3 of 19 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Het laatste…. concert!
  [ # 31 ] 13 February 2008 09:29 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ons laatste concert gaat aanstaande maandag plaatsvinden: the Smashing Pumpkins in Den Bosch

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 32 ] 13 February 2008 09:40 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Dan alvast veel plezier!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 33 ] 14 February 2008 01:01 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Marilena - 13 February 2008 09:29 PM

Ons laatste concert gaat aanstaande maandag plaatsvinden: the Smashing Pumpkins in Den Bosch

Ohhh veel plezier!!! De laatste keer dat ik ze zag was ik zwanger van m’n zoon en die is nu al 11 jaar…

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 34 ] 14 February 2008 04:27 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Vanavond naar Van Dik Hout :D! Jeeej ^^.

  [ # 35 ] 21 February 2008 08:16 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Deze week 2 concerten gehad. En overdag gewoon moeten werken. Dat is niet echt een ideale combinatie. Maar ach, het was wel de moeite waard.

Smashing Pumpkins speelden afgelopen maandag in Den Bosch een fenomenale set van 2 uur en 3 kwartier. 80% van het publiek vond het te lang duren en ik denk dat zij een fantastische avond hadden gehad als het maar anderhalf uur had geduurd en ze voornamelijk hun grootste hits zouden spelen. Maar niet de Pumkins. Het is een van de weinige bands die ik ken die zoveel voor haar fans doet. En die 20% die echt konden genieten van die bijna 3 uur lange set, hebben een fantastische avond gehad. Ook applaus voor de lichtshow, want ik heb zelden zo’n strak geregisseerd plan gezien. Geweldig en voor mooi. Soms subtiel en soms explosief. Geweldige avond dus.

De dag erna waren de Babyshambles aan de beurt. Ik ken de band eigenlijk alleen maar van een single en van de reputatie van de zanger. Nou dat bleek wel waar te zijn. Knetterstoned stond ie op het podium. Voor een groot deel zal het ook een act zijn geweest of hij moet extreem muzikaal zijn. Want ondanks dat zijn zinnen soms onverstaanbaar waren, was zijn timing en zang perfect. Aan het eind van het concert stopte hij een nummer halverwege en vroeg zijn band om even te luisteren. Toen zij hij dat het publiek onbeschoft was omdat er tijdens het optreden gepraat werd en vond hij ons maar “dutch cunts” en liep met de band weg. Na wat “druk” van het management deed hij toch nog één toegift en liep toen nogmaals boos weg. Ik vermoed dat het allemaal act is geweest want anders was het wel heel triest. Maar ach, het concert was over het algemeen middelmatig. En vaak zelfs daaronder. Desondanks ben ik wel onder de indruk van de warme stem van Pete Doherty.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 36 ] 21 February 2008 09:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Dat laatste concert wat je noemt ronny van babysamples daar heeft nog wat van in de krant gestaan bij ons in het Eindhovens dagblad want dat was in de Effenaar
Die Pete Doherty wilde blijkbaar liever in Amsterdam zijn dan in Eindhoven is over het hek van de effenaar geklommen en doodleuk richting het centrum van eindhoven gelopen en daar naar de van leest gegaan en toen weer terug

die vent moet echt knetter stoned zijn geweest het leek ook net of ie totaal niet wist waar ie was
echt een rare goser

zie hier het filmpje van de ontsnappende pete doherty

https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=d5K3Sl1yd5A

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 37 ] 23 February 2008 05:11 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Zo :omg: een set van bijna 3 uur is wel heel lang! Maar dan heb je ook wel waar voor je geld!

En stonede (is dat een woord?) artiesten op het podium zijn m.i. irritant. Ik betaal om een goed concert te zien en niet om te zien hoe een band of artiest zich heeft uitgeleefd aan een bepaald groen plantje. Misschien had Pete daarom liever in Amsterdam willen zijn? Om nog stoneder te zijn?

Btw: wel een stunt! Eerst over het hek, vervolgens de eerste de beste Van Leest in: die mensen zullen ook wel gedacht hebben, zo’n gratis en spontane signeersessie krijgen we niet iedere dag!

[ Gewijzigd: 23 February 2008 05:17 PM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 38 ] 26 February 2008 06:04 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  27
Geregistreerd  2008-02-03

Sarah Bettens

  [ # 39 ] 28 February 2008 05:08 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  317
Geregistreerd  2006-01-26

Mijn laatste concert was Justin Timberlake in Juni 2007 in Amsterdam Arena, was echt geweldig!
Wat een show!
Was niet echt onwijze Justin fan, muziek vind ik gewoon leuk, maar heb echt genoten, het was een grote swing partij!

Nu ga ik in April naar de backstreetboys,en in Mei naar De Toppers in Concert.

   Handtekening   

http://www.robbertvandenbergh.nl

  [ # 40 ] 28 February 2008 06:22 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

Theaterconcert van Renee van Bavel & band gisteravond, was erg mooi 😊

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 41 ] 13 March 2008 06:04 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

De Editors gisteren: was GE-WEL-DIG!!

Wat ontzettend mooi om die man bezig te zien!
Energiek, gedreven en gepassioneerd.
Nagenoeg alle nummers van beide cd’s zijn voorbij gekomen en zelfs een cover van The Cure (Lullaby): ze konden het goed hebben.

De zaal was ook fantastisch; mooi geluid, goede sfeer, totaal uitverkocht.
Er gebeurde echt iets qua chemie tussen band en het publiek.
Ik stond op een schitterende plek rond rij 5 van het podium, recht voor het midden en had nog genoeg ruimte om me heen om finaal met de muziek mee te gaan.

Heerlijk 😄 ik ben blij dat ik geweest ben.

[ Gewijzigd: 13 March 2008 06:14 PM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 42 ] 13 March 2008 08:49 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Oeh leuk, de editors zijn live erg goed. Ik heb ze de laatste keer in Paradiso gezien. Wat ik wel jammer vond was dat het heel erg een one-man-show was. Maar desalnietemin een zanger met een warme stem en heel veel energie. Toch denk ik dat ik liever Interpol wil zien dan de Editors. Maar goed, de Editors krijg ik wel weer met Pinkpop te zien. Nu Interpol nog een keer…

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 43 ] 13 March 2008 10:06 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Editors hebben er voor gekozen om de zanger centraal te zetten.
Wat ik in deze overigens niet storend vind.
Het is niet zo dat de andere bandleden hun plek in de spots niet is gegund.
Ze zijn allemaal voorgesteld en hebben allemaal hun solo moment gehad.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 44 ] 12 May 2008 09:22 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Gisteren naar Dynamo geweest in Eindhoven, een zaal waar ik nooit eerder was geweest maar het deed mij verbazen. Erg netjes allemaal, lekker cool ook in de zaal (vaak is het in zalen asociaal warm, zeker met dit weer)

Wat was er te doen? Nou het was Eurocore Reunion 2!
Bands die we gezien hebben zijn (ook gelijk de lineup):
- Payback
- One Night Stand
- BACKFIRE!
- Ryker’s

Mooie vrouwen, lichamen vol tattoo’s, bier en kei harde (oldskool) hardcore. Dat is genieten van het leven! Geen van de bands had ik ooit live gezien dus het was nog maar even afwachten hoe of wat.

Als eerste begon Payback, wat echt geniaal was. Ze hadden al 10 jaar niet meer opgetreden (vandaar ook de Eurocore Reunion 😉 ) maar zaten vol met energie! Gitaar riffs vliegen er langs je oren, om nog maar stil te zijn over de drummer. Hardcore zoals het hoort, kort en hard!

Vervolgens One Night Stand, dit vonden we dan weer helemaal niks, was meer punk dan hardcore… We hadden wat honger dus zijn wat gaan eten in de stad.

Terug uit de stad waren we net op tijd voor de band waar ik mijn ticket voor had gehaald BACKFIRE!. Deze Maastrichtse band ben ik gaan waarderen door Ronny, die mij een paar jaar terug een cd gaf van ze. In het uur dat ze optraden speelde ze veel oud werk maar ook wel het nieuwere werk. De zaal begon spontaan te leven, flinke moshpits, en stagedivende mensen. Ik en m’n vrienden hadden geen zin om een maatje 46 kisten tegen onze harses aan te krijgen dus we zijn mooi van de zijkant naar de show gaan kijken. En het was voor mij echt genieten geblazen. Eigenlijk hetzelfde als bij Payback: korte nummers maar wel tering snel en strak. Daar houd ik van! Na afloop nog een mooi shirt van BACKFIRE! gekocht, en wou ook nog een cd kopen maar die was helaas al weg die ik nog mis. Dus online bestellen dan maar 😊

Vervolgens kwam Ryker’s, het was intussen al vrij laat en ik moest mijn laatste trein halen en dus moest ik wat eerder weg bij het concert. Maar het klonk wel strak die paar nummers die we gehoord hebben 😊

Al met al een leuke avond met goede tering herrie!

[ Gewijzigd: 12 May 2008 09:26 PM by Rop ]
   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 45 ] 13 May 2008 07:49 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

Afgelopen zaterdag Gare du Nord, was erg tof! Vooral de trompettist speelde geweldig.

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 19