10 of 10 | ‹ First  < 8 9 10
Man van La Mancha: Musicalworld ten strijde tegen windmolens
  [ # 136 ] 11 April 2009 07:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Heidi - 11 April 2009 07:15 PM

Ik zei ook niet dat ze niet goed gecast is; het feit dat ik dacht dat zij us Aldonza was, moet daar toch iets van zeggen. Ik vind alleen haar uitstraling niet mooi, maar dat is heel iets anders. Ze had een prachtige stem; daar heb ik niets van gezegd.

Ik heb niet gezegd en ook niet willen beweren dat jij vond dat ze niet goed gecast is! Misverstand…

  [ # 137 ] 11 April 2009 07:27 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Oké, dan nu maar snel weer terug naar de voorstelling; voor het nog een babylonische spraakverwarring wordt 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 138 ] 14 April 2009 06:50 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Weet iemand of Marjolein inmiddels weer beter is?

  [ # 139 ] 15 April 2009 09:45 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Hier mijn reactie op de voorstelling die ik 25 maart in Hoofddorp zag:

Na een “slow start” heb ik een leuke avond gehad. Of het kwam doordat het een vertelling in een vertelling is, doordat mijn gedachten nog ergens anders waren of doordat het begin gewoon echt wat traag was: het duurde zo’n 20 minuten voordat ik in de voorstelling zat. Daarna vond ik de vorm leuk en interessant en boeide het verhaal me ook. Wel bleef ik na afloop een gevoel houden dat met dit gegeven méér gedaan had kunnen worden. Grootste manco, ook dé reden waarom de avond leuk maar niet geweldig was: Peter Faber. Echt zeer goed in zijn spel, maar zijn zang was verschrikkelijk. Niet alleen niet mooi naar mijn smaak; maar erger nog: volledig onverstaanbaar. Marjolein Teepen vond ik goed, ik zou haar graag in een grotere rol zien. ze doet me erg denken aan een jonge Pia Douwes; zeker wat stemgeluid betreft. Frans Schraven heb ik niet zoveel mee….zeg maar niks…ik vind hem vooral niet grappig, ook niet als ie een grappige rol speelt. Verder viel Milan me op, heerlijke stem en goed spel. Leuke voorstelling dus, maar ik heb wel af en toe gedagdroomd over Ramses in de hoofdrol.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 140 ] 15 April 2009 10:42 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Mark 020 - 15 April 2009 09:45 AM

Marjolein Teepen vond ik goed, ik zou haar graag in een grotere rol zien. ze doet me erg denken aan een jonge Pia Douwes; zeker wat stemgeluid betreft.

Ha eindelijk iemand die dat ook vind!

  [ # 141 ] 15 April 2009 10:59 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  92
Geregistreerd  2007-05-23

martijn-j - 14 April 2009 06:50 PM

Weet iemand of Marjolein inmiddels weer beter is?

Ze heeft maandag en dinsdag weer gespeeld 😉

  [ # 142 ] 18 April 2009 02:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Op de homepage van Musicalworld staat sinds afgelopen donderdag het bericht dat 18 april, vandaag dus, de oprichtingsakte van de Peter Faber Foundation wordt getekend. Aansluitend vindt de laatste voorstelling plaats van Man van La Mancha.

Elders is nog te lezen:
Ondertekening van de akte van de Peter Faber Stichting: zaterdag 18 april 15.30 uur in de Sacramentskerk aan de Zandberglaan 58 te Breda. Pers is van harte welkom. Voor de voorstelling van Man van La Mancha in de Sacramentskerk te Breda zijn geen kaarten meer beschikbaar.

Ik heb met verbazing kennis genomen van dit bericht. Voor deze laatste voorstelling zijn nooit kaarten in omloop geweest, dus waarom het woordje “meer”?

Is dat nu de manier waarop de producenten tegen het publiek zeggen “dank je wel voor jullie belangstelling?” Ik had afgelopen donderdag nog contact met de producent maar geen woord hierover.

De laatste voorstelling hoort voor de fans, het trouwe publiek te zijn!

*edit* Het gaat dus weer om geld:

[ Gewijzigd: 12 September 2022 03:41 PM by Jeroen ]
  [ # 143 ] 18 April 2009 02:18 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Hanstmf - 18 April 2009 02:09 PM

Op de homepage van Musicalworld staat sinds afgelopen donderdag het bericht dat 18 april, vandaag dus, de oprichtingsakte van de Peter Faber Foundation wordt getekend. Aansluitend vindt de laatste voorstelling plaats van Man van La Mancha.

Elders is nog te lezen:
Ondertekening van de akte van de Peter Faber Stichting: zaterdag 18 april 15.30 uur in de Sacramentskerk aan de Zandberglaan 58 te Breda. Pers is van harte welkom. Voor de voorstelling van Man van La Mancha in de Sacramentskerk te Breda zijn geen kaarten meer beschikbaar.

Ik heb met verbazing kennis genomen van dit bericht. Voor deze laatste voorstelling zijn nooit kaarten in omloop geweest, dus waarom het woordje “meer”?

Is dat nu de manier waarop de producenten tegen het publiek zeggen “dank je wel voor jullie belangstelling?” Ik had afgelopen donderdag nog contact met de producent maar geen woord hierover.

De laatste voorstelling hoort voor de fans, het trouwe publiek te zijn!

Vanavond is alleen voor genodigden. Ik denk dat deze voorstelling ook nog niet zo lang in de planning stond, want ik kreeg mijn uitnodiging pas gister.

  [ # 144 ] 18 April 2009 02:32 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

martijn-j - 18 April 2009 02:18 PM

Vanavond is alleen voor genodigden. Ik denk dat deze voorstelling ook nog niet zo lang in de planning stond, want ik kreeg mijn uitnodiging pas gister.

Ik kreeg gisteren wel post van Opus One, zonder begeleidend schrijven! Ik snapte er al niks van…

  [ # 145 ] 18 April 2009 02:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Hanstmf - 18 April 2009 02:32 PM
martijn-j - 18 April 2009 02:18 PM

Vanavond is alleen voor genodigden. Ik denk dat deze voorstelling ook nog niet zo lang in de planning stond, want ik kreeg mijn uitnodiging pas gister.

Ik kreeg gisteren wel post van Opus One, zonder begeleidend schrijven! Ik snapte er al niks van…

Zelfs als het wel de bedoeling was mij uit te nodigen, ik was tenslotte ook genodigde op de premiere, dan vind ik nog steeds dat een laatste voorstelling voor de (trouwe) fans moet zijn. Net zoals de laatste Evita en de laatste Les Mis!

  [ # 146 ] 19 April 2009 07:54 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  308
Geregistreerd  2009-02-04

Hanstmf - 15 April 2009 10:42 AM
Mark 020 - 15 April 2009 09:45 AM

Marjolein Teepen vond ik goed, ik zou haar graag in een grotere rol zien. ze doet me erg denken aan een jonge Pia Douwes; zeker wat stemgeluid betreft.

Ha eindelijk iemand die dat ook vind!


vind ik ook. En volgens mij heeft ze nog zoveel in huis om enorm te groeien de komende jaren.

   Handtekening   

20-03-2009: Elisabeth, Antwerpen
5-07-2009: Sunset Boulevard Amsterdam
24-05-2010: Rent, Sint-Gilles

‹ First  < 8 9 10
10 of 10