1 of 3 |  1 2 3 > 
Korting
change_status
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2006-08-28

Welke mogelijkheden zijn er om met korting musicals te bezoeken? Ik ben een student met bijbehorende collegekaart en ov, maar heb geen cjp. Ik wil eigenlijk vooral naar Evita, maar als iemand andere suggesties voor goedkope musicalbezoekjes heeft, hoor ik het graag. 😊

Ik heb gezocht of er een topic als deze is maar kon niet echt iets recents vinden, maar als ik met m’n neus gezocht heb, sorry!

   Handtekening   

Wicked is stom, Phantom is gaaf, en Joop van den Ende heeft een geweldige musical- en castingkeuze.

  [ # 1 ] 13 November 2007 07:33 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

met je CJP kan je bij SE musicals op de dag zelf boeken met 50%  korting, en als je naar Evita wil, in Carre kan je voor €16 pp, wel helemaal achteraan maar dit vind ik alsnog erg goede plaatsen

  [ # 2 ] 13 November 2007 08:40 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2006-08-28

met je CJP kan je bij SE musicals op de dag zelf boeken met 50% korting

Voor élke SE musical? Want 50% korting is toch wel de moeite waard…

   Handtekening   

Wicked is stom, Phantom is gaaf, en Joop van den Ende heeft een geweldige musical- en castingkeuze.

  [ # 3 ] 13 November 2007 08:53 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Elmelijn - 13 November 2007 08:40 PM

met je CJP kan je bij SE musicals op de dag zelf boeken met 50% korting

Voor élke SE musical? Want 50% korting is toch wel de moeite waard…

Alleen Circustheater en Beatrix Theater.

Nieuwe Luxor theater heeft voor Ciske last minute korting een uur voor aanvang, ook 50%.

  [ # 4 ] 13 November 2007 09:01 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

bij sommige theaters zijn er speciale Last-minute prijzen.