9 of 10 | ‹ First  < 7 8 9 10 > 
Man van La Mancha: Musicalworld ten strijde tegen windmolens
  [ # 121 ] 31 March 2009 05:37 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2007-04-04

Hanstmf - 31 March 2009 04:25 AM

In High School Musical zitten ook veel engelstalige en nederlandstalige liedjes door elkaar heen en daar hoor ik niemand over klagen.

Nou.. dan had je die topics toch iets beter door moeten lezen volgens mij.. Ook daar is het nodige commentaar op gekomen..

  [ # 122 ] 31 March 2009 08:31 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

carolienelske - 31 March 2009 05:37 AM
Hanstmf - 31 March 2009 04:25 AM

In High School Musical zitten ook veel engelstalige en nederlandstalige liedjes door elkaar heen en daar hoor ik niemand over klagen.

Nou.. dan had je die topics toch iets beter door moeten lezen volgens mij.. Ook daar is het nodige commentaar op gekomen..

Ik heb HSM gezien en mij stoorde het niet. Als ik naar een musical of elk ander stuk ga, gaat het om de emotie die zang, spel of dans bij mij kan oproepen. In welke taal dat dan is doet er niet zo toe. Natuurlijk helpt het als het allemaal in het nederlands is, maar dat is voor mij geen vereiste.

  [ # 123 ] 31 March 2009 10:44 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Hanstmf - 31 March 2009 08:31 AM
carolienelske - 31 March 2009 05:37 AM

Nou.. dan had je die topics toch iets beter door moeten lezen volgens mij.. Ook daar is het nodige commentaar op gekomen..

Ik heb HSM gezien en mij stoorde het niet.

Maar zoals Carolienelske aanhaalt waren er genoeg andere hier op het forum dat dat wél stoorde… 😉

  [ # 124 ] 07 April 2009 11:45 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Vanavond voor de derde keer genoten van Man van La Mancha. Weer was de voorstelling beter dan de vorige keren. Helaas begaf de zender van Peter Faber het tijdens The Impossible Dream, waardoor hij de laatste regels in de zender van Frans moest zingen. Na What Does He Want of Me van Marjolein werd de voorstelling even stilgelegd om de zender te vervangen. Beetje jammer, maar het was snel en goed opgelost. Na afloop nog lekker nageborreld in de artiestenfoyer waar bijna iedereen aanwezig was die aan deze voorstelling heeft meegewerkt. Erg gezellig.

Hopelijk kan ik ook bij de laatste voorstelling zijn, helaas spelen ze dan in een onmogelijke plaats als Lochem. Hangt er dus vanaf of ik iemand met auto ken die meegaat.

  [ # 125 ] 08 April 2009 05:07 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

martijn-j - 07 April 2009 11:45 PM

Hopelijk kan ik ook bij de laatste voorstelling zijn, helaas spelen ze dan in een onmogelijke plaats als Lochem. Hangt er dus vanaf of ik iemand met auto ken die meegaat.

Lochem is vanaf mijn huis twee uur rijden. Voordeel is wel dat het op een vrijdagavond is, dus volgende dag uitslapen! Zo’n laatste voorstelling is altijd wel bijzonder…..ik voel er wel wat voor.

  [ # 126 ] 08 April 2009 11:48 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Hanstmf - 08 April 2009 05:07 AM
martijn-j - 07 April 2009 11:45 PM

Hopelijk kan ik ook bij de laatste voorstelling zijn, helaas spelen ze dan in een onmogelijke plaats als Lochem. Hangt er dus vanaf of ik iemand met auto ken die meegaat.

Lochem is vanaf mijn huis twee uur rijden. Voordeel is wel dat het op een vrijdagavond is, dus volgende dag uitslapen! Zo’n laatste voorstelling is altijd wel bijzonder…..ik voel er wel wat voor.

Jij zat toch ook op rij 1? Ik heb nog gekeken, maar ja, heb geen idee hoe je eruit ziet of hoe oud je bent, dus ik heb het maar opgegeven. Ik zat vanaf het midden links op rij 1. Naast kinderen.

  [ # 127 ] 08 April 2009 04:24 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Nou gister (eindelijk) geweest. Na al de negatieve reactie’s met niet veel verwachtingen naar de show wezen kijken. Het voordeel van lage verwachtingen is dat het eigenlijk alleen maar kan meevallen. En dat gebeurde. Ik heb me heerlijk vermaakt bij deze show. De cast vond ik persoonlijk erg sterk. Ik denk dat ik erg veel geluk had; want Peter ging gister niet vals. Zijn acteerwerk is sterk; alleen hij is matig te verstaan wat wel jammer is. Frans vind ik meestal iritant; nu paste het wel in zijn rol. En Marjolijn; geweldig. Haar aceer werk vond ik nogal redelijk vlak; met uitzondering van de eindscene. Maar wat een stem; ze zong haar nummers prachtig; kippenvel! Het ensamble was ook ijzersterk; Milan viel mij erg positief op; wat een prachtige stem. Nu maar hopen dat zijn lengte hem niet in de wegzit met het vinden van een nieuwe rol. Uiteindelijk een heerlijke avond gehad; als is het een show die ik maar 1x hoef te zien.

Opvallend; afgelopen maandag waren er slechts (ong) 200 stoelen verkocht. Dinsdag middag was dat ineens 400! Ik denk dat Opus HEEL veel vrienden/kennisen heeft uitgenodigd om het nog een BEETJE vol te krijgen.

[ Gewijzigd: 08 April 2009 04:28 PM by jouke ]
  [ # 128 ] 10 April 2009 10:57 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  92
Geregistreerd  2007-05-23

Vanavond naar de voorstelling in Bussum geweest en het was een zeer aparte show.
Marjolein is geveld door een virus en kon dus niet spelen vanavond. De show begon met een bericht van Peter dat er een ramp en een wonder was gebeurd. De ramp was dus dat Marjolein geveld was door een virus en met geen mogelijkheid kon spelen. Het wonder was dat Debbie Beukers haar rol zou overnemen en dat deed ze prima! ‘s Middags hoorde ze dat ze het kon gaan doen en ze heeft de uitdaging aangenomen. In een paar uur tijd heeft ze zich samen met de cast voorbereid op de show van vanavond en ik vond het een prima show! Heb dan ook zeer veel respect voor Debbie, want je moet het maar durven en al helemaal als je het zo kort van te voren hoort…
Maar goed.. Helaas geen show met Marjolein, maar de rest van de cast was weer ijzersterk! Ik heb weer genoten 😊.

  [ # 129 ] 10 April 2009 11:06 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

WOW!
Wat goed van Debbie dan!!!
Ze hadden dus nu maar 1 dame in het ensemble?
Hoe hebben ze dat opgelost dan?
Wel balen voor Marjolein, ik hoop dat ze gauw weer beter is.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 130 ] 10 April 2009 11:24 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  92
Geregistreerd  2007-05-23

Ja, alleen Fardoe zat in het ensemble.
Debbie moest af en toe wel switchen.  In het begin heeft ze gewoon haar eigen rol gespeeld, totdat ze dus Aldonza moest zijn…Ze heeft wel ‘Ik denk alleen maar aan hem’ gedaan en daarna dus weer snel Aldonza…
Het was dus een beetje raar af en toe, maar wel prima opgelost 😊

  [ # 131 ] 10 April 2009 11:40 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Inderdaad jammer voor Marjolein. Hopelijk wordt ze snel beter en kan ze de laatste spelen. Wel heel gaaf voor Debbie dat ze tijdens haar stage al de kans krijgt om zo’n mooie rol te spelen.

  [ # 132 ] 11 April 2009 09:51 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

knap hoor 2 rollen spelen en dat in 4 uur leren

  [ # 133 ] 11 April 2009 02:13 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Tessiej - 10 April 2009 10:57 PM

Vanavond naar de voorstelling in Bussum geweest en het was een zeer aparte show.
Marjolein is geveld door een virus en kon dus niet spelen vanavond. De show begon met een bericht van Peter dat er een ramp en een wonder was gebeurd. De ramp was dus dat Marjolein geveld was door een virus en met geen mogelijkheid kon spelen. Het wonder was dat Debbie Beukers haar rol zou overnemen en dat deed ze prima! ‘s Middags hoorde ze dat ze het kon gaan doen en ze heeft de uitdaging aangenomen. In een paar uur tijd heeft ze zich samen met de cast voorbereid op de show van vanavond en ik vond het een prima show! Heb dan ook zeer veel respect voor Debbie, want je moet het maar durven en al helemaal als je het zo kort van te voren hoort…
Maar goed.. Helaas geen show met Marjolein, maar de rest van de cast was weer ijzersterk! Ik heb weer genoten 😊.

Debbie Beukers is dus de dame die ik - de keer dat ik ging - eerst voor “understudy Marjolein Teepen” had aangezien (heb even op haar site gekeken). Ze kan prachtig zingen, maar ik vind haar uitstraling absoluut niet mooi!
Anderzijds klopt het dan weer wel dat zij als vervangster de rol voor Aldonza krijgt. Als ik haar al voor understudy had aangezien…

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 134 ] 11 April 2009 06:57 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Heidi - 11 April 2009 02:13 PM

Debbie Beukers is dus de dame die ik - de keer dat ik ging - eerst voor “understudy Marjolein Teepen” had aangezien (heb even op haar site gekeken). Ze kan prachtig zingen, maar ik vind haar uitstraling absoluut niet mooi!
Anderzijds klopt het dan weer wel dat zij als vervangster de rol voor Aldonza krijgt. Als ik haar al voor understudy had aangezien…

Debbie speelt de rol van Antonia, de jonge vrouw die zwaar verliefd is en spoedig zal gaan trouwen met Sanson Carrasco, die echter zorgen heeft over haar oom. Ik vind haar juist erg goed gecast, want dat verliefde gevoel brengt ze op mij wel over. Gek, één van mijn belangrijkste redenen om deze versie van MvlM in mijn armen te sluiten is Marjolein Teepen, en vandaag kwam ik tot de conclusie dat ik eigenlijk best Debbie ‘ns in Marjoleins rol wil zien!

  [ # 135 ] 11 April 2009 07:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Hanstmf - 11 April 2009 06:57 PM
Heidi - 11 April 2009 02:13 PM

Debbie Beukers is dus de dame die ik - de keer dat ik ging - eerst voor “understudy Marjolein Teepen” had aangezien (heb even op haar site gekeken). Ze kan prachtig zingen, maar ik vind haar uitstraling absoluut niet mooi!
Anderzijds klopt het dan weer wel dat zij als vervangster de rol voor Aldonza krijgt. Als ik haar al voor understudy had aangezien…

Debbie speelt de rol van Antonia, de jonge vrouw die zwaar verliefd is en spoedig zal gaan trouwen met Sanson Carrasco, die echter zorgen heeft over haar oom. Ik vind haar juist erg goed gecast, want dat verliefde gevoel brengt ze op mij wel over. Gek, één van mijn belangrijkste redenen om deze versie van MvlM in mijn armen te sluiten is Marjolein Teepen, en vandaag kwam ik tot de conclusie dat ik eigenlijk best Debbie ‘ns in Marjoleins rol wil zien!

Ik zei ook niet dat ze niet goed gecast is; het feit dat ik dacht dat zij us Aldonza was, moet daar toch iets van zeggen. Ik vind alleen haar uitstraling niet mooi, maar dat is heel iets anders. Ze had een prachtige stem; daar heb ik niets van gezegd.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

‹ First  < 7 8 9 10 > 
9 of 10