1 of 182 |  1 2 3 >  Last ›
Soldaat van Oranje
change_status
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Alles wat gerelateerd is aan deze voorstelling graag onder dit topic. Dit omdat ik zelf begon met een gok in het JK Awards topic over de hoofdrolspeler die bij de komende JK awards wordt kenbaar gemaakt en dat is als moderator natuurlijk al helemaal net de bedoeling 😊

By the way de ingeving die ik had bij het bericht dat die hoodrolspeler bij de JK awards bekend wordt gemaakt was Antonie Kamerling

[ Gewijzigd: 18 April 2012 07:20 PM by Jeroen ]
   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 1 ] 22 May 2010 04:11 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik begreep dat deze hoofdrol geen hele grote naam ging zijn; dat zou voor mij Antonie Kamerling uitsluiten, omdat dat wel een heel bekende naam is. Aangenomen dat de hoofdrol veel moet zingen hoop ik ook op een echt goede zanger.

  [ # 2 ] 22 May 2010 04:19 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1251
Geregistreerd  2009-08-13

Via via gehoord dat het Bastiaan Ragas zou zijn, maar of het echt waar is ...?

  [ # 3 ] 22 May 2010 04:26 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  408
Geregistreerd  2010-03-25

Ken het verhaal totaal niet.
Weet wel dat Marieke Westenenk auditie heeft gedaan en waarschijnlijk in het ensemble zit. Weet het niet zeker, heb het ook via-via.

   Handtekening   

You’ll be with me, like a handprint on my heart.

  [ # 4 ] 22 May 2010 04:36 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  274
Geregistreerd  2009-02-02

Antonie zit al in dat Veronica Musical

  [ # 5 ] 22 May 2010 04:46 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  15
Geregistreerd  2009-09-16

In de Flair van vorige week stond bij de column van Bastiaan een afbeelding over Soldaat van Oranje, wel erg toevallig.

  [ # 6 ] 22 May 2010 05:10 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  99
Geregistreerd  2009-08-16

Grappig om bovenstaande berichtjes te lezen….gister schoot de naam Bastiaan Ragas mij ineens te binnen toen ik las dat Erik op musical awards bekend gemaakt zou worden…

  [ # 7 ] 22 May 2010 08:10 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Zou voor mij een reden zijn om deze musical links te laten liggen.
Heb al genoeg Ragas gehoord voor de rest van m’n leven.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 8 ] 23 May 2010 12:10 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Rhino - 22 May 2010 04:36 PM

Antonie zit al in dat Veronica Musical

ow ja…tuurlijk…vergeten of geblokt…hoe dan ook Bastiaan lijkt inderdaad ook wel goed in het profiel “blond-ruwe bolster blanke pit-rauw” te passen: die zal het dan dus wel worden

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 9 ] 25 May 2010 07:11 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Ik ben heel benieuwd wie Erik gaat spelen.
Ik heb een beetje hoop!

  [ # 10 ] 30 May 2010 09:28 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2009-11-08

Hmm…ja..Bastiaan Ragas zou leuk zijn… :D Hoewel…ik niet echt een ragas fan ben…toch zou dat niet verkeerd zijn…

Oh en ik dacht dat het wel meer een acteursrol zou zijn…maar je ja hoort van alles he…

[ Gewijzigd: 30 May 2010 09:31 AM by elisa-tje ]
   Handtekening   

http://robinmusical.hyves.nl/ De officiƫle Robin van den Akker fanhyve.

http://lacagenl.hyves.nl/ De La Cage Aux Folles Fanhyve

Soldaat van Oranje!
http://svomusical.hyves.nl

  [ # 11 ] 30 May 2010 12:55 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2010-03-18

Ik denk nog steeds dat het Willem-Jan Stouthart gaat worden, hij heeft vaak bij de cast line up gestaan en is er sinds enkele maanden weer afgehaald.
Alle vrienden van Erik zijn nu gecast op de cast foto staat zelfs 1 vriend teveel.

Willem-Jan Stouthart heeft de juiste uitstraling van het Leidse rechten studentje dat het ondergrondse verzet in gaat en Engelandvaarder wordt
Hij lijkt trouwens ook behoorlijk sprekend op Erik Hazelhoff Roelfzema, een mooi meegenomen voordeeltje!
Ik zou het Willem-Jan ook enorm gunnen, hij is toe aan een hoofdrol, na jaren een beetje onbeduidende rollen gespeeld te hebben.

  [ # 12 ] 30 May 2010 01:03 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Het is al een hele poos bekend dat Willem-Jan hierin gaat spelen en hij zal ook understudy zijn van een hoofdrol.. denk niet dat hij de nog onbekende Erik is.. Ook al past hij in het plaatje..

  [ # 13 ] 04 June 2010 08:34 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  15
Geregistreerd  2009-09-16

Het is dus heel iemand anders:

Matteo van der Grijn

  [ # 14 ] 04 June 2010 08:36 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  209
Geregistreerd  2004-09-07

Matteo van der Grijn gaat dus de hoofdrol spelen. Zegt me niet veel, maar misschien ben ik wel te oud…

Ik vraag me af of deze musical geen 2e Grace gaat worden. Men is nogal ambitieus. Het gaat om een hele nieuwe musical die ook nog eens in een vast en groot theater wordt gespeeld. Dit in een tijd waar het zelfs musicalproducent Joop het niet meer voor de wind gaat. Mary draait ondanks de grote mediacampagne niet geweldig. Bij All Shook up en en Mamma Mia zijn de zalen wel redelijk vol, maar alleen nadat een deel van de kaarten met forse korting is gedumpt. Dit is voor degene die daar van profiteert heel aardig, maar kan op termijn funest zijn. Ik wil graag naar Mary, maar weet zeker dat er op termijn acties komen waarmee ik met 50% korting in het weekend naar deze musical kan. Alleen ik moet even geduld hebben. Als veel andere bezoekers ook zo denken, is het dumpen van kaarten dus korte termijn politiek…

  [ # 15 ] 04 June 2010 10:55 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2010-02-03

Gert - 04 June 2010 08:36 AM

Matteo van der Grijn gaat dus de hoofdrol spelen. Zegt me niet veel, maar misschien ben ik wel te oud…

Ik vraag me af of deze musical geen 2e Grace gaat worden. Men is nogal ambitieus. Het gaat om een hele nieuwe musical die ook nog eens in een vast en groot theater wordt gespeeld.

Ben het met je eens dat het nogal wat is. En ook ik vraag me af of het wel een succes zal worden. Wij kunnen ons hier natuurlijk in vergissen, maar als je al ziet dat inderdaad Mary Poppins niet altijd voor volle zalen speelt dan is de vraag of dat bij deze productie wel gaat lukken. Ik weet overigens niet hoe groot de zaal is van deze musical is, maar de kaarten zijn wel stevig van prijs, vind ik.

 1 2 3 >  Last ›
1 of 182
‹‹ Je Anne Nederland      Musicals Gone Mad ››