Film Geert Wilders online
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Extreem off-topic maar toch interesant..
Voor de mensen die hem willen zien:

http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795

Hij laad vreselijk sloom maar wat ik tot nu toe gezien heb..
Vreselijke beelden van de aanslagen van 11 sep en madrid en londen die Geert Wilders op een vreselijke manier misbruikt..

  [ # 1 ] 27 March 2008 07:07 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Het schijnt meer een 16 minuut durende documentaire te zijn dan een echte film..

  [ # 2 ] 27 March 2008 07:16 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Ik heb de film net zitten kijken, en ja het zijn beelden waar je niet vrolijk van wordt. Maar het zijn alleen de haatdragende boodschappen die getoond worden en daardoor niet een realistisch beeld van de werkelijkheid. Volgens mij is Wilders nu op dezelfde manier bezig als al die extremistische oproerzaaiers.

Maar ik ben wel bang voor een reactie vanuit die extreme islamhoek. Ik vrees het ergste de komende weken en misschien zelfs wel maanden. Ik ben altijd voor vrijheid van meningsuiting, maar Wilders zet wel het leven van een heleboel NL’ers op het spel om zijn punt te maken. En uiteindelijk zal het niets oplossen.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 3 ] 27 March 2008 08:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ik heb nog niet gekeken, ga ik zo wel even doen, ben nu wel nieuwsgierig.
Al 1610098 views trouwens, pfoe.

Ronny - 27 March 2008 07:16 PM

Maar ik ben wel bang voor een reactie vanuit die extreme islamhoek. Ik vrees het ergste de komende weken en misschien zelfs wel maanden. Ik ben altijd voor vrijheid van meningsuiting, maar Wilders zet wel het leven van een heleboel NL’ers op het spel om zijn punt te maken. En uiteindelijk zal het niets oplossen.

Helemaal mee eens.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 4 ] 27 March 2008 08:42 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ik denk juist dat het wel allemaal mee zal vallen (qua reacties).
Ja de beelden zijn schokkend (maar niet nieuw), hij waarschuwt voor de mogelijke gevolgen van de opkomende islamisering. Ik vind overigens niet dat Wilders de beelden “misbruikt”, ik vind ook dat de westerse wereld een “wake up call” nodig heeft! Vinden jullie het normaal hoe de Islam met homo’s, vrouwen, Joden etc. omgaat?
Overigens vind ik wél dat dit filmpje alleen maar negatieve dingen laat zien over de Islam/moslims…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 5 ] 27 March 2008 10:31 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  393
Geregistreerd  2007-02-20

Scarletwoman - 27 March 2008 08:42 PM

Ik denk juist dat het wel allemaal mee zal vallen (qua reacties).
Ja de beelden zijn schokkend (maar niet nieuw), hij waarschuwt voor de mogelijke gevolgen van de opkomende islamisering. Ik vind overigens niet dat Wilders de beelden “misbruikt”, ik vind ook dat de westerse wereld een “wake up call” nodig heeft! Vinden jullie het normaal hoe de Islam met homo’s, vrouwen, Joden etc. omgaat?
Overigens vind ik wél dat dit filmpje alleen maar negatieve dingen laat zien over de Islam/moslims…

Het is niet de Islam of de Moslims die zo omgaan met homo’s, vrouwen, Joden, enz.!
Er zijn namelijk ook genoeg mensen die Islamitisch zijn die het als een rustig, goed geloof uit oefenen.
Natuurlijk hangt dit samen met de Islam. Maar het is niet zo dat iemand die Islamitisch is automatisch zo doet.
In eerste instantie zijn de mensen die het doen gewoon compleet gestoord. Dus ben daar ook helemaal tegen! En het laat, zoals je zegt, inderdaad alleen maar negatieve dingen zien over de Islam/Moslims…

   Handtekening   

Groetjes Jorieke!

  [ # 6 ] 28 March 2008 08:44 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Jorieke - 27 March 2008 10:31 PM
Scarletwoman - 27 March 2008 08:42 PM

Ik denk juist dat het wel allemaal mee zal vallen (qua reacties).
Ja de beelden zijn schokkend (maar niet nieuw), hij waarschuwt voor de mogelijke gevolgen van de opkomende islamisering. Ik vind overigens niet dat Wilders de beelden “misbruikt”, ik vind ook dat de westerse wereld een “wake up call” nodig heeft! Vinden jullie het normaal hoe de Islam met homo’s, vrouwen, Joden etc. omgaat?
Overigens vind ik wél dat dit filmpje alleen maar negatieve dingen laat zien over de Islam/moslims…

Het is niet de Islam of de Moslims die zo omgaan met homo’s, vrouwen, Joden, enz.!
Er zijn namelijk ook genoeg mensen die Islamitisch zijn die het als een rustig, goed geloof uit oefenen.
Natuurlijk hangt dit samen met de Islam. Maar het is niet zo dat iemand die Islamitisch is automatisch zo doet.
In eerste instantie zijn de mensen die het doen gewoon compleet gestoord. Dus ben daar ook helemaal tegen! En het laat, zoals je zegt, inderdaad alleen maar negatieve dingen zien over de Islam/Moslims…

Ok, iets te ongenuanceerd uitgedrukt, ik bedoel uiteraard de extremistische moslims want ik weet heel goed dat niet alle moslims zo omgaan met homo’s, vrouwen enzovoort. Ik heb zelfs moslims onder in mijn vriendenkring dus ik weet dat ze niet allemaal zo zijn. (Daarom geef ik ook al aan dat de film alleen maar negatieve dingen laat zien over de Islam)
Helaas ken ik ook de keerzijde van de medaille, aangezien een Turks collegaatje van mij vroeger (een moslima) is vermoord door haar eigen man en schoonvader omdat ze te westers wilde zijn/worden…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 7 ] 30 March 2008 05:48 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

De film van Geert Wilders is één grote teleurstelling! Net als Geert Wilders zelf, maar toch heeft hij een punt. Helaas heeft Mohammed echt bestaan, en in mijn ogen staat hij gelijk aan een eerdere Adolf Hitler. Wat Mohammed vroeger was, is in deze eeuw niets meer dan een ordinaire bendeleider. In deze eeuw is terreur, doodslag, en vernedering niet aanvaardbaar, dat wat Mohammed goedkeurt in de Koran. Het is jammer dat de extreme Moslims nog steeds de woorden van een profeet uitvoeren die al vele eeuwen dood is.
Osama Bin Laden heeft volgens geruchten de aanslag op 9/11 uitgevoerd omdat vele jaren eerder op dezelfde dag de laatste grote aanval van de Moslims is geweest (verovering van Wenen), de aanslagen op het WTC zouden een boodschap moeten zijn dat Moslims niet zullen rusten tot heel de wereld geloofd in Allah en de profeet Mohammed. Dit maakt mij toch wel enigszins bezorgt, want er zijn genoeg Moslims die heilig geloven, dat als martelaar te sterven goed is. Nu kunnen we wel zeggen dat het een ver van ons bed verhaal is, maar helaas ook dat is niet waar. Kijk naar de moord op Theo van Gogh, kijk naar de dreigementen van de Moslims zonder zelfs nog maar de film gezien te hebben, kijk naar de bange reacties van westerse landen, en van ons eigen kabinet die keer op keer excuses maken voor een film die geen nieuws bevat (alleen maar feiten die iedereen al gezien heeft op TV/Internet/krant) Ja! Er zijn schokkende beelden te zien, maar ga niet janken om een spotprent of wat dan ook. Als je gelooft, in het zogenaamde beste geloof van de wereld. Zet jezelf dan ook boven dat soort “beledigingen”. Wees een vent, praat erover in plaats van jezelf op te blazen, die maagden zijn er toch niet…
Begrijp me niet verkeerd ik heb respect voor gelovige mensen, enkel de mensen die extreem geloven heb ik geen respect voor, en dan heb ik het niet alleen over Moslims, ook Christenen, Joden en alle andere geloven die stuk voor stuk denken dat hun geloof ‘supreme’ is.

Wat betreft de kwaliteit van het filmpje… Voor iets wat zo lang op zich liet wachten is het een teleurstelling, overal zag ik opmerkingen staan als “het lijkt wel een PowerPoint presentatie”. Het is dat ik zie dat het met After Effects gemaakt is, anders had ik ook gezegd dat het een PowerPoint presentatie is. Niet om mezelf een veer in de kont te steken, maar ik had een dergelijk filmpje in 3 dagen kunnen maken. Knip en plak werk! En de boodschap is niet duidelijk genoeg, is er überhaupt een boodschap te vinden behalve dat Wilders bang is voor Moslims in Nederland?

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 8 ] 30 March 2008 09:51 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2006-02-08

Wat is die wilders toch dom. ik ben ook voor vrije menings uiting maar dit is vragen om moeilijkheden.
Elke godsdienst vraagt aan z’n gelovigen om op een bepaalde manier te leven.
De islam o.a. het opleggen, desnoods met geweld van het islamitich geloof.
christenen worden aangespoort zich te vermenigvuldigen. nou, dat hebben we goed onder de knie gekregen…Ook moeten ze hun geloof verspreiden over de gehele wereld.
En ja, dat hebben we gedaan. Oorlogen tot gevolg. want ook christenen kunnen “bezeten"zijn.
Thans zijn laatstgenoemde enigszins tot bezinning gekomen en dringen ze het christelijk geloof niet meer op.
Nou, 1 of 2 johovagetuigen daargelaten maar daar kan je altijd nee tegen zeggen.

Dhr. Wilders, want ik blijf netjes, wil met zijn film aantonen dat het islamitich geloof niet deugt. jammer, want dat lukt op deze manier echt niet.
Elk geloof heeft z’n tekortkomingen maar ieder mag voor zich spreken waar hij/zij “bij wil horen”
Niets is verplicht. Extremen zal je altijd houden maar dat is nog geen reden de gehele godsdienst, want daar is dhr.W. op uit, te verbieden cq onmogelijk maken door moskeen te verbieden .
Het resultaat zal ten allen tijde een averechts effect hebben en dan ben je nog verder van huis.
Sla de geschiedenis er maar op na.

Nee, hr. W; samenleven kost alle partijen moeite omdat je iets moet toegeven van je eigen identiteit. Het blijft altijd de vraag hoever je daar in mee gaat. Dhr.W. heeft z’n grens getrokken. die was alom bekend. Met deze domme aanmekaar geplakte film voegt hij niets toe aan z’n opvattingen. Het enige wat hij ermee bereikt is dat het voor hemzelf moeilijker wordt te functioneren. Niet dat ik dat erg vindt.

Jammer, want hij had er ook iets positiefs uit kunnen halen.

Dit moest ik even kwijt