7 of 13 | ‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
Mary Poppins concert
  [ # 91 ] 06 April 2009 11:11 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ik heb alleen een afvaller teveel 📣

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 92 ] 06 April 2009 11:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Even voor de duidelijkheid: de musical waar Merel een nummer uit zong heet “The Light in the Piazza”, het staat dus fout in die lijst. Vind het zelf een erg mooie musical, dus zie het graag goed geschreven. Vind het nummer zelf ook erg mooi, maar weet natuurlijk niet hoe Merel het gebracht heeft. Ik kan me sowieso niet herinneren dat ik haar ooit heb horen zingen, maar heb wel foto’s van haar gezien in Elisabeth en Beauty and the Beast en als ik daar opaf ga heeft zij het perfecte uiterlijk voor Mary Poppins.

  [ # 93 ] 07 April 2009 04:35 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

jouke - 06 April 2009 08:25 PM

Zo net terug. Wat was het geweldig; we hadden ook super plekken op rij 1 in het midden. Helaas was de dress code voor veel mensen teveel gevraagd; zelfs de vertegenwoordigers van musicalworld kwamen in spijkerbroek…

Hmm, als er een dress code is vind ik wel dat je je eraan dient te houden!

  [ # 94 ] 07 April 2009 06:08 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  25
Geregistreerd  2008-08-22

Robin - 06 April 2009 10:47 PM

Eefje Thomassen (26) “Popular” uit Wicked
Mevrouw was haar oksels vergeten te scheren, daarbij vond ik het echt slecht gezongen! Vervekende interpetatie op de jury. Ze heeft het wat mij betreft niet.

Niet alleen der oksels, ook der benen owww en der jurkje niet gestreken.
ALs je popular zingt, en dat ook nog eens op Pia gaat zingen, zorg er dan voor dat je er tip top uit ziet!
Waar waren de roze glim schoentjes?

  [ # 95 ] 07 April 2009 07:20 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

martijn-j - 06 April 2009 11:28 PM

Ik kan me sowieso niet herinneren dat ik haar ooit heb horen zingen, maar heb wel foto’s van haar gezien in Elisabeth en Beauty and the Beast en als ik daar opaf ga heeft zij het perfecte uiterlijk voor Mary Poppins.

Een paar jaar geleden heb ik haar ontmoet (omdat ik in het zelfde studentenhuis woonde als haar zus), een schat van een meid, met een dijk van een stem… Het is niet vreemd dat ook Merel gelijk naar Duitsland verdween na haar opleiding.

De foto op het stemformulier is echter vreselijk, maar geld voor alle dames…

  [ # 96 ] 07 April 2009 08:01 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  143
Geregistreerd  2006-05-16

Inderdaad! Zat ook al te kijken naar de foto’s en ze staan er allemaal niet leuk op!
Ben blij met Noortje!

   Handtekening   

http://fan.clubs.nl/dennismarquez en http://fan.clubs.nl/maaikebrussel

  [ # 97 ] 07 April 2009 08:06 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik zie bij iedereen de naam Carmen terugkomen, dus ik ben in ieder geval erg benieuwd naar haar. Eigenlijk was ik niet van plan om dit seizoen te gaan volgen, omdat ik het vorige met Joseph al niet meer zo leuk vond als Evita, maar als ik dit lees, wordt ik toch wel weer erg benieuwd.

  [ # 98 ] 07 April 2009 08:35 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

esther1985 - 07 April 2009 06:08 AM
Robin - 06 April 2009 10:47 PM

Eefje Thomassen (26) “Popular” uit Wicked
Mevrouw was haar oksels vergeten te scheren, daarbij vond ik het echt slecht gezongen! Vervekende interpetatie op de jury. Ze heeft het wat mij betreft niet.

Niet alleen der oksels, ook der benen owww en der jurkje niet gestreken.
ALs je popular zingt, en dat ook nog eens op Pia gaat zingen, zorg er dan voor dat je er tip top uit ziet!
Waar waren de roze glim schoentjes?

Dat vond ik nou ook! Popular zingen in een ZWART jurkje kan niet haha.

Ik zag in Rosalie wel een Elle Woods.

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 99 ] 07 April 2009 10:26 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Vond dat er een heleboel verwachte namen niet bij zaten, Vannessa Timmermans vertelde ons dat zij helemaal geen auditie gedaan heeft (ze was wel gevraagd)  omdat ze zich niet in zo’n programma zag.
Vond het daardoor een verassend lijstje geworden.

Voor mij waren de hoogtepunten van de avond:
Met stip op 1 : Carmen Danen, vond haar direct bij het openingsliedje al opvallen door haar gehele uitstraling en toen ging ze zingen en dacht ik Ja, dat is het!
Daarnaast vond ik Angenita erg verassend, prachtige stem, zat goed in haar rol. Noortje vond ik ook erg goed, en Rosalie deed het ook super.

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 100 ] 07 April 2009 11:04 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

bianca18 - 07 April 2009 10:26 AM

Vond dat er een heleboel verwachte namen niet bij zaten, Vannessa Timmermans vertelde ons dat zij helemaal geen auditie gedaan heeft (ze was wel gevraagd)  omdat ze zich niet in zo’n programma zag.

En dat blijft voor mij het Grote Jammer van tv-audities.  Zeker hier in Nederland, waar rollen toch al niet voor het opscheppen liggen.

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 101 ] 07 April 2009 11:35 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Jammer dat Vanessa niet mee deed zeg! Dan had ze zeker mijn stem gehad!
Ben heel benieuwd naar welke dames bij de laatste 10 zitten. Je weet het toch maar nooit, dat zag je vorig jaar toen Dennis ten V, Hein en Robbert afvielen.
Voor mijn gevoel kende ik er vorig jaar trouwens meer dan nu, reletief veel namen die ik echt niet eerder gehoord heb.

Iemand nog iets meer te vertellen over welke bekende musical mensen er waren? Daar ben ik toch altijd wel nieuwsgierig naar. En welke mening zij natuurlijk hadden over de dames.

  [ # 102 ] 07 April 2009 11:38 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Welke mening ze hadden weet ik niet, maar er waren ontzettend veel musicalmensen.
Degene die ik zo één twee drie weet te verzinnen zijn (uiteraard): Joop van den Ende, Frits Sissing, Erwin van Lambaart, Pia Douwes en Thom Hofmann.
Verder: Paul Eenens, William Spaaij, Freek Bartels, Fred Butter, Paul Walthaus, Simone Kleinsma, Jamai Loman, Robbert van den Bergh, Marjolijn Touw, Martine Bijl, Cindy Bell, Mathijs Pater, Robin van den Akker, Tommie Christiaan…
en nu moet ik even hard gaan nadenken….

[ Gewijzigd: 07 April 2009 11:43 AM by Caroline1 ]
   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 103 ] 07 April 2009 12:48 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Nou je komt best ver! Wij hebben best lang met Hugo Haenen staan te praten, vreselijke leuke man! Oh en Anouk van Nes, Vannessa Timmermans, Marianne van Wijnkoop en het panel natuurlijk.

[ Gewijzigd: 07 April 2009 12:50 PM by MoNieky ]
   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 104 ] 07 April 2009 01:01 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Caroline1 - 07 April 2009 11:38 AM

Welke mening ze hadden weet ik niet, maar er waren ontzettend veel musicalmensen.
Degene die ik zo één twee drie weet te verzinnen zijn (uiteraard): Joop van den Ende, Frits Sissing, Erwin van Lambaart, Pia Douwes en Thom Hofmann.
Verder: Paul Eenens, William Spaaij, Freek Bartels, Fred Butter, Paul Walthaus, Simone Kleinsma, Jamai Loman, Robbert van den Bergh, Marjolijn Touw, Martine Bijl, Cindy Bell, Mathijs Pater, Robin van den Akker, Tommie Christiaan…
en nu moet ik even hard gaan nadenken….

Euhm, Danny Houtkoper, Dennis ten Vergert, Renée van Wegberg, de muzikaal leider (telt die ook als BN’er?) :tong:...

  [ # 105 ] 07 April 2009 01:04 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Ik hoorde trouwens heel veel mensen weer zeggen: “Ja, er is al lang iemand gekozen, er is al een understudy aangewezen… De winnaar wordt ook gewoon weer naar voren ‘geduwt’, net als met Brigitte en Freek”.

Wat vinden jullie daar van?

‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
7 of 13