Musicalworld presenteert Last Minutes
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Vanaf vandaag zal Musis Sacrum/ Schouwburg Arnhem haar Last Minute tickets ook via de website van Musicalworld gaan aanbieden.

Musis Sacrum/ Schouwburg Arnhem is daarmee het eerste theater waarmee Musicalworld een overeenkomst heeft om deze tickets aan te bieden, maar deze lijst met theaters zal de komende periode uitbreiden zodat musicalliefhebbers uit het hele land eenvoudig gebruik kunnen maken van deze nieuwe dienst van Musicalworld.

Door deze samenwerking met theaters in Nederland kunnen musicalliefhebbers in één oogopslag zien welke theaters in de buurt Last Minute Tickets aanbieden, voor welke prijs en ook meteen hoe deze gereserveerd kunnen worden. Hierdoor kan het uiteraard voorkomen dat er ook aanbiedingen op de homepage van Musicalworld worden gedaan voor andere voorstellingen dan musicals. Hiermee hoopt Musicalworld het theaterbezoek in Nederland te stimuleren en musicalliefhebbers de kans te geven om à³à³k op een voordelige manier andere theaterkunsten te leren kennen.

Voor theaters
Onze trouwste bezoekers, ziet u waarschijnlijk vaker voorbijkomen in uw theater dan wij contact met elkaar kunnen hebben. Toch wil Musicalworld de link tussen theater, producent en bezoeker verkleinen door de communicatie te vereenvoudigen. Als theater of producent kunt u op diverse manieren gebruik maken van innovatieve functionaliteiten op Musicalworld om bezoekers te betrekken bij uw theater of productie.

Over Musicalworld
Musicalworld is actief sinds 2001 en is sindsdien uitgegroeid tot de grootste musicalwebsite van de Benelux. Het aanbod aan musicalnieuws en achtergrondinformatie groeit dagelijks. Met Musicalworld.nl en sinds kort ook Theaterpas.nl worden per maand tussen een half miljoen en een miljoen pageviews gegenereerd. Musicalworld is ambitieus in haar doelstellingen en wil dan ook hét online theaternetwerk neerzetten door samen te werken met kwaliteitspartners. Hierdoor kunnen we een netwerk voor de bezoeker garanderen dat praktisch, vriendelijk en compleet is. Het is dan ook ons doel om producties zoveel mogelijk onder de aandacht te brengen van de bezoeker.

Contact
Wilt u meer weten over Musicalworld, kunt u altijd contact met ons opnemen via .(JavaScript must be enabled to view this email address).

[ Gewijzigd: 02 February 2008 10:24 AM by Marilena ]
   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 1 ] 01 February 2008 09:16 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  362
Geregistreerd  2003-02-02

Ik vind het een geweldige ontwikkeling!
Arnhem is voor mij te ver weg, dus ik ben benieuwd welke theaters er nog meer mee gaan doen, maar het idee op zich vind ik erg leuk! Heel gaaf dat jullie dit op hebben kunnen zetten!

  [ # 2 ] 01 February 2008 09:19 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Arnhem ligt voor mij ook niet echt op de route

maar vind dit een hele mooie vooruitgang voor musicalworld

super!

‹‹ Nieuw lettertype?      Nieuwe Poll ››