2 of 2 |  < 1 2
meeting tanz der vampire oberhausen icm kerstmarkt
  [ # 16 ] 06 September 2009 07:34 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Oké kaartjes zijn inmiddels geboekt.
Vanwege het feit dat Hans’ auto geen 6 personen kan vervoeren en we ook nog eens uit verschillende hoeken van het land moeten komen, hadden Ivon, Patricia en ik bedacht dat we met de trein zouden gaan. Het is voor ons vrij makkelijk te doen om naar Arnhem te reizen en vanuit daar de trein naar Oberhausen te pakken. Nu willen we kaartjes boeken, maar rest ons nog een vraag:
Hoe laat willen we naar de kerstmarkt? Voor de voorstelling of erna?

De voorstelling begint om 15:00, dus ik gok dat die rond 18:00 is afgelopen. De laatste trein van Oberhausen naar Arnhem vertrekt echter al om 20:00. Als we dus ná de voorstelling nog over de markt willen, en evt. ook nog wat willen eten, wordt dat behoorlijk krap voor ons. Ik weet niet hoe laat die markt begint en wat jullie willen, ‘s middags of ‘s avonds??

  [ # 17 ] 25 November 2009 11:22 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Aankomend weekend!
Ik weet eigenlijk nog steeds niet hoe laat Hans en iedereen die met hem mee rijdt in Oberhausen is..? Ivon, Patricia en ik zijn rond 10:00 ‘s ochtends op het treinstation van Oberhausen. We willen dan naar de kerstmarkt gaan en wie weet het winkelcentrum in, en dan ‘s middags naar de voorstelling natuurlijk.

  [ # 18 ] 25 November 2009 01:57 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Heel erg veel plezier!!!
Wish i could be there… maar ja, Ciske gaat ff voor 😄

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 19 ] 26 November 2009 10:40 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

IngeG - 25 November 2009 11:22 AM

Aankomend weekend!
Ik weet eigenlijk nog steeds niet hoe laat Hans en iedereen die met hem mee rijdt in Oberhausen is..? Ivon, Patricia en ik zijn rond 10:00 ‘s ochtends op het treinstation van Oberhausen. We willen dan naar de kerstmarkt gaan en wie weet het winkelcentrum in, en dan ‘s middags naar de voorstelling natuurlijk.

Ok, het loopt allemaal wat anders dan bedoeld, maar Monique, Linda en ik zijn rond 1 uur in Oberhausen.

  [ # 20 ] 29 November 2009 12:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Naar aanleiding van de voorstelling van gisteren is er het plan om opnieuw naar Tanz te gaan.
Als ik naar de reacties kijk noteer ik onder voorbehoud de volgende namen:
- MoNieky
- Linnie
- Veertje
- Scarletwoman
- Martijn-j
- Hanstmf

Reistijd vanuit Randstad is 2 uur, nabijgelegen winkelcentrum is de moeite waard.
Met de kortingsactie hebben we er pp iets meer dan 70 euro voor betaald, zonder korting ga je voor een goeie plek naar dik boven de 100.

  [ # 21 ] 29 November 2009 01:59 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Het ligt er een beetje aan, maar misschien ga ik ook nog wel mee. Ik vond gisteren te gezellig om niet nog een dagje Oberhausen te doen. Maar dan wel weer met shoppen etc. etc.
Of ik wacht totdat Wicked daar staat…

Nou ja, in ieder geval, zet mij nog maar niet op het lijstje. Ik wacht wel af totdat jullie een datum etc. hebben en dan beslis ik wel of ik mee ga of niet 😊. Maar hou geen rekening met mij met plannen in ieder geval 😊.

Ik vond het gisteren trouwens erg geslaagd, ook al was ik ontzettend moe en kon ik daardoor soms moeilijk m’n ogen openhouden! Dat had niets met de voorstelling te maken, maar gwn met het gebrek aan slaap en de lange dag die eraan vooraf gingen!
Bedankt allemaal die mee waren 😊

  [ # 22 ] 29 November 2009 05:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

IngeG - 29 November 2009 01:59 PM

Het ligt er een beetje aan, maar misschien ga ik ook nog wel mee. Ik vond gisteren te gezellig om niet nog een dagje Oberhausen te doen. Maar dan wel weer met shoppen etc. etc.
Of ik wacht totdat Wicked daar staat…

Nou ja, in ieder geval, zet mij nog maar niet op het lijstje. Ik wacht wel af totdat jullie een datum etc. hebben en dan beslis ik wel of ik mee ga of niet 😊. Maar hou geen rekening met mij met plannen in ieder geval 😊.

Ik vond het gisteren trouwens erg geslaagd, ook al was ik ontzettend moe en kon ik daardoor soms moeilijk m’n ogen openhouden! Dat had niets met de voorstelling te maken, maar gwn met het gebrek aan slaap en de lange dag die eraan vooraf gingen!
Bedankt allemaal die mee waren 😊

Het is off-topic maar ik was ook blij met jouw reactie. Ik snap wel dat je moeite met de slaap had, zag je geeuwen, kan gebeuren….Kweet er alles van….maar jij mag altijd mee, geen probleem.

  [ # 23 ] 30 November 2009 09:51 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik wil ook wel weer een keer maar dan ook met een korting

en ook ik had ontzettend moeite met mijn ogen open te houden (ook bij mij komt het niet door de de voorstellling maar ook puur door slaapgebrek)
maar ik heb het echt super gezellig gehad

maar weet wel dat tanz maar tot eind jan in oberhausen staat en daarna richting stuttgart gaat verhuizen
weet niet of er dus weer een korting (of nog steeds kortingen zijn)
als het boven de 100 euri uit gaat komen (daar komen de trein kosten zeer waarschijnlijk nog bij voor een aantal denk ik) dan gaat het bij mij boven mijn pet)

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 24 ] 30 November 2009 11:48 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ja ik wil dan ook zeker met korting, want zoveel centjes heb ik niet op dit moment.
Maar het lijkt me idd heel gaaf om te gaan al versta ik amper Duits 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 25 ] 30 November 2009 12:06 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  783
Geregistreerd  2008-04-17

Ik wil ook heel graag nog een keertje… maar moet even zien hoe en wat. Dus ik hou het hier wel in de gaten 😉

   Handtekening   

Was soll mir die Unsterblichkeit
Vor dem sterben will ich leben.

Mozart

  [ # 26 ] 30 November 2009 12:19 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Momenteel is er geen kortingsactie, tenminste heb er geen kunnen vinden. De oude acties waren niet meer boekbaar. Ook met google gezocht maar zonder resultaat. Wel gezinskorting of schoolklassen maar dat is voor ons niet van toepassing.
70 euro met korting is naar Nederlandse begrippen duur maar wel te doen, maar 120 euro zonder korting is echt heel veel, wel normale prijzen in Duitsland. Dan neem ik liever de gok dat Tanz toch komend jaar naar Vlaanderen komt.

 < 1 2
2 of 2