2 of 23 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Kom maar op met de New York Tips
  [ # 16 ] 25 December 2009 10:10 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  177
Geregistreerd  2003-03-16

Gisteren was ik jarig en mijn man had besloten om mij te verblijden met twee kaartjes voor ons voor The Phantom of The Opera in New York, tenminste een te goedbon had hij zelf gemaakt. Vervolgens op jullie aanraden op broadwaybox.com gekeken en daar kon je gisteren tot christmas eve voor 66,50 US Dollar 1e rangskaarten boeken via TeleCharge. Zitten op rij h=rijd tien aan het gangpad. Volgens mij erg goede plaatsen. Ben er helemaal blij mee, dank voor jullie goede Tip!

Voor de rest vind ik het moeilijk om te kiezen wat we nog meer willen zien? Veel hebben we namelijk al gezien in Londen of NL. dus wie nog meer aanraders heeft?? Ik hoor graag weer…...

   Handtekening   

Be never to busy to be beautifull

  [ # 17 ] 27 December 2009 10:30 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Ik ga het gewoon nog een keer zeggen: ga Next to Normal zien. Ik wil er niet te veel over vertellen om het verhaal te verklappen, maar als je wilt kan ik je wat promo filmpjes en liedjes sturen - het is namelijk qua stijl compleet anders dan Phantom… maar wel een FANTASTISCHE musical.

Verder heb ik veel goed gehoord over Ragtime 😊 Wicked blijft ook leuk, hoewel je die waarschijnlijk dan al in London hebt gezien.

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 18 ] 27 December 2009 01:21 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ragtime is dan al weer klaar. Die stoppen al in januari.

Beste manier om je voor te bereiden is gewoon eerst checken wat er speelt, dan alle filmpjes op sites als broadway.com of broadwayworld.com te kijken en dan te bepalen welke show je het meeste trekt. Ik zou Next to Normal niet iedereen aanraden, maar het ligt volledig aan waar je voorkeuren liggen.

  [ # 19 ] 27 December 2009 02:16 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Als je zin hebt in een “serieuze” musical met schitterende rollen dan zou ik zeker ook voor Next to Normal kiezen. Dat is echt een fantastische productie.
En ja…. A Little Night Music met Angela Lansbury en Catherine Zeta Jones staat hier ook heel erg op het verlanglijstje…

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 20 ] 17 January 2010 01:00 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Hallo lieve mensen,

Ik ga in april naar Broadway en wil graag naar een musical, maar hoe kan ik zeker zijn van een plek zonder in het bezit te zijn van een creditcard? Want ik heb alleen maar internetbankieren tot mijn beschikking…

Wie kan mij helpen met tips hiervoor en wellicht shows die ik persé moet zien(Phantom heb ik in 2008 gezien en Lion King in Scheveningen en Wicked komt deze kant ooit op dus die 3 hoef ik niet te zien 😉)?

Alvast merci!

Yves

  [ # 21 ] 17 January 2010 01:08 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Hmm, dat is altijd lastig, ik weet zo 1, 2, 3 niet een site zonder creditcard. Is er niemand in de buurt waar je een creditcard van kan gebruiken? Bij TKTS kan je wel contant betalen, maar ja, dan ben je van te voren niet zeker van je kaartjes 😉

En must-see show: Next to Normal. Ga alsjeblieft niet de synopsis op Wikipedia lezen, ik kan je wel wat muziek of informatie sturen, maar ga gewoon en laat je overdonderen 😊

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 22 ] 17 January 2010 03:24 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  166
Geregistreerd  2009-06-14

Judaz - 17 January 2010 01:00 PM

Hallo lieve mensen,

Ik ga in april naar Broadway en wil graag naar een musical, maar hoe kan ik zeker zijn van een plek zonder in het bezit te zijn van een creditcard? Want ik heb alleen maar internetbankieren tot mijn beschikking…

Wie kan mij helpen met tips hiervoor en wellicht shows die ik persé moet zien(Phantom heb ik in 2008 gezien en Lion King in Scheveningen en Wicked komt deze kant ooit op dus die 3 hoef ik niet te zien 😉)?

Alvast merci!

Yves

Beetje off-topic want ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik raad je aan niet zonder credit card naar NYC te gaan, zeker in de hotels wordt er altijd om gevraagd.

  [ # 23 ] 17 January 2010 06:28 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Ik ga met een muziekvereniging en zij regelen de slaaplocaties etc. We krijgen in New York de gelegenheid om zelf op pad te gaan, en aangezien ik de enige ben die naar een musical wil… 😛

  [ # 24 ] 17 January 2010 07:04 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Kan best zonder credit card, je kan bij theaters met cash betalen, bij de TKTS ook als je korting wilt. En zolang er maar Maestro op je bankpas staan, moet je volgens mij overal kunnen pinnen in New York.

  [ # 25 ] 17 January 2010 09:01 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

^ Dat viel nog vies tegen. Ik dacht ook wel vrijwel overal te kunnen pinnen, maar dat bleek niet zo te zijn… veel winkels accepteerden mijn debit card niet; het was cash of credit card. Je kan wel overal geld uit de muur halen.

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 26 ] 17 January 2010 10:40 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

E.Y. - 17 January 2010 09:01 PM

^ Dat viel nog vies tegen. Ik dacht ook wel vrijwel overal te kunnen pinnen, maar dat bleek niet zo te zijn… veel winkels accepteerden mijn debit card niet; het was cash of credit card. Je kan wel overal geld uit de muur halen.

Ja, dat bedoel ik ook. Bij banken en ATM’s kan je pinnen, bij winkels zelf niet. Maar dat is hier ook zo, een Belgische pinpas in Nederland doet het al meestal niet en andersom.

  [ # 27 ] 06 February 2010 10:52 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  177
Geregistreerd  2003-03-16

erg leuk om alles zo te lezen. Moeten daar dus nog maar proberen next to normal te gaan zien als ik jullie zo lees. heb in ieder geval van de week kaartjes besteld voor Billy elliot op de vrijdag dat we in New York zijn (zitten op rij J in het midden= dus rij 10 echt super goede kaarten, ben helemaal hyper de pieper, haha)  dus hebben nu woensdag de phantom en vrijdag billy elliiot op het program.

We hebben Billy in London gezien boven in het theater met onze benen in onze nek, ondanks dat ogen uit mijn kop gejankt zo’n fantastische show dus ik MOEST billy gewoon nog een keer zien alleen dan wel van een goede plek. Dan maar even veel geld betalen als dat je hier voor de gemiddelde JVDE productie ook kwijt zou zijn. Als je dan toch in New York bent, he…..

t grote aftellen is begonnen…..

   Handtekening   

Be never to busy to be beautifull

  [ # 28 ] 10 February 2010 05:00 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Iemand nog tips voor Broadway shows?

Ik heb kaarten voor Next to Normal en met een vriendin ga ik naar Mary Poppins. Ik heb nog ruimte voor 3/4 voorstellingen. Welke mag ik niet missen? Shows zoals Billy Elliot, Wicked, Phantom liever niet aangezien ik die ook in Londen kan zien en al gezien heb daar.

In The Heights heb ik goede verhalen over gehoord?

Ik ga de eerste week van maart btw…

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 29 ] 10 February 2010 05:01 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik zou zeker naar A Little Night Music gaan, die vond ik in London fantastisch.

  [ # 30 ] 10 February 2010 06:18 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Ja, die heb ik in Londen ook gezien! Was inderdaad super! Zou ook wel geweldig zijn om Angela Lansbury en Catherina Zeta Jones live te zien….

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 23