2 of 2 |  < 1 2
Trip naar Rome: iemand tips?
  [ # 16 ] 07 June 2008 02:37 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  317
Geregistreerd  2006-01-26

Fijn dat het zo goed bevallen is!
Leuk om je verhalen te lezen,zaten veel herkenbare dingen tussen.
Heb je het colloseum ook van binnen gezien? nog op de foto geweest met gladiatoren?
en een muntje gegooid in de trevi fontein?
Zou je geluk brengen in de liefde,nou mijn relatie was 1,5 maand nadat ik in Rome was geweest over haha,dus dat werkte niet voor mij!

   Handtekening   

http://www.robbertvandenbergh.nl

  [ # 17 ] 07 June 2008 05:53 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik heb juist gehoord dat een muntje in de Trevi-fontein betekent dat je nog eens terugkomt in Rome 😉

Maar idd leuk om te horen dat ‘t jullie zo goed is bevallen Rineke, ik wil ooit ook nog eens terug naar Rome, en zal die B&B Delia onthouden dan! 😊

  [ # 18 ] 08 June 2008 12:27 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

We hebben het Colosseum inderdaad ook van binnen bekeken. We zijn niet op de foto geweest met de gladiatoren, ze staan wel op onze foto’s. Als je een muntje gooit in de Trevi-fontein betekent het dat je nog een keer terugkomt. Maar stom, stom, stom, dat hebben we niet gedaan. Helemaal niet aan gedacht.

Bij die Gladiatoren moest ik gelijk aan Joey in Friends denken. Toen ik dat tegen Robert (mijn man zei) moest hij keihard lachen. We noemden alle Gladiatoren Joey en de meesten konden er wel om lachen. Maar of ze wisten wat we bedoelden vraag ik me af.

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

 < 1 2
2 of 2