3 of 23 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Kom maar op met de New York Tips
  [ # 31 ] 10 February 2010 08:45 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

^ Dan zou ik er wel rekening mee houden dat korting krijgen misschien moeilijk wordt. Oké, ik was er begin januari, maar A Little Night Music werd niet bij TKTS verkocht en er waren alleen kaarten van $125 beschikbaar - en dan niet meer de beste kaarten van het theater. Studenten konden alleen standing room tickets krijgen.
Maar ja, Angela Lansbury live zien… 😉

In The Heights is inderdaad heel leuk, ik heb gehoord dat Corbin Bleu het erg goed doet! Bijzonder aan die show vind ik dat het echt “anders” is qua muziek, deze show is niet te vergelijken met iets anders op Broadway. Anders een klassieker zoals South Pacific? Het is zo zonde dat Ragtime is gestopt. De Hair Broadway Cast schijnt erg goed te zijn, maarja, ook die komt naar London..

De eerste preview van The Addams Family is op 8 maart, ik weet niet of je er dan nog bent?

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 32 ] 10 February 2010 09:56 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Hmm.. Misschien moet ik dan toch maar voor de standing room tickets gaan. Dat is toch meestal achter de stalles?

Nee, 8 maart ben ik weer in Londen, helaas!

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 33 ] 10 February 2010 10:12 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Ik weet het niet precies, maar het lijkt me wel logisch. Deze site is ideaal voor rush and lottery policies: http://www.playbill.com/celebritybuzz/article/82428-Broadway-Rush-Lottery-and-Standing-Room-Only-Policies

Als je toevallig een fan bent van de Legally Blonde MTV opname… Andy Carl (UPS guy) speelt momenteel Fiyero in Wicked 📣

En ach, zo erg is het toch niet om weer in London te zijn? (A)

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 34 ] 14 March 2010 05:31 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

E.Y. - 10 February 2010 10:12 PM

Ik weet het niet precies, maar het lijkt me wel logisch. Deze site is ideaal voor rush and lottery policies: http://www.playbill.com/celebritybuzz/article/82428-Broadway-Rush-Lottery-and-Standing-Room-Only-Policies

Wat zijn dit precies? 😊

  [ # 35 ] 14 March 2010 05:55 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Op die site staan alle shows vermeld die aan last minute korting doen buiten TKTS. Dus als je ‘s ochtends, of een paar uur van te voren bij het desbetreffende theater bent, kan je kaartjes kopen of meedoen aan de lottery voor de eerstvolgende show. Dat klinkt een beetje krom dus een voorbeeld:

Mary Poppins
Student Rush: $30 - sold on the day of performance when the box office opens.  Subject to availability.  Only available to college/university students. Limit 1 ticket per valid ID.

Dus als je een student bent (en dus een studentenkaart hebt) kan je als de box office opent (9 uur voor Mary Poppins!) een kaartje kopen voor de middag/avond voorstelling van die dag voor $30. De studentenkaarten voor Mary Poppins zijn op het balkon, maar bijvoorbeeld bij Finian’s Rainbow zat ik op rij G in de stalles. Hier is het net als de day tickets in London: first come first serve. Sommige shows doen aan rush later in de middag, dus bijvoorbeeld dat de kaartjes 2 uur voor de show in de verkoop gaan. Trouwens, niet alle shows zijn student rush, sommigen zijn gewoon open voor iedereen.

Een andere mogelijkheid het lotto systeem:

Next to Normal
Lottery Rush: Beginning 2 hours before each performance, patrons may enter a lottery drawing to purchase a limited number of $25.00 tickets to that day’s performance. Names will be drawn at random. Names are drawn 90 minutes prior to the performance. There is a limit of two tickets per person and winners must be present with valid identification at the time of the drawing.

Dus als je 2 uur (of uiterlijk 1,5 uur) voor de voorstelling bij The Booth Theatre bent, kan je je naam opgeven en 1,5u voor de voorstelling (dus afhankelijk van hoe laat de voorstelling is! Verschilt per avond) worden namen getrokken. Elke naam die getrokken wordt en present kan 2 kaartjes ALLEEN MET CASH kopen. Bij Next to Normal is dit de eerste rij… en als je dus als eerste getrokken wordt heb je de stoelen in het midden, en als je als laatste getrokken wordt ergens aan de zijkant.

Zo hebben de meeste shows een vergelijkbaar last-minute systeem. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, maar als je nog vragen hebt kan ik proberen ze zo goed mogelijk te beantwoorden 😄

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 36 ] 14 March 2010 06:30 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Thnx voor je uitleg maar vind het maar rare systemen! 😛

Kan ik niet gewoon diezelfde dag aan de kassa van het theater zelf een kaartje kopen?(hoeft niet perse met korting ofzo)

  [ # 37 ] 14 March 2010 07:52 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Judaz - 14 March 2010 06:30 PM

Thnx voor je uitleg maar vind het maar rare systemen! 😛

Kan ik niet gewoon diezelfde dag aan de kassa van het theater zelf een kaartje kopen?(hoeft niet perse met korting ofzo)

Ja hoor dat kan wel. Als je het niet erg vind zo’n 100 euro voor 1e rang te betalen, dan kan dat best. 😛
Dat is het enige waar je rekening mee moet houden, aan de kassa is over het algemeen voor de volle prijs.

  [ # 38 ] 14 March 2010 08:51 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Oh! En wat ik zelf ook wel erg handig vond.. Voor verschillende shows zijn er op de dag zelf ook nog acties. Toen ik er was liepen mensen op Times Square rond met borden en flyers met kortingsacties tot 50%.

The Miracle Worker, Mephis, Avenue Q en Chicago kwam ik best vaak tegen. En kijk ook op broadwaybox.com voor goede kortingen..

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 39 ] 14 March 2010 09:59 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Broadwaybox is inderdaad een erg goede site!

Ik heb me ook ingeschreven bij Playbill.com en krijg elke dag een mailtje met korting voor een bepaalde show - zitten echt goede acties bij. Maakt wel dat ik snel weer terug wil naar New York…

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 40 ] 27 March 2010 12:05 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Daar ben ik weer!;)

Ik wil een aantal coupons uitprinten van broadwaybox.com maar ben benieuwd waar een aantal musicals over gaan en of het een aanrader is:

-American Idiot
-Hair(alleen of t een aanrader is;))
-Fela
-In The Heights
-Next To Normal
-Rock of Ages
-West Side Story(heb deze in december gezien in Heerlen, dezelfde cast als Carré vond het verschrikkelijk maar hoe is deze productie?)

Wie kan me tips geven of is er een andere productie die niet in het rijtje staat? Ik wil namelijk gewoon op de bonnefooi gaan en vanaf een uur of 5/6 de theaters afstruinen. 😉

Alvast bedankt

  [ # 41 ] 27 March 2010 12:36 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Mijn mening:
- American Idiot is met de muziek van Green Day, als je daar fan van bent komt het sowieso wel goed. Ik weet niet heel veel van deze musical af, maar alles wat ik er van heb gezien en gehoord ziet er geweldig uit en was positief. Plus (groot pluspunt voor mij): John Gallagher Jr! Als je een beetje van rock houdt zou ik deze niet overslaan… er staat een filmpje van het openingsnummer in het desbetreffende topic, kan je kijken wat je er van vindt. Op wikipedia staat een uitgebreide uitleg van het verhaal.
- Hair: weet ik niet, heb wel goede dingen gehoord over de nieuwe cast. Maar de OBC begint deze week in London…
- In The Heights: heerlijke show die anders is dan al het andere, gaat over een aantal dagen in de barrio (Washington Heights). Veel energie en erg fijne nummers… ik vind het een aanrader! Zeker omdat de show waarschijnlijk niet naar Europa gaat komen…
- Next to Normal: over een familie die te maken heeft met een geesteszieke moeder. AANRADER. Niets over op gaan zoeken (veel spoilers in het verhaal), gewoon GAAN!
- West Side Story heeft een geweldige cast. Maar als je deze show al gezien heb, zou ik eerder voor een andere show kiezen, bijvoorbeeld A Little Night Music met Angela Lansbury en Catherina Zeta Jones.

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 42 ] 23 October 2010 12:51 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  287
Geregistreerd  2009-12-06

Mijn vader gaat mijn moeder voor haar verjaardag verrassen met een aantal dagen naar New York. Nu hebben mijn zus en ik bedacht ze kaartjes voor een musical kado te doen. Hierover wil ik jullie wat vragen.
Is het mogelijk via internet vooraf kaarten te kopen voor shows op Broadway? Welke show kunnen jullie adviseren?

  [ # 43 ] 23 October 2010 01:18 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

boingw - 23 October 2010 12:51 PM

Mijn vader gaat mijn moeder voor haar verjaardag verrassen met een aantal dagen naar New York. Nu hebben mijn zus en ik bedacht ze kaartjes voor een musical kado te doen. Hierover wil ik jullie wat vragen.
Is het mogelijk via internet vooraf kaarten te kopen voor shows op Broadway? Welke show kunnen jullie adviseren?

ik vind wicked een echte aanrader!

  [ # 44 ] 23 October 2010 01:58 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Tja, ligt eraan waar ze van houden en of ze vaker naar een musical gaan. Zo niet dan zijn laagdrempelige shows als Mamma Mia natuurlijk leuk.
Of anders: Wicked, Jersey Boys, Rock of Ages, the Phantom en als ze van drama houden dan absoluut Next to Normal

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 45 ] 18 November 2010 11:37 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2010-11-08

New York is echt super, ben naar The Lion King geweest in Broadway. Het kostte wel wat, maar ik vond gewoon dat ik dat MOEST doen toen ik in de VS was. Had bij casamundo mn accommodatie geregeld, was er wel tevreden over. De musical is soooo super! Echt een die het geld zeker waard is. (zie trailer)

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 23