.zpinazie.nl of mail naar .(JavaScript must be enabled to view this email address)

[ Gewijzigd: 09 July 2007 03:08 PM by mariootje ]
  [ # 1 ] 08 July 2007 08:05 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

In de audities en opleidingen box had je deze oproep ook al geplaatst. Het heeft niet echt veel zin om dezelfde berichten op verschillende subfora te zetten, dat is ook een beetje vervuiling van het forum. Ik zal dit topic niet sluiten, maar wil je wel verzoeken om in dit topic inhoudelijk over Thoroughly Modern Millie te praten en het stukje audite dan in het andere forum te houden. Blijft het wel zo verzichtelijk.

By the Way, welkom op Musicalworld 😉

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 2 ] 09 July 2007 03:09 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  25
Geregistreerd  2007-07-06

Bedankt voor je reactie je hebt wel gelijk dubbelop slaat eigenlijk nergens op vandaar dat ik hem aangepast hebt.

Gr. Mario

  [ # 3 ] 09 July 2007 04:27 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Dank je wel. Ik zag dat je nieuw was, vandaar mijn uitleg, maar fijn dat je het zelf even hebt aangepast.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 4 ] 10 July 2007 05:44 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ik zal is kijken of ik kom kijken naar jullie, maar ik weet nog niet zeker of ik kan (het is ook nog zo ver weg), dus ik zie het nog wel! 😊

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 5 ] 24 October 2007 10:23 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Wij hebben deze musical op Broadway gezien en hij was fantastisch.. volgens mij lijkt deze qua muziekstijl en swing wel een beetje op Bubbling Brown Sugar.. veel succes met de opvoering van het stuk..

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 6 ] 24 October 2007 10:50 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Whoepsie.
Heb nu al wat gepland :ohoh:
Ik kom in 2009 (wat ver weg!!!) wel weer is kijken!
Ben benieuwd wat mijn ex-musicalgroepje dan gaat doen 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.