3 of 127 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Londen Theater (voor vervoer en verblijf ander topic)
  [ # 31 ] 14 May 2009 11:58 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

ik vond Grease ook heel erg leuk!

verder, als je in Londen bent moet je ook vooral naar Portobello road market of Camden town gaan. Ontzettend gezellig, met heel veel kleine winkeltjes.

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 32 ] 14 May 2009 03:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Zooo gaaf zeg, dat jullie naar zoveel musicals gaan in Londen!

Ik ga 16 juni voor het eerst naar Londen naar een musical. De laatste keer in Londen was ik 12 ofzo en nog niet zo geïnteresseerd in musicals. Ik heb er dus veel zin in! Ik kan ook eigenlijk niet kiezen uit het aanbod, maar het probleem is dat ik met mijn moeder ga. Haar Engels is redelijk, maar niet dat ze een heel ingewikkeld verhaal kan volgen. Tips zijn welkom!

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 33 ] 14 May 2009 04:45 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Ik zou Wicked aanraden (maar dat doe ik sowieso) Kent je moeder het verhaal van The Wizard of Oz?
Ik kon met mijn 5-VWO Engels het verhaal goed volgen. 😄

Maar Martijn, wat een geweldige lijst met musicals ga je bezoeken! Zà³ jammer dat Spring Awakening stopt :( Ik weet zo niet nog een musical aan te raden, want je hebt er al een heleboel. Leuk ook dat je naar Kerry Ellis - The British Songbook gaat! Kunnen we reviews van je verwachten? (A)

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 34 ] 14 May 2009 05:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

E.Y. - 14 May 2009 04:45 PM

Ik zou Wicked aanraden (maar dat doe ik sowieso) Kent je moeder het verhaal van The Wizard of Oz?
Ik kon met mijn 5-VWO Engels het verhaal goed volgen. 😄

Maar Martijn, wat een geweldige lijst met musicals ga je bezoeken! Zà³ jammer dat Spring Awakening stopt :( Ik weet zo niet nog een musical aan te raden, want je hebt er al een heleboel. Leuk ook dat je naar Kerry Ellis - The British Songbook gaat! Kunnen we reviews van je verwachten? (A)

Bedankt voor de tip! ik hoor heel veel positiefs over Wicked dus wie weet!

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 35 ] 14 May 2009 05:20 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

E.Y. - 14 May 2009 04:45 PM

Maar Martijn, wat een geweldige lijst met musicals ga je bezoeken! Zà³ jammer dat Spring Awakening stopt :( Ik weet zo niet nog een musical aan te raden, want je hebt er al een heleboel. Leuk ook dat je naar Kerry Ellis - The British Songbook gaat! Kunnen we reviews van je verwachten? (A)

Uiteraard ga ik verslagjes typen als ik terug ben.

  [ # 36 ] 14 May 2009 05:23 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Eveliene - 14 May 2009 03:39 PM

Zooo gaaf zeg, dat jullie naar zoveel musicals gaan in Londen!

Ik ga 16 juni voor het eerst naar Londen naar een musical. De laatste keer in Londen was ik 12 ofzo en nog niet zo geïnteresseerd in musicals. Ik heb er dus veel zin in! Ik kan ook eigenlijk niet kiezen uit het aanbod, maar het probleem is dat ik met mijn moeder ga. Haar Engels is redelijk, maar niet dat ze een heel ingewikkeld verhaal kan volgen. Tips zijn welkom!

Ik denk dat de volgende musicals wel geschikt zijn als je Engels niet super is:
- Grease
- Chicago
- Mamma Mia
- We Will Rock You

  [ # 37 ] 15 May 2009 06:00 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Bedankt voor de tips! Jullie horen nog wel wat het uiteindelijk is geworden!

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 38 ] 17 May 2009 09:51 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Is er iemand van jullie naar The Lion King geweest in Londen? Zoja; wat vonden jullie daarvan?

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 39 ] 17 May 2009 09:54 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Eveliene - 17 May 2009 09:51 AM

Is er iemand van jullie naar The Lion King geweest in Londen? Zoja; wat vonden jullie daarvan?

Heb hem wel in Nederland gezien. Het decor is echt super mooi, maar qua inhoud stelt het niet zoveel voor. Ik moet wel zeggen dat de cast in Nederland heel erg slecht was, dus misschien dat de voorstelling in London beter is, omdat de acteurs daar meestal beter zijn.

  [ # 40 ] 17 May 2009 10:13 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  241
Geregistreerd  2005-07-29

Ik heb Lion King in Londen gezien. Jaren terug, al lang voordat hij naar NL kwam. Was er toen erg van onder de indruk. Verhaal was goed te volgen (had ook de tekenfilm gezien). Ik was destijds in LOnden om mijn engels een beetje op te krikken.
Absoluut een aanrader als je met een niet-goed-engels sprekend gezelschap bent. Verwacht geen verschillen met NL behalve de taal.

Mamma Mia en Grease vind ik ook goede shows om heen te gaan als het engels van je moeder niet geweldig is. Chicago vind ik minder geschikt (draait toch veel om de liedteksten en dat is moeilijk te volgen in het engels). We will rock you ken ik niet.

In ieder geval heel veel plezier!

  [ # 41 ] 17 May 2009 11:40 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  128
Geregistreerd  2007-08-12

Weten jullie misschien een redelijk goedkoop hotel/hostel enz. waar vanuit west end goed bezoekbaar is?Ik wil waarschijnlijk 3 musicals bezoeken
-wicked(natuurlijk)
-phantom of the opera
en de derde weten we nog niet.
maar aangezien de musicals meestal al vrij prijzig zijn, moet de slaapplaats niet te duur zijn.Ook moet het goed bereikbaar zijn,omdat we niet midden in de nacht nog ver kunnen gaan lopen(2 vrouwen),dat lijkt me redelijk gevaarlijk.tips?

   Handtekening   

Cccccc,Aaaaaa mineur,Ffffff, Gggg7

  [ # 42 ] 17 May 2009 11:56 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

goldstar - 17 May 2009 11:40 AM

Weten jullie misschien een redelijk goedkoop hotel/hostel enz. waar vanuit west end goed bezoekbaar is?Ik wil waarschijnlijk 3 musicals bezoeken
-wicked(natuurlijk)
-phantom of the opera
en de derde weten we nog niet.
maar aangezien de musicals meestal al vrij prijzig zijn, moet de slaapplaats niet te duur zijn.Ook moet het goed bereikbaar zijn,omdat we niet midden in de nacht nog ver kunnen gaan lopen(2 vrouwen),dat lijkt me redelijk gevaarlijk.tips?

Er is ook een topic over hotels enzo in Londen. Ik heb daar zelf ook op gekeken en zelf veel gezocht want ik ga dus 16 juni met mijn moeder. Wij zochten ook iets super goedkoops in de buurt van het centrum. Ik ben wel een beetje moeilijk want ik zoek alle hotels op bij tripadvisor.com en daar staan soms zulke walgelijke foto’s op van vieze badkamers enzo dat die hotels voor mij meteen al afvallen. Maar ja, de schone hotels waren nogal duur maar nu hebben we uiteindelijk toch iets geboekt: het easy hotel victoria. Het schijnt heeeeeel klein te zijn, maar wel schoon en het krijgt goede reacties op tripadvisor. Het zit ook midden in het centrum en het is goedkoop! Het hangt er een beetje vanaf of je een mega kleine kamer neemt of een redelijk kleine en het hangt er ook nog vanaf of je wel of geen raam op de kamer hebt. Maar het is heel betaalbaar. Ik heb dus nog geen persoonlijke ervaringen, maar ik heb er wel vertrouwen in.

http://www.easyhotel.com/hotels/gb/hotel_search_victoria.htm

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 43 ] 17 May 2009 12:29 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Ik ben afgelopen december voor het eerst in Londen geweest.
Om het makkelijk te houden heb ik een pakket genomen (vliegen + hotel).
Nu blijft dit wel heel handig vind ik zelf. Je hebt meteen alles in één.

Doen jullie dat zo ook?
Of zo niet…hoe dan wel?

[ Gewijzigd: 17 May 2009 07:16 PM by RoosjeBertens ]
  [ # 44 ] 17 May 2009 01:17 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

RoosjeBertens - 17 May 2009 12:29 PM

Ik ben afgelopen december voor het eerst in Londen geweest.
Om het makkelijk te houden heb ik een pakket genomen (vliegen + retour).
Nu blijft dit wel heel handig vind ik zelf. Je hebt meteen alles in één.

Doen jullie dat zo ook?
Of zo niet…hoe dan wel?

Bedoel je vliegen + hotel? Retour is namelijk altijd neem ik aan! 😉

Ik heb gewoon los geboekt. Het losse vliegticket van EasyJet was maar 75 euro namelijk. Bij die ‘combinaties’ zeg maar, vlieg je vaak met KLM en dat maakt het totaal toch iets duurder.

  [ # 45 ] 17 May 2009 01:25 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Ik heb het echt mega goedkoop. Mijn vader heeft als hobby om de hele dag op de site van Ryanair te kijken of er aanbiedingen zijn. Soms hebben ze echt extreme aanbiedingen en hij weet dat dan als eerste omdat hij die site de hele dag open heeft staan. Zo kwam hij met deze superaanbieding: Londen 5 euro retour inclusief belasting etc. Je mag bij Ryanair geen koffer meenemen, dan moet je 26 euro extra betalen, maar je mag wel 10 kilo handbagage hebben dus dat gaat prima. Er komen wel 20 euro creditcardkosten bij, maar ja, dan heb je dus wel voor 25 euro inclusief een retour londen. Je moet dan ook nog een treinticket naar het centrum van Londen kopen, en dat is ook ongeveer 20 euro. Hotel hebben we dus apart geboekt.

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 127