1 of 3 |  1 2 3 > 
Korting
change_status
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2006-08-28

Welke mogelijkheden zijn er om met korting musicals te bezoeken? Ik ben een student met bijbehorende collegekaart en ov, maar heb geen cjp. Ik wil eigenlijk vooral naar Evita, maar als iemand andere suggesties voor goedkope musicalbezoekjes heeft, hoor ik het graag. 😊

Ik heb gezocht of er een topic als deze is maar kon niet echt iets recents vinden, maar als ik met m’n neus gezocht heb, sorry!

   Handtekening   

Wicked is stom, Phantom is gaaf, en Joop van den Ende heeft een geweldige musical- en castingkeuze.

  [ # 1 ] 13 November 2007 07:33 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

met je CJP kan je bij SE musicals op de dag zelf boeken met 50%  korting, en als je naar Evita wil, in Carre kan je voor €16 pp, wel helemaal achteraan maar dit vind ik alsnog erg goede plaatsen

  [ # 2 ] 13 November 2007 08:40 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2006-08-28

met je CJP kan je bij SE musicals op de dag zelf boeken met 50% korting

Voor élke SE musical? Want 50% korting is toch wel de moeite waard…

   Handtekening   

Wicked is stom, Phantom is gaaf, en Joop van den Ende heeft een geweldige musical- en castingkeuze.

  [ # 3 ] 13 November 2007 08:53 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Elmelijn - 13 November 2007 08:40 PM

met je CJP kan je bij SE musicals op de dag zelf boeken met 50% korting

Voor élke SE musical? Want 50% korting is toch wel de moeite waard…

Alleen Circustheater en Beatrix Theater.

Nieuwe Luxor theater heeft voor Ciske last minute korting een uur voor aanvang, ook 50%.

  [ # 4 ] 13 November 2007 09:01 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

bij sommige theaters zijn er speciale Last-minute prijzen.

Zelf woon ik in zuid-limburg en daar is het:

Stadsschouwburg Sittard-Geleen: op de dag zelf met studenten/CJP pas; €8,50
Parkstadlimburg Theaters Heerlen/Kerkrade: half uur voor aanvang met studenten/CJP pas; €7,50
Theater aan het Vrijthof Maastricht: half uur voor aanvang met studenten/CJP pas; €7,00

  [ # 5 ] 13 November 2007 10:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2004-10-29

In het nieuwe Luxor had ik met CJP 50% korting op Rembrandt

   Handtekening   

Zelfs in een orkaan blijft je suikerspin staan!

  [ # 6 ] 13 November 2007 10:08 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Het Chasse theater in Breda geeft 50% last minute korting alle voorstellingen die er draaien, vanaf een kwartier voor aanvang. Ik geloof dat je voor de SE musicals dan wel een CJP-pas nodig hebt om die korting te krijgen, voor de andere voorstelling voldoet een studentenpas.

Ik zou gewoon bij het theater informeren wat voor jou van toepassing is, want het verschilt per voorstelling en per theater.

Wel zijn er regelmatig kortingacties, die worden vaak op musicalworld aangegeven. (Bijvoorbeeld reserveren onder die en die code en dan krijg je 2 kaartjes voor de halve prijs, ik noem maar wat…)

Succes!

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 7 ] 13 November 2007 10:55 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Het beste is denk ik dat je even naar de site van een theater bij jou in de buurt gaat en daar opzoekt wat voor (studenten)kortingen ze geven. Want dat verschilt dus per theater.
Je moet wel oppassen: de MEESTE theaters in Nederland geven last minute korting op producties van SE. Dit kan zijn dat je dan voor de helft van de prijs mag, of voor een bepaald algemeen bedrag. MAAR er zijn ook theaters die geen korting geven op SE-producties (wel op andere producties). De Stadsschouwburg in Nijmegen is zo’n theater (en dat is voor mij erg balen).

Mijn advies dus: kijk eens op de site van theaters bij je in de buurt.
En idd, voor het Beatrixtheater en Circustheater geldt er last minute korting (dus op de dag zelf kaartjes bestellen) van 50% met CJP pas. Om die reden heb ik ook CJP aangeschaft. ‘t Is maar 15 euro per jaar: met 1x last minute Tarzan heb je dat er al 3x uit.

  [ # 8 ] 14 November 2007 12:02 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Ow k wist neit dat Nijmegen geen korting geeft op SE musicals…goed dat je t zegt. Wilde eigenlijk last minute naar Evita gaan daar, maar dat heeft dus geen zin als k t goed begrijp.

K heb trouwens ook geen CJP, alleen mn ov…maar heb nog niet echt vaak gebruik gemaakt van eventuele korting die je daarmee krijgt…

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 9 ] 14 November 2007 03:05 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2004-10-27

Ik werk in de schouwburg in Nijmegen en voor zover ik weet is er tot nu toe nog bij elke SE musical lastminute korting geweest…ondanks dat daar altijd in het begin wat onduidelijkheid over was…ben zelf oa. naar Cats geweest daar en ook in de reprise begin van het seizoen stonden er rijen van hier tot tokyo voor de lastminute kaartjes…..

  [ # 10 ] 14 November 2007 04:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

IngeG - 13 November 2007 10:55 PM

MAAR er zijn ook theaters die geen korting geven op SE-producties (wel op andere producties). De Stadsschouwburg in Nijmegen is zo’n theater (en dat is voor mij erg balen).

Even mee bemoeien; maar er mochten vorig jaar toch echt mensen voor last minute tarieven bij BatB Nijmegen naar binnen.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 11 ] 14 November 2007 04:59 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Huh ok dan is ‘t wel zo. Nou alleen maar mooi: ik meen alleen ergens gehoord/gelezen te hebben dat ‘t niet zo was…hmm maar ja goed aangezien jullie allemaal praktijkervaring hebben 😉
Alleen maar beter voor mij!

  [ # 12 ] 14 November 2007 07:32 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  29
Geregistreerd  2007-05-01

Als je student bent, kun je je Studenten Uitpas gratis aanvragen. Dan kun je op, ik dacht, do t/m vrij lastminute kaarten voor de helft van de prijs krijgen!

   Handtekening   

Somewhere deep in my soul, shines the smallest of light…

  [ # 13 ] 14 November 2007 07:59 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Carina2 - 14 November 2007 07:32 PM

Als je student bent, kun je je Studenten Uitpas gratis aanvragen. Dan kun je op, ik dacht, do t/m vrij lastminute kaarten voor de helft van de prijs krijgen!

Ik dacht dat de lastminute kaarten via het uitburo op do t/m za voor iedereen voor 50% zijn! Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar heb er laatst naar geinformeerd.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 14 ] 15 November 2007 09:18 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2006-08-28

Bedankt voor de reacties, allemaal! Ik denk dat ik het beste maar een cjp aan kan schaffen en het er een keer op ga wagen. Evita zal toch niet zo populair worden, dat er nooit lastminutes beschikbaar zijn?

   Handtekening   

Wicked is stom, Phantom is gaaf, en Joop van den Ende heeft een geweldige musical- en castingkeuze.

  [ # 15 ] 15 November 2007 09:50 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Elmelijn - 15 November 2007 09:18 AM

Bedankt voor de reacties, allemaal! Ik denk dat ik het beste maar een cjp aan kan schaffen en het er een keer op ga wagen. Evita zal toch niet zo populair worden, dat er nooit lastminutes beschikbaar zijn?

Nou dat weet je nooit! Bij Ciske dacht ik ook nog een keer goedkoop te gaan, maar alles was uitverkocht (in het Luxor).

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

 1 2 3 > 
1 of 3