1 of 264 |  1 2 3 >  Last ›
Mary Poppins
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Gelezen op:]http://www.lionkingfansite.nl/forum/showthread.php?=1#post75089] link [/url]

Nieuwe musical in Fortis Theater
—————————————————————————————————-
Nu tarzan al ruim meer als een jaar heeft gedraaid,
gaat hij eind dit jaar weg, maar wat komt hier voor in de plaats?

Sommige zullen het misschien wel weten en andere weten het nu pas,
de Musical Mary Poppins zal het overnemen van de Musical tarzan en zal vanaf 2009 in het Fortis Circus Theater te zien zijn.

Weet iemand of dit officieel is?

[ Gewijzigd: 28 August 2011 06:28 AM by Marilena ]
   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 1 ] 03 June 2008 05:48 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

niet officieel..

maar gister lieten ze op het MAG wel internationale hits zien. Mary Poppins kwam ook voorbij, maar toen werd erniet bij gezegd dat deze naar nederland kwam (wat bij Hairspray wel het geval was)

Bovendien moet Tarzan minimaal 2 jaar uitzingen..

  [ # 2 ] 03 June 2008 05:50 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Die stukjes heb ik ook gezien en ik zei nog tegen mijn ‘partner’; drie maal raden waarom ze die laten zien :tong:
Tot mijn vreugde kwam Wicked ook voorbij!

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 3 ] 03 June 2008 06:01 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2008-05-25

ik heb keer ergens gehoort dat mary poppins maby in efteling terecht komt en vventertainment dat gaat doen!

  [ # 4 ] 03 June 2008 06:13 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

dokter_P - 03 June 2008 05:48 PM

niet officieel..

maar gister lieten ze op het MAG wel internationale hits zien. Mary Poppins kwam ook voorbij, maar toen werd erniet bij gezegd dat deze naar nederland kwam (wat bij Hairspray wel het geval was)

Bovendien moet Tarzan minimaal 2 jaar uitzingen..

Wordt er verwacht dat Tarzan zo lang blijft spelen of is dat contractueel vastgelegd?

  [ # 5 ] 03 June 2008 08:13 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

sarientje - 03 June 2008 06:01 PM

ik heb keer ergens gehoort dat mary poppins maby in efteling terecht komt en vventertainment dat gaat doen!

Dat slaat zegmaar best wel helemaal nergens op
aangezien SE een vast contract heeft met Disney (Aida, Lion King, Beauty and the Beast, Tarzan, HSM..)

Wordt er verwacht dat Tarzan zo lang blijft spelen of is dat contractueel vastgelegd?

Dat staat nergens, maar om uit de kosten te komen moet een musical lang spelen.. en Ik kan me niet voorstellen dat Tarzan korter dan 2 jaar zou spelen..

  [ # 6 ] 03 June 2008 09:17 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

dokter_P - 03 June 2008 08:13 PM

Wordt er verwacht dat Tarzan zo lang blijft spelen of is dat contractueel vastgelegd?

Dat staat nergens, maar om uit de kosten te komen moet een musical lang spelen.. en Ik kan me niet voorstellen dat Tarzan korter dan 2 jaar zou spelen..

Eigenlijk dacht ik dat ook al, maar ik dacht, misschien is het officieel zo dat Tarzan minstens 2 jaar speelt 😉

  [ # 7 ] 03 June 2008 09:23 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

Dat Mary Poppins verhaal zal wel loslopen,,,,

  [ # 8 ] 03 June 2008 11:13 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

ik moet eerlijk zeggen dat ik maanden geleden al van iemand uit het orkest van Tarzan hoorde, dat Mary Poppins daar zou gaan spelen.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 9 ] 04 June 2008 06:24 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik had ook niet veel van Mary Poppins verwacht na het zien van filmpjes en het horen van de cd, maar toen ik de show in het echt zag was ik om. Het is een ontzettend leuke show voor het Circustheater. Maar ik hoop dat we een beetje goede Bert krijgen 😊

  [ # 10 ] 04 June 2008 08:41 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  181
Geregistreerd  2006-10-01

Ik vind MP helemaal leuk! Prachtig decor, prachtige kostuums!
Ik had inderdaad ook al voordat Tarzan kwam gehoord dat MP zou komen, dus ik denk dat de plannen wel heel serieus zijn, maar Tarzan zal zeker nog tot begin 2009 blijven gok ik.

  [ # 11 ] 04 June 2008 09:22 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Ik heb hem in Londen gezien en ik was er gelijk helemaal weg van, terwijl ik dat van tevoren niet had verwacht.
Van mij mag hij dus wel komen!!
Ik zie Hugo Haenen al helemaal voor me als George Banks.

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 12 ] 04 June 2008 09:24 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Ik vond Mary Poppins afgrijselijk!!! Net niet de film, net niet het boek! Waarom niet kiezen voor of de verhaallijn van het boek, met nieuwe liedjes… of de film, maar dan ook echt de film aanhouden. Daarnaast overtuigde de show nergens, het was alsof de vierde wand echt daar was… een soort glazen muur. De hele show bleef op het podium hangen en spetterde nergens de zaal in. Dit verwachtte ik eigenlijk wel vand eze show!!!!

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius GrĂ¼n

http://www.clownzoey.nl

  [ # 13 ] 04 June 2008 11:03 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

marly - 04 June 2008 09:24 AM

Ik vond Mary Poppins afgrijselijk!!! Net niet de film, net niet het boek! Waarom niet kiezen voor of de verhaallijn van het boek, met nieuwe liedjes… of de film, maar dan ook echt de film aanhouden. Daarnaast overtuigde de show nergens, het was alsof de vierde wand echt daar was… een soort glazen muur. De hele show bleef op het podium hangen en spetterde nergens de zaal in. Dit verwachtte ik eigenlijk wel vand eze show!!!!

Oh, daar had ik geen last van, bij mij kwamen ze recht door de vierde want heen. En bij Mrs. Banks en Bert helemaal.

  [ # 14 ] 04 June 2008 11:06 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ik heb zelden zo’n grote saaaaaie show gezien als Mary Poppins..
(genoeg kleine saaie shows, maar nog nooit een grote)

Er gebeurd echt zo weinig spannends. Tuurlijk zijn veel scene’s leuk om naar te kijken en hebben ze er best iets leuks van gemaakt. Maar Jeetje wat Saaaai..

Zoals Marly als zei, de vierde wand was gesloten en alleen Mary kwam er doorheen (maarja ze moest wel:-p)
Maar de rest.. boring..

Zelfs Tarzan is leuker..

  [ # 15 ] 04 June 2008 12:04 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Mary Poppins is zonder twijfel mijn favoriete Disney show. Beetje tuttig engels, maar daar hou ik nou eenmaal van.

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

 1 2 3 >  Last ›
1 of 264