5 of 60 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Laatste boek dat je hebt gelezen
  [ # 61 ] 18 October 2009 10:11 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Vind dat ook een heftig boek ja. Het schijnt dat De Vliegeraar nog mooier is, maar die heb ik nog niet gelezen. Snel maar eens doen..

  [ # 62 ] 19 October 2009 08:25 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Die heb ik ook gelezen, is idd ook een mooi boek, maar ik vond Duizend Schitterende Zonnen aangrijpender!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 63 ] 19 October 2009 09:00 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  308
Geregistreerd  2009-02-04

ik vond duizend schitterende zonnen ook de mooiste van de twee, alhoewel ik de vliegeraar ook al heel goed vond.

Het laatste boek dat ik momenteel aan het lezen ben is “Ik, Claudius” van Robert Graves, al weet ik eerlijkgezegd niet of de televisiereeks “I, Claudii” de verfilming is van het boek of dat het boek na de reeks uitkwam 😊

   Handtekening   

20-03-2009: Elisabeth, Antwerpen
5-07-2009: Sunset Boulevard Amsterdam
24-05-2010: Rent, Sint-Gilles

  [ # 64 ] 19 October 2009 10:32 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Mijn laatste boek was inderdaad ´de vliegeraar´. In het begin kon ik er maar moeilijk inkomen door al die verschillende namen en plaatsnamen, maar toen ik er eenmaal inzat heeft het mij echt aangegrepen. Vooral wanneer er tegen het einde iets gebeurd wat ik natuurlijk niet ga verklappen. Ik heb de film niet gekeken, lijkt die er erg op? Dan ga ik hem toch eens snel kijken.

  [ # 65 ] 19 October 2009 11:36 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ik heb de film ook gezien, maar eerlijk gezegd kon die me niet zo boeien. Waarschijnlijk omdat ik bij het lezen van een boek een bepaald beeld kreeg die dan niet overeen komt met de film…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 66 ] 19 October 2009 11:47 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Scarletwoman - 19 October 2009 11:36 AM

Ik heb de film ook gezien, maar eerlijk gezegd kon die me niet zo boeien. Waarschijnlijk omdat ik bij het lezen van een boek een bepaald beeld kreeg die dan niet overeen komt met de film…

Ja, dat begrijp ik. Dat had ik ook heel erg bij die Harry Potter films. Misschien dat ik hem dan toch ga kijken. Gewoon om te zien hoe hij is.

  [ # 67 ] 19 October 2009 03:21 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

lisaatje - 19 October 2009 10:32 AM

Mijn laatste boek was inderdaad ´de vliegeraar´. In het begin kon ik er maar moeilijk inkomen door al die verschillende namen en plaatsnamen, maar toen ik er eenmaal inzat heeft het mij echt aangegrepen. Vooral wanneer er tegen het einde iets gebeurd wat ik natuurlijk niet ga verklappen. Ik heb de film niet gekeken, lijkt die er erg op? Dan ga ik hem toch eens snel kijken.

Ik vond de film erg tegenvallen. Het is logisch dat ze niet alles kunnen verfilmen maar met sommige dingen komen ze er wel heel makkelijk vanaf. Vooral het eind van het boek vond ik heel erg mooi (de strijd om dat jongetje naar Amerika te halen) en in de film kan zonder problemen mee.

  [ # 68 ] 19 October 2009 05:32 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  570
Geregistreerd  2008-11-07

Het boek 1953. Het is een heel mooi boek. Je wilt het echt in 1x uitlezen. Het is gewoon niet te bevatten wat er in 1953 gebeurd is in Zeeland en Zuid Holland.

  [ # 69 ] 28 October 2009 08:26 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Het laatste wat ik heb gelezen is Pet Sematary van Stephen King. Ik kende de film al wel maar dat is alweer zooooo lang geleden. En toevallig kreeg ik een poosje terug het boek van iemand die het niet meer wilde hebben. De eerste paar hoofdstukken had ik enige moeite om erin te komen, maar later vond ik het toch moeilijk om hem weer weg te leggen!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 70 ] 30 October 2009 02:18 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Scarletwoman - 06 August 2009 10:38 PM
Tim - 06 August 2009 09:50 PM

Krijg nou tieten… van Claudia de Breij.

Niet lezen als je lachspieren je lief zijn… Ik heb me bescheurd. 😉

Wat moet jij nou met een zwangerschapsboek? 📣
Alleen dat is al om je te bescheuren :tong:

En inmiddels heb ik hem ook gelezen, ontzettend grappig geschreven! 📣

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 71 ] 30 October 2009 02:41 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Mijn laatste boek was ‘terug naar de kust’. Ik wist trouwens helemaal niet dat ze bezig waren met een verfilming. Vorige week zag ik een reclame en bedacht me opeens: Hé dat boek ben ik aan het lezen. Wat een spannend boek joh! Nou ja, ik ben nogal een angsthaas, dus ik vind snel iets spannend of eng. Wat wel een beetje jammer was, was dat ik al snel door had wie de stalker was. Ik weet niet of het zo overduidelijk was, of dat ik het gewoon goed gegokt had. Het is in ieder geval een spannend boek om te lezen en ik kon het haast niet weg leggen. Weer een aanrader dus!

  [ # 72 ] 30 October 2009 06:36 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Eindelijk de Da Vinci Code gelezen. Persoonlijk vind ik ´m iets minder dan het Bernini Mysterie, maar al met al nog altijd heel leuk. Ik ben benieuwd naar Het Verloren Symbool.

  [ # 73 ] 31 October 2009 12:07 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik ben op dit moment bezig in ‘De 3e zomer van de Spijkerbroek’, wat het 3e boek is uit de serie The Sisterhood of the Travelling Pants (maar dan in het Nederlands natuurlijk 😉). Er is hierna nog 1 boek, de 4e zomer. Ik weet niet wat het is met die boeken, ik ben eigenlijk iets ouder dan de doelgroep waarvoor ze geschreven zijn, en normaal gezien ben ik écht niet van de “chick lit”, maar op de een of andere manier doen deze boeken me best veel. Op bepaalde momenten kan ik me heel goed met die meiden identificeren met dingen die ik recent heb gevoeld/nog steeds voel, en dat heb ik niet zo vaak met personages in boeken eigenlijk, hoe zeer ik soms ook met ze mee kan leven. Dus deze boekenserie is heel snel aan het stijgen op mijn favorietenlijstje.

  [ # 74 ] 31 October 2009 03:12 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2008-12-21

Het huis van de moskee van Kader Adolah, echt waanzinnig mooi om te lezen. Niet dat er echt een verhaalde gaande is, maar het gaat over de veranderingen in Iran door de invloed van het westen en later nog over de oorlog tussen Irak en Iran. Had niet verwacht dat ik het leuk zou vinden (moest toch een boek kiezen voor Nederlands:P), maar is echt het lezen waard!

  [ # 75 ] 31 October 2009 05:59 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ik ben momenteel “De helaasheid der dingen” van Dimitri Verhulst aan het lezen. Schijnt enorm grappig te zijn, heb er nog niet zoveel van gemerkt… Hopelijk komt het nog…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 60