3 of 26 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Londen: vervoer verblijf en overnachtingstips (voor voorstellingen ander topic)
  [ # 31 ] 17 June 2007 05:11 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

bobbie - 17 June 2007 04:59 PM
Kiepkantel - 17 June 2007 02:39 PM

@ bobbie:  Joseph ?  😉

Donderdagavond 18 oktober, rij J stoel 33 en 34 !!

Donderdagavond 4 oktober, rij V stoel 30 !!

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 32 ] 17 June 2007 06:19 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Zijn er nog meer mensen die naar Joseph gaan?

  [ # 33 ] 20 June 2007 05:57 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2006-08-28

Dag lieve musicalfans,

Een paar bladzijden terug werd er gepraat over of je ook een theaterkaartje op afstand kunt kopen zonder creditcard. Waarschijnlijk niet, meent iedereen, maar ik vroeg me af hoe het zit met debit cards. Ik heb een beetje op internet rondgezocht en voor zover ik het begrijp is een gewone Hollandse pinpas hetzelfde als een debit card. Ik heb de bank opgebeld en die *sukkels* wisten het gewoon niet! Weet iemand hier meer over?

   Handtekening   

Wicked is stom, Phantom is gaaf, en Joop van den Ende heeft een geweldige musical- en castingkeuze.

  [ # 34 ] 20 June 2007 08:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Het verschil zit ‘m in de code: met een creditcard geef je een garantie af dat de rekening betaald wordt: je geeft namelijk je kaartnummer door en bij de verwerking daarvan wordt het geld meteen op je saldo in mindering gebracht. Door te tekenen (je moet je handtekening zetten ter plekke als je je theaterkaart of andere reservering afhaalt) geef je de garantie af dat jij de houder bent van de creditcard.

Met een zogenoemde debetkaart lukt dit niet: dit is alleen een pas waarmee jij en jij alleen geld kunt betalen. Een Ticketbox of wat dan ook kan hier helemaal niets mee, al geef je hen je pasnummer af.

Er is dus een groot verschil in deze tussen een creditcard en een debetcard.
Ik hoop dat dit iets verduidelijkt voor je. Beter kan ik het in ieder geval niet uitleggen.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 35 ] 03 October 2008 10:07 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Ik wil misschien eind januari een paar dagen met m’n moeder naar Londen gaan, dus ik bladerde deze topic even door… Maar hij is wel erg oud! 😉

Daarom vraag ik nog even opnieuw:
Heeft iemand nog hoteltips voor Londen? Een speciale aanrader? Goede ervaringen ergens? Een hotel met een goede prijs/kwaliteit/locatie-verhouding?

  [ # 36 ] 04 October 2008 01:47 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik zit meestal in het Seven Dials Hotel vlakbij Covent Garden. De laatste keer heb ik gelogeerd in het Arran House Hotel in Gower Street, vlakbij het British Museum en ook op loopafstand van de theaters op West End. Was ook zeker een aanrader. Vriendelijk personeel, smetteloos schoon en een uitgebreid ontbijt, al was het wel eens dringen in de ontbijtkamer.
Maar hotels en Londen zijn geen goede combinatie. Altijd schreeuwend duur voor een paar vierkante meter, dus dan leg je de lat wat lager. Zolang het maar netjes is met een eigen sanitair en centraal gelegen hoor je mij niet klagen.
Ervaringen van andere boekers vind je op http://www.tripadvisor.com en ook http://www.booking.com heeft beoordelingen van andere bezoekers.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 37 ] 05 October 2008 12:46 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  110
Geregistreerd  2007-05-02

Dit hotel http://www.hotelsclick.com/indexc.php?country=United_Kingdom&city=London&hotel=St_Giles&hotel_id=4806&language=en&gclid=CP-Oq-b6sIwCFRROQwod0mI-Rg ligt om de hoek bij “We will rock you”.

Alles op loopafstand!

  [ # 38 ] 05 October 2008 07:46 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  92
Geregistreerd  2004-01-23

Afgelopen zomer heb ik overnacht in het ashlee house!
Een vierpersoonskamer, erg klein dus echt alleen te gebruiken om te slapen maar verder absoluut geen klagen.
Lag dichtbij metrostation covent garden, goed te betalen wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar als ik weer een stedentripje richting londen plan
http://www.ashleehouse.co.uk

   Handtekening   

“I’ll be with you like a handprint on your heart”

  [ # 39 ] 05 October 2008 08:08 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  208
Geregistreerd  2003-08-13

Ik boek altijd bij Easy Hotel, http://www.easyhotel.com, easy hotels zitten bij Victoria, Earls court en Paddignton allemaal dichtbij het centrum. Easy Hotel heeft hele kleine 2-persoons kamers, maar wel heel schoon, maar het is hoe kleiner de kamer hoe goedkoper het is.

   Handtekening   

I’ll spit his pity right back in his face….

  [ # 40 ] 05 October 2008 10:42 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

IK heb Easy Hotel een keer gedaan en ik vind het echt een gevangenis. Kamers zonder ramen in een kelder.  Afgrijselijke oranje muren, voor elke vorm van service moet worden betaald. Voor een verblijf langer dan 1 nacht zou ik het nooit meer doen.

Jo - 05 October 2008 12:46 PM

Dit hotel http://www.hotelsclick.com/indexc.php?country=United_Kingdom&city=London&hotel=St_Giles&hotel_id=4806&language=en&gclid=CP-Oq-b6sIwCFRROQwod0mI-Rg ligt om de hoek bij “We will rock you”.

Alles op loopafstand!

De laatste keer zat ik in het Thanet-hotel, wat weer vlak bij dit hotel ligt, maar een stuk kleiner. Ik kreeg een “kleine 2 persoonskamer” voor mezelf alleen tegen 1-persoonsprijs (78 pond incl engels ontbijt), en ik vond dat klein voor Londen-begrippen best meevallen. En choco, koffie en thee om zelf te maken in de kamer.

Alles op loopafstand… ‘t is wel een redelijke wandeling richting Covent Garden (en vanaf de theaters van bv Billy Elliot en Wicked zou ik niet gaan lopen na afloop van de avondvoorstelling.

  [ # 41 ] 31 October 2008 05:44 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Heeft iemand ervaring met het Holly House Hotel? Dit hotel zou vlak bij Victoria Station zijn?

Hoe doen jullie dat met de trein? In een ander topic werd aangegeven dat het makkelijk is om van Stansted naar hartje London te geraken?

Ben benieuwd 😊

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 42 ] 31 October 2008 06:53 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  170
Geregistreerd  2007-10-22

Met de Stansted Express ben je binnen anderhalf uur in hartje Londen. Valt dus zeker aan te raden. In het vliegtuig kan je vaak al (tegen een kleine korting) een retourticket kopen.

En nog een goede aanrader voor iedereen die vaker naar Londen gaat: de Oyster card! Metrokaart die je kan opwaarderen zodat je niet hoeft te pielen met daypasses, 3-day-passes, zones etc. Erg handig.

   Handtekening   

yayyyyyyyyyyyy!

  [ # 43 ] 31 October 2008 07:45 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Ik was van de zomer met RyanAir naar London en toen verkochten ze inderdaad tickets voor de trein naar London. Zelf hadden we al tickets voor de bus van Terravision (volgens mij 13 pond voor een retourtje, http://www.terravision.eu) naar Victoria Coach Station. Was meteen een leuke sightseeing 😉 Volgens de site duurt het ongeveer 75 minuten, maar dat was in de praktijk iets langer.

Laatste keer zat ik in het Central House Hotel in Victoria (via Eurostar geboekt, op loopafstand van Wicked/Billy Elliot) We kregen een vierpersoonskamer op de bovenste verdieping (maar er was een lift) en alles bestwel schoon. Alleen de badkamer verschrikkelijk klein, maar volgens mij is dat in veel (goedkope) Londense hotels zo.

Behalve de Oyster card kan ik sowieso aanraden om geen enkeltjes/retourtjes te kopen maar een day pass, die is relatief goedkoop.

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 44 ] 31 October 2008 09:48 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1306
Geregistreerd  2002-07-28

Nog een snelle tip: ga NIET naar het Rose Court Hotel op Talbot Square!! Onze laatste Londen reis in de herfstvakantie was geweldig, op het hotel na. Een smerige badkamer, die al in geen 50 jaar gerenoveerd of grondig schoongemaakt leek te zijn. Alleen de lokatie was top, maar daar bleef het dan ook bij…

   Handtekening   

Ik ben met niets begonnen en heb het meeste nog over… 😉

http://www.kersouwe.nl

  [ # 45 ] 31 October 2008 10:13 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

lotje - 31 October 2008 09:48 PM

Nog een snelle tip: ga NIET naar het Rose Court Hotel op Talbot Square!! Onze laatste Londen reis in de herfstvakantie was geweldig, op het hotel na. Een smerige badkamer, die al in geen 50 jaar gerenoveerd of grondig schoongemaakt leek te zijn. Alleen de lokatie was top, maar daar bleef het dan ook bij…

Dat heb ik ook al gehoord van iemand.
Wij, een vriendin en ik, gaan in december voor het eerst.
We hebben uiteindelijk gekozen voor Londen House Hotel.
Als ik me niet vergis 😉.

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 26