Musicalworld meeting naar het buitenland
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Even een 1e peiling:

Ik heb zeer waarschijnlijk de mogelijkheid om een Musicalworld meeting in Duitsland (ja ja MW gaat de grens over haha) te organiseren voor een geweldige cult musical namelijk the Rocky Horror Picture Show.
De voorstelling staat in april in Frankfurt en nu wil ik graag de volgende vraag stellen:

Wie zou er geintresseerd zijn om het weekend van 11 en 12 april naar Frankfurt te gaan voor de voorstelling op zaterdagavond met een meet ‘n greet met de cast. Korting op kaarten kon helaas niet meer maar een gratis programmaboekje moet vast en zeker nog wel te regelen zijn. Omdat het in Frankfurt is wil ik kijken of we er een busreis met hotel overnachting bij kunnen regelen.

Ik heb nog geen idee wat de kosten zijn voor het hele weekend. de 1e rangs kaarten zijn helaas al uitverkocht maar de premium zijn er nog wel, die zijn 62 euro. Anders 2e rangs kaarten voor 46 euro. Reken op rond de 150 euro voor het hele weekend met bus en hotel maar wellicht zonder eten…

Graag een reactie, maar wel even serieus. Ik heb over een week weer contact met het bedrijf en dan wil ik wel kunnen aangeven of we met een man of 30 zullen komen. Dus even een serieuze peiling!!

[ Gewijzigd: 29 January 2009 04:57 PM by Marilena ]
   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 1 ] 23 January 2009 11:06 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Zo te zien weinig animo…

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 2 ] 23 January 2009 02:10 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Ik vind het wel een erg leuk idee, alleen trekt de voorstelling mij niet zo heel erg en om daar nu heel veel geld voor uit te geven, vind ik zonde…

Wel erg leuk trouwens dat jullie deze optie kunnen krijgen!!! Musicalworld goes internationaal…

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 3 ] 23 January 2009 02:56 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

mhh sorry niet mijn show. Bij een andere show heb ik zeker interesse!

  [ # 4 ] 23 January 2009 03:48 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Zo dat had ik niet verwacht. Misschien omdat de RHPS mijn favoriet is, maar het is ook een musical die nog maar zelden op het podium te zien zal zijn. De meeste theaters die de RHPS op bezoek hebben gehad, zeggen “een keer en dan nooit meer”. Het wordt dus steeds moeilijker om deze klassieker nog op te voeren en te zien. En aangezien deze versie voor het grootste deel ook nog in het Engels is, lijkt het me een prachtige combinatie.

Maar als er mensen zijn die wel naar de meeting, maar dan niet georganiseerd horen we dat ook graag. We stellen alleen maar voor om met een bus te gaan omdat het ons handiger leek. Wat trouwens ook nog kan is op en neer gaan met de bus, denk ik. Dus ‘s ochtends er naar toe, shoppen, diner, voorstelling en weer naar huis… Dat zou de kosten behoorlijk kunnen drukken. Maar ja, geen animo = geen meeting. We moeten wel zeker weten dat we een bepaald aantal mensen mee kunnen nemen omdat anders de bus niet te regelen is.

We kijken nog even aan of er reacties op komen en anders zetten we er gewoon tijdig een punt achter.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 5 ] 23 January 2009 08:32 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

De show lijkt me wel erg leuk om te zien de film is namelijk erg leuk en er zitten erg leuke liedjes in

maar ik zou er dan persoonlijk voor kiezen om op en neer te gaan ook om te kosten te drukken maar ook omdat het dat weekend pasen is en als je dan 1 dag gaat hebben de mensen nog de mogelijkheid om met pasen op familiebezoek te gaan (als men dat wil cq moet)

Ik heb er dus wel interesse in

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 6 ] 24 January 2009 09:46 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  350
Geregistreerd  2004-11-24

sorry dan weekend heb ik andere dingen
maar wel onwijs leuk idee
ik benwel dol op die show
,maar helemaal naar fraknfurt er voor te gaan vindt ik een beetje te ver sorry

  [ # 7 ] 24 January 2009 10:20 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

een onwijs leuk idee, alleen financieel nu gewoon niet haalbaar voor mij!!! Ik ben nog nooit zo blut geweest… dus goed idee, in een voor mijn niet zo goede tijd.

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 8 ] 24 January 2009 12:01 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Leuk idee, maar ik ga helaas niet mee. Ik zit zaterdagavond de 11e met man en kids bij Jochem Myjer!
En daar kijken we allevier echt naar uit!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 9 ] 24 January 2009 09:35 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik vind het idee ook leuk, maar met Pasen komt een beetje ongelukkig uit. Daar komt bij dat ik momenteel een beetje kritisch ben in mijn (budgettaire) planning, want ondanks de loonsverhoging heb ik twee dure maanden achter de rug en meer plannen dan me lief is.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 10 ] 29 January 2009 04:56 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Gezien het feit dat er geen animo is voor deze meeting sluit ik het topic en gaat de meeting dus niet plaatsvinden.

[edit ronny]
Voor degene die wel naar de show gaan, Marilena en ik zijn op 14 februari wel aanwezig. Als jij er dan toevallig ook bent is het altijd leuk om even met wat NL’ers de show na te praten!

[ Gewijzigd: 29 January 2009 06:22 PM by Ronny ]
   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”