2 of 157 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
[verzameltopic] Te koop aangeboden/gevraagd (eigen risico)
  [ # 16 ] 09 September 2008 09:09 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  125
Geregistreerd  2008-08-08

heeft iemand de programma boekjes van ‘Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer?’ en ‘Scheepsjongens van Bontekoe’ en ‘Grease’(de nederlandse)???

   Handtekening   

Dreams and Hope will never fail :roos:

  [ # 17 ] 12 September 2008 10:21 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2004-09-08

Het boekje van Hamelen heb ik inderdaad geplaatst.

Het boekje van Closer to Heaven is een programmaboek. Dit boek is zonder scenefoto’s.

Vr. gr. Janet

  [ # 18 ] 14 September 2008 10:02 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2004-09-08

Ik heb weer heel wat boekjes bijgeplaatst.
Inmiddels ook onder een tweede naam begonnen janet77.
Vanaf nu ga ik bij deze naam bijplaatsen (je mag maar 99 boekjes op een naam zetten zonder hiervoor te betalen).
Dus kijk ook bij deze naam!

  [ # 19 ] 15 September 2008 05:44 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

ik heb ook maar eens mijn musical spulletjes waar ik niks mee doe op martkplaats gezet.
O.a programaboekjes, cd singels, en spulletjes.

klik HIER voor één van de advertentie’s. Als je dan op “Bekijk alle advertenties van adverteerder” zie je de rest

  [ # 20 ] 03 December 2008 01:59 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  125
Geregistreerd  2008-08-08

jabos77 en jouke ik kan jullie allebij niet vinden op marktplaats..?

   Handtekening   

Dreams and Hope will never fail :roos:

  [ # 21 ] 03 December 2008 06:42 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2004-09-08

Hallo Mi,

Van mij kan dat kloppen. Mijn advertenties waren verlopen.
Ik moet ze weer een keer opnieuw gaan plaatsen, maar dat wordt wel over een paar weken.
Mocht je naar iets specifieks op zoek zijn, kan je me altijd even mailen, dan kijk ik of ik dat nog heb.

Vr. gr. Janet

  [ # 22 ] 03 December 2008 08:23 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

mi - 03 December 2008 01:59 PM

jabos77 en jouke ik kan jullie allebij niet vinden op marktplaats..?

heb je een PM gestuurd 😉

  [ # 23 ] 26 December 2008 08:33 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2004-09-08

Ik heb vandaag weer een stuk op 65 boekjes op marktplaats gezet.
Je kan ze vinden wanneer je zoekt op musical, maar ook wanneer je zoekt op janet77 of jabos77 (beide uit enschede) onder boeken - catologussen en folders.

Wanneer je interesse hebt, kan ja via marktplaats een bod uitbrengen, of een email sturen.

Ik zal in de loop van de tijd nog meer gaan plaatsen, maar hiervoor moet ik alles eerst uitzoeken. Wat er nu op staat, heeft er een paar maanden geleden ook al op gestaan.

  [ # 24 ] 27 December 2008 11:19 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2004-09-08

Inmiddels ook oa diverse versies van Miss Saigon en Les Misérables online gezet.
En nog vele andere producties.
Tot en met de beginletter M heb ik het meeste nu wel geplaatst.
De rest volgt nog.

Je kan nu zoeken op jabos77, janet77 en Silke alledrie in Enschede.
In elke advertentie wordt in elk geval het woord musical gebruikt (kan je dus als zoekfunctie gebruiken).
Alle boekjes zijn geplaatst onder: boeken-catologussen en folders.
Je kan maximaal 40 advertenties in 7 dagen plaatsen in deze cathegorie. Vandaar, dat ik op verschillende namen plaats.

  [ # 25 ] 28 December 2008 01:21 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

jouke - 24 August 2008 08:41 PM

nu mensen toch van alles gaan aanbieden, een VERZOEKJE voor mensen die weg willen doen.
ik zoek nog boekjes/CD’s van de volgende shows:

Belle en het Beest (2001-2002)

als je de programmabrochure van de versie van Opus One bedoeld? Deze heb ik voor je en je mag hem hebben!

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 26 ] 24 January 2009 04:53 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  33
Geregistreerd  2008-10-15

Hoi!

Is er misschien iemand die nog een programmaboek van Beauty and the Beast over heeft??? Van alle musicals waar ik geweest ben heb ik een boek, maar bij BatB zag ik zo snel het winkeltje niet en daardoor heb ik er helemaal niet meer aan gedacht. :( Op marktplaats zag ik er twee, maar die zijn allebei net verkocht. En in de Theatershop van Joop is hij ook niet meer leverbaar (alleen een belgische maar die wil ik niet)....
Ik hoop heeeel erg dat er iemand is die er een over heeft! Dan wil ik ‘m heel graag kopen!

Groetjes Marije

  [ # 27 ] 24 January 2009 04:59 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

marijtjebijtje - 24 January 2009 04:53 PM

Hoi!

Is er misschien iemand die nog een programmaboek van Beauty and the Beast over heeft??? Van alle musicals waar ik geweest ben heb ik een boek, maar bij BatB zag ik zo snel het winkeltje niet en daardoor heb ik er helemaal niet meer aan gedacht. :( Op marktplaats zag ik er twee, maar die zijn allebei net verkocht. En in de Theatershop van Joop is hij ook niet meer leverbaar (alleen een belgische maar die wil ik niet)....
Ik hoop heeeel erg dat er iemand is die er een over heeft! Dan wil ik ‘m heel graag kopen!

Groetjes Marije

Ik merk op dat je niet de Opus One versie Belle en het Beest bedoelt, maar die andere versie met Chantal Janzen? Nou ja, je hebt het over Joop dus dat laatste zal wel…

  [ # 28 ] 24 January 2009 05:08 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  33
Geregistreerd  2008-10-15

Hanstmf - 24 January 2009 04:59 PM
marijtjebijtje - 24 January 2009 04:53 PM

Hoi!

Is er misschien iemand die nog een programmaboek van Beauty and the Beast over heeft??? Van alle musicals waar ik geweest ben heb ik een boek, maar bij BatB zag ik zo snel het winkeltje niet en daardoor heb ik er helemaal niet meer aan gedacht. :( Op marktplaats zag ik er twee, maar die zijn allebei net verkocht. En in de Theatershop van Joop is hij ook niet meer leverbaar (alleen een belgische maar die wil ik niet)....
Ik hoop heeeel erg dat er iemand is die er een over heeft! Dan wil ik ‘m heel graag kopen!

Groetjes Marije

Ik merk op dat je niet de Opus One versie Belle en het Beest bedoelt, maar die andere versie met Chantal Janzen? Nou ja, je hebt het over Joop dus dat laatste zal wel…

Oh sorry! Ja ik bedoel de versie van J. vd E. Theaterproducties…of is het SE? Of is dat hetzelfde? Anyway, je snapt wat ik bedoel! 😉

  [ # 29 ] 24 January 2009 05:32 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ja, Joop van den Ende Theaterproducties werkt (exclusief) samen met Stage Entertainment.

  [ # 30 ] 03 February 2009 03:59 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  99
Geregistreerd  2009-02-03

Mijn Tarzan boekje is tijdens de pauze van de voorstelling gestolen ( echt waar, te triest voor woorden) dus mocht er iemand 1 weg doen, stuur mij even een prive berichtje.

ik kwam er pas in de trein achter, eruitgevallen kan niet waarschijnlijk heeft iemand hem in de pauze eruit gehaald.

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 157