13 of 13 | ‹ First  < 11 12 13
Rolf Koster in Any Dream will do!
  [ # 181 ] 11 August 2007 07:51 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Kiepkantel - 26 July 2007 08:03 PM
Skye - 26 July 2007 07:56 PM
Marik - 26 July 2007 07:40 PM

Ik kan nu een hele grote blunder maken maar MFL is toch van Rodgers en Hammerstein? (A)

Of van Lerner & Loewe ?  :geenidee:

Tekst: Alan Jay Lerner
Muziek: Frederick Loewe

Hehe oeps XD. Naja dat vergeet ik nu nooit meer.

  [ # 182 ] 12 August 2007 10:36 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

eastwick - 10 August 2007 06:21 PM
bobbie - 29 July 2007 09:47 PM

Heb laatst gekeken voor Hairspray in de periode dat ik in Londen ben, half oktober, maar alle goede plaatsen waren al weg.

Hoi als je toch nog naar Hairspray wil ... Ticketmaster heeft nog prima kaarten voor deze voorstelling. Ik heb geboekt voor een vrijdagavond op rij L in de stalls.

Jaccozoveel - 10 August 2007 08:53 PM

En Hairspray is echt TE GEK (tenminste de Broadway versie….en je kan tegenwoordig niet meer inschatten of iets succesvols op Broadway het langer dan 7 weken uithoudt op West End….)

Jullie hebben mij overtuigd.
Dondermiddag Hairspray: L 10. Ik ga alleen, want manlief had dus echt geen zin om naar twee musicals te gaan. Ben zeer benieuwd of ik onder de indruk zal zijn van Michael Ball. Kom zijn naam regelmatig tegen. Hij schijnt een grote te zijn in het West-End-se, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen, toch? :tong:

Donderdagavond Joseph, met waarschijnlijk kaartjes aan net de verkeerde kant van het theater, waardoor ik Close Every Door, waarschijnlijk niet goed zal kunnen zien. Baal nu alvast maar, dan kan het straks alleen maar mee vallen, of niet :vaag:

  [ # 183 ] 12 August 2007 05:46 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Leuk ! Ik moet ook nog een paar maanden wachten, maar ben er achter dat ik te weinig dagen heb en teveel voorstellingen die ik wil zien. Michael Ball is inderdaad een celebrity 😊

Waar zit je dan bij ‘Joseph’ ?

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 184 ] 12 August 2007 08:54 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

eastwick - 12 August 2007 05:46 PM

Leuk ! Ik moet ook nog een paar maanden wachten, maar ben er achter dat ik te weinig dagen heb en teveel voorstellingen die ik wil zien. Michael Ball is inderdaad een celebrity 😊

Waar zit je dan bij ‘Joseph’ ?

Dat zijn de momenten dat je je probeert voor te stellen hoe het zou zijn om in London te wonen.  :geenidee: :tanden:

Ik zit bij Joseph net iets achter het midden, aan de linkerkant van de zaal, vrijwel tegen het zijpad aan. Nou heb ik begrepen dat Close Every Door behoorlijk aan de linkerkant is gestaged en dat hierdoor het zicht vanaf de linkerzijkant niet altijd even goed is. Wij moeten maar afwachten hoe hinderlijk het echt zal zijn, en misschien hebben zij het probleem over enkele maanden al opgelost. Als ik niets kan zien, doe ik gewoon mijn ogen dicht, en ga ik genieten van de muziek.

  [ # 185 ] 26 August 2007 08:41 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

bobbie - 12 August 2007 08:54 PM
eastwick - 12 August 2007 05:46 PM

Leuk ! Ik moet ook nog een paar maanden wachten, maar ben er achter dat ik te weinig dagen heb en teveel voorstellingen die ik wil zien. Michael Ball is inderdaad een celebrity 😊

Waar zit je dan bij ‘Joseph’ ?

Dat zijn de momenten dat je je probeert voor te stellen hoe het zou zijn om in London te wonen.  :geenidee: :tanden:

Ik zit bij Joseph net iets achter het midden, aan de linkerkant van de zaal, vrijwel tegen het zijpad aan. Nou heb ik begrepen dat Close Every Door behoorlijk aan de linkerkant is gestaged en dat hierdoor het zicht vanaf de linkerzijkant niet altijd even goed is. Wij moeten maar afwachten hoe hinderlijk het echt zal zijn, en misschien hebben zij het probleem over enkele maanden al opgelost. Als ik niets kan zien, doe ik gewoon mijn ogen dicht, en ga ik genieten van de muziek.

Hi Bobbie 😉 ,

Ik zit ook ergens achteraan, links.  Dankjewel voor de tip, dat ga ik ook doen :nerd: .

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 186 ] 21 September 2007 12:36 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Vanavond zit in French & Saunders een persiflage op Any Dream Will Do 😊

A Bucket o’ French and Saunders
Fri 21 Sep, 9:00 pm - 9:30 pm 30mins

Jennifer is on a reality TV tour and auditions for Dawn - first she tries to be Joseph for Andrew Lloyd Webber, then she tries break dancing for Simon Cowell. Contains adult humour.

Bron : http://www.bbc.co.uk

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 187 ] 14 November 2007 09:28 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Jenna Lee James, eind september gestopt met Scaramouche in de Londense We will rock you zal nu ook in Joseph te zien zijn (specifieke datum (nog) onbekend)

  [ # 188 ] 15 November 2007 11:58 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

StephanieMangano - 14 November 2007 09:28 PM

Jenna Lee James, eind september gestopt met Scaramouche in de Londense We will rock you zal nu ook in Joseph te zien zijn (specifieke datum (nog) onbekend)

📣 Wat leuk zeg!!! Nog een reden om weer naar Londen te gaan volgend jaar 😉

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 189 ] 15 November 2007 06:27 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

StephanieMangano - 14 November 2007 09:28 PM

Jenna Lee James, eind september gestopt met Scaramouche in de Londense We will rock you zal nu ook in Joseph te zien zijn (specifieke datum (nog) onbekend)

Ik dacht dat er 14 januari stond ofzo (net ook dat topic gelezen). Jeej als Narrator…ik ga zeker rond die tijd een keer naar Londen 😉.

  [ # 190 ] 15 November 2007 09:31 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Ja, heb ik ook net gelezen (gister nog niet, hihihi)

‹ First  < 11 12 13
13 of 13