Mitchel Linneweever naar de tv wereld
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2009-03-19

We weten dat musical acteur Mitchel Linneweever van het podium naar de tv wereld is gegaan. Maar er gaan de geruchten dat hij na Xfactor, als drama coach. gaat werken bij de nieuwe zender Vitesse TV. Kan iemand dat bevestigen? Want ik ben namelijk voor Vitesse en fan van Mitchel. Dus dat lijkt me een mooie combinatie!!!!

Kus Jordinde

  [ # 1 ] 19 March 2009 08:47 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2009-03-19

Ik zit dus met het zelfde probleem! Ik volg dit verhaal nu ook al een tijdje maar in de plaatselijke kranten word gezegd je er van uit kan gaan dat mitchel linneweever ACHTER de schermen gaat werken bij vitesse tv. En dat dat een grote stap was, van musical’s naar een voetbalprogramma.

  [ # 2 ] 19 March 2009 08:58 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2009-03-19

hee bedankt, dat was een snelle reactie terug!

Ja dat heb ik ook gelezen in het winterswijkse dagblad. Maar ik volg mitchel al een tijdje en hij heeft vorig jaar negatief in de pers gestaan omdat hij samen met een vriend ( genaamd: Jeffrey Asbroek ) verdacht werden van wiet gebruik (WAT NIET WAAR BLEEK TE ZIJN!!!!!)
Maar die vriend van hem blijkt een supporter te zijn van vitesse. En op internet word geschreven dat het daar wel eens mee te maken kan hebben, dat mitchel nu opeens bij vitesse tv gaat werken. Maar zou je me willen mailen als je meer weet?

.(JavaScript must be enabled to view this email address)

Bij voorbaat dank,