Het grote ’ik-weet-lekker-meer-dan-jij-maar-mag-niet-zeggen-wat’-topic
change_status
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  126
Geregistreerd  2008-11-04

Spui hier al je non-informatie over castingnieuwtjes en hou daarmee de andere topics schoon van dat soort meldingen!

  [ # 1 ] 14 February 2010 08:10 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Dit topic heeft toch geen zin denk ik 😄

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 2 ] 14 February 2010 08:48 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

neer waarschijnlijk niet maar snap heel goed waarom dit topic is gemaakt
want dan kan iedereen die DENKT dat ie iets weet MAAR het NOG LEKKER NIET mag zeggen het hier spuien en zo dus quasi interessant doen
en blijven de andere topics verschoont van dat soort irritante berichtjes

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 3 ] 14 February 2010 09:09 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  126
Geregistreerd  2008-11-04

nou ik had ook niet de illusie dat mensen die graag willen pochen over hun kennis dat hier gaan doen, maar je snapte vast de knipoog achter dit topic 😉
En natuurlijk is dit topic op zichzelf ook forumvervuiling maar het irriteert me mateloos dat mensen zich niet in lijken te kunnen houden als ze meer weten maar het niet mogen zeggen. Zwaar kinderachtig en ook hinderlijk want het voedt alleen maar speculatie en mensen trekken verkeerde conclusies.

  [ # 4 ] 14 February 2010 09:13 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ja ik snap het ook wel, maar dat hou je toch wel dat het zo wordt gezegd in een topic.
Ik denk niet dat mensen later echt op zoek gaan naar dit topic om dat te zeggen en daarna allemaal gezeur over zich heen krijgen.
Ik schrijf het wat krom op geloof ik, maar ik hoop dat jullie het begrijpen.
*edit* @ TruusH had je antwoord nog niet gelezen toen ik dit plaatste.
Ja het is ook zeker nogal kinderachtig om dat zo te zeggen, maar wat ik zei: je houdt het toch wel :sad:

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 5 ] 14 February 2010 09:18 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  540
Geregistreerd  2009-11-25

Veertje - 14 February 2010 09:13 PM

Ja ik snap het ook wel, maar dat hou je toch wel dat het zo wordt gezegd in een topic.
Ik denk niet dat mensen later echt op zoek gaan naar dit topic om dat te zeggen en daarna allemaal gezeur over zich heen krijgen.
Ik schrijf het wat krom op geloof ik, maar ik hoop dat jullie het begrijpen.

Sorry :denk: , begrijp er echt niets van.
Waarom “houd je dat toch wel dat het zo gezegd wordt in een topic” Het is toch gewoon een kwestie van dat sooort berichtjes niet meer posten?
Lijkt mij simpel hoor.
En dit topic lijkt me niet serieus bedoelt 😉

   Handtekening   

“Het gaat om vandaag..Vandaag is de dag”

  [ # 6 ] 14 February 2010 09:27 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Weet je, deze discussie over het niet meer doen is al geweest, vandaar dat ik zei dat je het toch wel houdt.
Kun je wel boos tegen mij doen (naja zo komt het op mij over) maar ik ben het er alleen maar mee eens dat het irritant is hoor…
En ik snap dat dit topic niet geheel serieus is.
Ik zeg alleen dat het weinig zin heeft.

[ Gewijzigd: 14 February 2010 09:31 PM by Veertje ]
   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 7 ] 14 February 2010 09:42 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  118
Geregistreerd  2008-08-22

—-

[ Gewijzigd: 05 October 2013 07:26 PM by just-_-me ]
  [ # 8 ] 14 February 2010 10:00 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Vind het persoonlijk wel wat anders liggen wanneer er geruchten over mensen de ronde doen, die vele musicalfans liever niet in een musical zien. Als er dan mensen die aangeven dat diegene het in ieder geval niet wordt en/of dat het iemand wordt waar veel mensen wel blij mee zullen zijn om de anderen gerust te stellen, vind ik dat niet erg.
Maar ‘k vind het wel irritant wanneer iemand totaal geen info geeft behalve dat hij/ zij iets weet wat anderen niet weten.

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 9 ] 14 February 2010 10:04 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Nutteloos topic waarmee je nog meer gezanik uitlokt. Naar mijn mening.

  [ # 10 ] 14 February 2010 10:23 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

g.devries - 14 February 2010 10:00 PM

Maar ‘k vind het wel irritant wanneer iemand totaal geen info geeft behalve dat hij/ zij iets weet wat anderen niet weten.

Er zijn een aantal mensen die beweren te weten wie in WWRY gaan spelen. Via via heb ik ook 1 naam gehoord, maar ben niet zeker dat zij het wordt, dus dat ga ik dan ook niet melden. En haar management heeft het ook niet bevestigd.

Als ik het zeker zou weten, zou ik het ook gewoon melden. Niet alleen op MW maar ook op andere plekken op internet.

Ik heb ook een naam voor Wicked gehoord. Ja, ja al meer dan een half jaar geleden. De contracten zouden al zijn getekend. Zo’n naam probeer ik bevestigd te krijgen bij haar/zijn management. Geen of een negatieve bevestiging, dan hou ik gewoon mijn mond.

Ik zit niet in het wereldje…maar ben wel gewoon benieuwd.

En…als mensen toekomstig werk van musicalsterren willen weten, zoek op (via google) wie hun management is en zoek daarmee contact.

  [ # 11 ] 15 February 2010 07:12 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Daar dit bedoeld is als een “klaag”-topic over postgedrag verhuist dit naar over musicalworld.